HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Latest topics

Share | 
 

 TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Tue 08 Feb 2011, 2:41 am

SELAMAT DATANG KE MZ BEAUTYCARE

PRODUK KECANTIKAN & SLIMMING

MZ BEAUTYCARE ENTERPRISE NO PENDAFTARAN IP0308857-D

Blog :http://mzbeautycare.blogspot.com/

1.TRANSFER/BANK IN KE AKAUN :


CIMB Berhad
0804-0031569-52-0
MARDZIAH BT BUDIN


MAYBANK BERHAD
158051436222
ZULKOFLI BIN PILOS (SUAMI)

2. SEBARANG PERTANYAAN :

*SMS SAHAJA : 012-4350690

email mzbeautycare@yahoo.com

3.HARGA PRODUK TIDAK TERMASUK KOS PENGHANTARAN,KECUALI SEPERTI YANG DINYATAKAN.

POS LAJU SEMENANJUNG RM5.00/RM8.00

*BGTG PADA BERAT


4. SELEPAS PEMBAYARAN DILAKUKAN:-
~SILA SMS/EMAIL DETAIL PEMBAYARAN
~NAMA PENUH
~ALAMAT PENGHANTARAN
~NO TELEFON PEMBELI YG SAH UNTUK PENGHANTARAN.

~DETAIL ORDER & PAYMENT.

5.BARANGAN POS LAJU AKAN DITERIMA 2-3 HARI SETELAH PEMBAYARAN DILAKUKAN.



Last edited by mzbeauty on Sun 20 Feb 2011, 12:15 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Tue 08 Feb 2011, 2:45 am



TONGKAT AJIMAT MADURA

RM25.00

~free pos~

Tongkat Ajimat Madura Asli Khas Untuk Wanita~Ketat & Rapat

TONGKAT AJIMAT MADURA (Indonesia) ini dibuat dari bahan-bahan kayu dan tumbuh-tumbuhan yang terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia.


Tongkat Ajimat Madura ini dibuat berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara keindahan tubuhnya serta memikat kasih sayang suaminya.


Tongkat Ajimat Madura ini di perbuat dalam 2 warna iaitu Hitam dan Putih. Pada dasarnya khasiatnya adalah sama sahaja kecuali yang berwarna hitam di tambah dengan manjakani dan amat sesuai bagi wanita yang kerap melakukan hubungan badan.


*Ingat!!! Tongkat Ajimat Madura ini dikhaskan bagi wanita(shj) untuk dipakai BUKAN untuk dimakan..

Khasiat utama Tongkat Ajimat Madura ini ialah:

1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan dimana kemaluan anda akan begitu sempit seperti tidak pernah disentuh.


2. Menyembuhkan keputihan (Piktay) serta menghilangkan bau busuk dalam kemaluan yang sangat meloyakan baunya.


3. Menghilangkan rasa gatal-gatal dalam kemaluan sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.


4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam melakukan hubungan badan.


5. Seluar dalam anda (sekiranya suka pada warna putih) akan nampak bersih dan tidak berbau.


6. Menambah keyakinan diri, rasa selesa walaupun melakukan aktiviti lasak.


7. Kemaluan anda tidak akan berbau.


Cara Pemakaian :
Masukkan dengan perlahan-lahan Tongkat Ajimat Madura ke dalam kemaluan anda (pusing2kan) dan biarkan sehingga selama 1 atau 2 minit sahaja. Kemudian cabut dan cuci dengan air bersih dan disimpan untuk digunakan di lain masa sehingga 6 bulan. Gunakan Tongkat Ajimat Madura ini kira-kira 30minit atau 1 jam sebelum bersetubuh...


Hasilnyaa...Amat Menakjubkan!!!!
Sekali beli.....lama boleh digunakan!!!!!!
Cubalah...dan percayalahhh!!!!!

PERINGATAN
"WANITA YANG MENGANDUNG ADALAH DILARANG UNTUK MENGUNAKAN TONGKAT AJIMAT MADURA KERANA DITAKUTI SUKAR UNTUK MELAHIRKAN ANAK.
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Tue 08 Feb 2011, 2:47 am



SABUN PENGANTIN SRI NOORA'S

HARGA RM39.90

KULIT HALUS,HARUM,PUTIH DAN GEBU

JOM BUAT SPA HANYA DIRUMAH..
JIMAT MASA & KOS.. HANYA KETIKA MANDI...


Rawatan badan di spa lazimnya menandungi 3 step : lulur, mangir & mandi susu/mandi bunga, namun ramai tidak kerap ke spa kerana faktor kos yg mahal, tiada masa, segan dll...
Produk sri noora's diinspirasi 100% dari bahan spa untuk memberi rawatan lulur, mangir dan mandian susu dalam bentuk sabun :


Set 2 in 1 ini mengandungi :
- body lulur mangir whitening milk soap (sabun lulur mangir)
- body whitening milk bath soap (sabun mandian susu bunga)


Fungsi :
melembut, melembab, mengelak penuaan, kulit sedap disentuh, harum, putih gebu, merawat jerawat badan, gatal, bau badan, mencerah, merawat kasar disiku, tumit. Penggunaan berterusan membantu merawat parut, memutih, tompok hitam, gelap dicelah paha.





KENAPA MESTI MEMILIH SET RAWATAN INI???

EKONOMI –murah

BERKESAN - olahan warisan melayu, dijamin berkesan dan segar. Kerana harganya yang amat menjimatklan anda tidak perlu risau untuk mulakan seawal 6 bulan, berinspirasikan bahan spa, anda pasti kagum hasilnya.

MUDAH – hanya guna ketika mandi.

PELENGKAP - Bagi penggemar spa anda boleh menjarakkan rutin ke spa, selang selikan dgn set ini. Lebih berkesan dan jimat!!

SET PENGANTIN PERTAMA DI MALAYSIA.... BUKAN HANYA UNTUK PENGANTIN TETAPI ADALAH BERITA BAIK UNTUK SEMUA WANITA.... UNTUK MEMILIKI KULIT SEHALUS SUTERA, SEPUTIH KAPAS DAN SEGEBU ARTIS POPULAR
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Tue 08 Feb 2011, 2:49 am



THANYAPORN~KAPSUL PAYUDARA MONTOK & TEGANG
100% HERBA SEMULAJADI
60 caps
100GM
RM65.00
*free 1 bar breast firming soap
free pos laju

Thanyaporn adalah herba semulajadi yang berkesan, punyai sijil FDA, digunakan untuk, awet muda, hilangkan kedutan, membesarkan payudara, menganjalkan tubuh badan, kembalikan keperawanan, serta kesihatan tubuh badan secara menyeluruh. Berkesan dalam masa yang singkat iaitu 2-4 minggu; Keberkesanannya dijamin dan terbukti.

Kapsul Pueraria Mirifica Untuk Payudara Cantik Menawan!Pueraria Mirificaadalah merupakan sejenis tumbuhan yang banyak tumbuh
di kawasan tanahtinggi di Utara Thailand. Dalam bahasa Thai, ia dipanggil White KwaoKrua.Pueraria Mirifica mempunyai kesan seperti estrogen yang sangathebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti-penuaan.Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untukpembesaran serta penganjalan payudara.

Phytoestrogen yangterkandung dalam Pueraria Mirifica memberikan kesan positif dalammerawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon Phytoestrogens bukanlah hormon, tetapi ia memberikan manfaat yang sama seperti hormon estrogen, iaitu sumber utama yang menyumbang ke arahpembesaran payudara. Phytoestrogens memaksimumkan pengaliran darah dan peredaran estrogen sekitar tisu-tisu payudara. Hasilnya, payudara anda menjadi bertambah besar dan bertambah anjal dan mantap.

Thanyapon herba semulajadi yang tinggi khasiatnya. Hanya terdapat di negara Thailand sahaja, tidak hairanlah bapuk-bapuk Thailand terkenal di serata dunia dengan kecantikannya. Kalau lelaki boleh berubah menjadi wanita, inikan pula anda yang memang semulajadi wanita, ia akan menjadi sangat mudah. Thanyaporn mempunyai herba yang digelar sebagai Puririe Murifica, terkenal dalam meningkatkan hormon estrogen semulajadi wanita. Sekiranya diamalkan, kulit akan menjadi cerah, gebu, anjal dan payudara anda akan membesar. Bahagian tubuh badan menggeleber akan dipadatkan, perawan anda dapat dikembalikan, tidak hairan "sejata wanita Thai" mampu menambat ramai lelaki-lelaki Eropah

Mengapa Thanyaporn Breast Capsule ?

1. Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand.
2. Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri.
3. Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain.
4. Kualiti yang tinggi.

Antara Khasiat Pueraria Mirifica :

1. Menambah saiz payudara.
2. Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
3. Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
4. Menganjalkan kulit yang melendut.
5. Melambatkan proses penuaan.
6. Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
7. Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
8. Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
9. Mengetatkan vagina.
10. Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
11. Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkkan pertumbuhan rambut.
12. Menambah tenaga dan kecergasan.
13. Mengatasi masalah sukar tidur.
14. Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'.

Cadangan Pengambilan :
1 Biji Kapsul Mengandungi 150mg Puereria Mirifica.
Cadangan dos pengambilan adalah 1-2mg/kg sehari.
Wanita yang mempunyai berat badan 75kg dan keatas boleh mengambil 1 biji setiap hari.
Wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil 1 biji setiap hari kapsul yang mengandungi 100mg Puereria Mirifica.
Atau wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil 1 biji setiap 2 hari.
Amaran :
Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan oleh gadis yang berumur kurang dari 20 tahun kerana tubuh belum berkembang sepenuhnya. Selain itu, wanita mengandung juga tidak sesuai menggunakannya. Sila ikut sukatan pemakanan yang betul
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Tue 08 Feb 2011, 2:50 am



Jamu Ratu Dara
60 KAPSUL
RM30.00

Memperkenalkan jamu warisan nenek moyang Jamu Ratu Dara. Terbukti sejak dari tahun 1970an lagi. Diadun dengan herba khusus untuk wanita yang diamalkan sejak turun temurun. Warisan dari nenek moyang yang merupakan pengamal ubatan herba.

Adakah anda…

• Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat cam dulu?
• Kurang keyakinan dalam tak dpt bg memberikan servis terbaik untuk suami
mcm dulu2?
• Asyik rasa tak selesa sebab keputihan melampau?
• Sering lesu dan lemah urat badan?
• Kulit kusam jek tak de seri langsung?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, kami ada jawapannye..

Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten.

Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…

Antara khasiat Jamu Ratu Dara :


• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Kompem ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..Mcm anak dara balik tau!

• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..

• Mengawal lendir dan lelehan vagina..

• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.

• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)

• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

• Boleh mencegah barah payudara dan rahim.

• Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)

• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2
berseri)

Ramuan :

Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Habatus-Sauda & Rempah Ratus Terpilih.

CARA MAKAN :
UNTUK YANG SUDAH BERKAHWIN :


1. Makan 2 kapsul pagi (selepas sarapan) & 2 kapsul sebelah malam utk 1 mggu yg pertama.

2. Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 2 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.

3. Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.

4. Selepas habis Haid, ulangi langkah2 diatas kembali.

*Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yg ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam JRD. Badan anda, hanya anda yg tahu.


UNTUK YANG BELUM BERKAHWIN (ANAK DARA / GADIS) :

1. Makan 1 kapsul pagi (selepas sarapan) & 1 kapsul sebelah malam utk 1 mggu yg pertama.

2. Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 1 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.

3. Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.

4. Selepas habis Haid, ulangi langkah2 diatas kembali.

*Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yg ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam JRD. Badan anda, hanya anda yg tahu.


Selamat berJRD ye sayang-sayang.. :)

= Anak dara pun boleh makan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kite ni dari anak dara lagi..=

**Tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung, menyusu bayi, wanita yg dalam period dan pesakit darah tinggi.

*** Banyakkan minum air masak okey..
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Tue 08 Feb 2011, 2:51 am





ZIRANA 5 IN 1 INFRARED SLIMMING UNDERGARMENT

OFFER :RM90.00

*free pos laju

Warna : skin colour/hitam
~camisol
~short pants
~panties
~hand socks 2pc

√ Japan Technology
√ Infra-Red
√ Magnetic-Wave Massage
√ Anti-Germs Fibre

Bahan-bahan:
- 20% Magnetic Powder of Far Infrared Ray
- 20% LYCRA
- 60% Polyamide

Sinar far infrared (Inframerah Jauh) sangat sesuai dengan tubuh manusia. Ia menghasilkan getaran resonan bagi membantu meningkatkan kesihatan tubuh manusia.


- Kebaikan menggunakan set ini:
- Membaiki peredaran darah
- Mengaktifkan sel dalam badan
- Mempercepatkan metabolisme.
- Membakar lemak berlebihan
- Memberikan bentuk badan yang menarik.

Cara Pemakaian:
- Gunakan pada waktu siang atau malam selama 8 jam.
-Minum air mencukupi bagi mendapatkan kesan yang lebih baik.
-basuh tangan guna syampu/sabun mandi,jemur jangan kene matahari.
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Tue 08 Feb 2011, 2:52 am





HARGA PENGENALAN :RM99.00
*free slimming cream
Free pos ke semenanjung/sabah & swk tambah RM20.00

~FREE SIZE & ADJUSTABLE~


Sauna Pants untuk melengkapkan sessi slimming anda di rumah. Fungsi sauna pants untuk shapekan sekitar perut, peha dan punggung sahaja. Milikinya untuk kesan yang maksimum!! Sauna pants nazcon paling laris di US dan kini di Malaysia. Sistem terbaru antara sauna pants yang lain2.
Sauna Pants untuk melengkapkan sessi slimming anda di rumah. Fungsi sauna pants untuk shapekan sekitar perut, peha dan punggung sahaja. Milikinya untuk kesan yang maksimum!! Sauna pants nazcon paling laris di US dan kini di Malaysia. Sistem terbaru antara sauna pants yang lain2.

Kelebihan Sauna Pants Nazconsauna:

1) Kain Berkualiti dan tebal.

2) Kotak Design yang cantik dan menarik.

3) jaminan 1 tahun.

4) Percuma Slim Krim
5) Suhu yang Ideal untuk fitkan bahagian perut,paha dan punggung..Kami sentiasa pantau suhu yang berkesan.

UNTUK KESAN MAKSIMUM ANDA DUDUK SEDIKIT SAHAJA ..JADI SAUNA PANTS AKAN LEBIH RAPAT..

■Mencantikkan kulit
■Mengempiskan perut yang buncit
■Dapat menjadikan tubuh lebih kemas dan membentuk semula pinggul secara semulajadi

Fungsi Selepas Bersalin


■Mengecutkan perut, rahim, paha, menyembuhkan luka-luka dalaman, serta menjadikan ibu lebih bertenaga dan cergas.

Pelangsingan Badan

■Membakar lemak (sehingga 600 kalori), mencairkan selulit dari luar sama seperti berjogging sejauh 5km dan berkesan untuk menguruskan badan.
■Tungku moden (elektronik)

Kesihatan
■Mengurangkan kesakitan anggota badan, sakit urat, sendi, sengal-sengal tulang, menghilangkan tekanan dan perehatan otot.
■Dapat meningkatkan sistem kardiovaskular dan sistem imunisasi badan.
■Dapat menghilangkan toksik dalam badan seperti aluminium, cadmium, lead dan mercury.
■Dapat meningkatkan tahap metabolisme, melancarkan pengaliran darah, memecahkan lemak yang berlebihan, mengurangkan penyakit jantung, strok dan darah tinggi serta anti penuaan
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Tue 08 Feb 2011, 2:53 am






Waist Trimmer With Fir
Waist Trimmer RM30.00
Waist Trimmer & Losyen Syifa 45.00
Waist Trimmer & Balo Chili Gel 250ml 55.00
Waist Trimmer & Losyen Mustajab Extra Hot 55.00
~FREE POS~


Produk Hebat untuk Kempiskan Perut/Rampingkan Pinggang dengan sauna effect
1) Designed to burn excess fat for waistline reduction
2) Made of quality Neoprene with Far Infrared Ray for inner side of the belt
3) Helps retain body heat and increase perspiration as to create sauna effect
4) Feel the "Burning" effect when using this product
5) Four adjustable measurements from 56cm - 96cm as shown in the picture below
6) Suitable for both man and lady who dream for slim and firm waistline


Japan Nano Technology Far Infra Red Slimming Waist Belt Nano FIR Thermal Healthy Slimming Belt has great ventilation property to keep your waist dry and comfort all the time. It uses both the latest nano technology and the principle of FIR to achieve the aims of health care. The capability of FIR thermal energy can easily lead out by body temperature to maintain constant temperature to ameliorate waist's cold condition, improve blood circulation, advance metabolism, dissipate sore and aching waist, disperse blood stasis, diminish fat on waist, protect intestines and stomach, promote digestion, strengthen lumbar spinal support, relieve female's menstrual pains, and prevent chronic diseases cause by low blood circulation.
Especially suitable for infirm people and people who work under frigid environments.
Function: Shape and slim your waist in 4 step.
Not suitable for high blood pressure patient.

INFO TENTANG WAIST TRIMMER
1.waist trimmer ni..satu saiz je tapi with 4 adjustable zipper. sesuai utk saiz pinggang antara 56cm-96cm sahaja waist trimmer ni...ala bengkung biasa tu...bezanya dr segi jenis fabrik. fabrik yg digunakan disulami dgn sinaran infrared.
2.infrared ni bertindak balas dgn lemak2 dalam badan apabila adanya haba & peluh. Fabriknya pula jenis bermutu tinggi yg dpt hasilkan immediate effect (rampingkan pinggang)
3.masa mula2 pakai pulak..dinasihatkan jgn terus gunakan zip yg paling ketat...after 2-3 kali pakai..baru tukar ke level lain.. kecuali saiz pinggang dah yg min level...bukan apa...takut kalau di paksa / ditarik2..(sehingga terlalu ketat)..boleh merosakkan zipper tu..
4.untuk lebih efektif sapukan losyen mustajab/losyen syifa terlebih dahulu...biar ia kering baru pakai waist trimmer ...
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Tue 08 Feb 2011, 2:54 am





NEW JAPAN GLUTA GRED A++ KYUSOKU BIHAKU
HARGA :RM140.00
(free pos seluruh malaysia)

~HALAL
~30 CAPS-30 HARI
KESAN SETANDING INJEKCTION!!!!

One box of KYUSOKU BIHAKU consists of :~
30 capsules of GLUTANAC 500mg
30 capsules of Rosehips 500mg


The first Oral Glutathione in Free Form formulated with N-Acetyl-L Cystein (NAC) making it the most efficient oral gluta free form supplement in the market. NAC is considered the best glutathione booster available today.


The first product with HALAL certification and the first company who introduced Gluta free form.

HOW TO USE?
Take one capsule of Glutanac (white capsule) & one capsules of Rosehips (orange capsule)
10 minutes before meal
this should be taken ONCE A DAY ONLY!

Take note : This products is 100% pharmaceutical grade meaning there is NO ADDICTIVES so you don't need to take it twice a day unless you have health problems.

One box is good for 30 days consumption.

Benefits:

Whitens the skin
Helps make the skin smoother with a more even tone
Gives a rosy white glow
Delays aging
Detoxifies the liver


Kyusoku Bihaku is formulated with the optimum dose of NAC that not only boosts the glutathione levels in the body but also makes up for the glutathione components lost during digestion.

Kyusoku Bihaku Advantage :-
Kyusoku Bihaku has done tremendous research to give you the best formulation available. KB has all three free-form amino acid components l-cysteine, glycine and glutamic acid. Apart from this, KB is formulated with NAC and Cysteine, which is another good glutathione precursor. To further complement this one-of-a-kind blend, KB has included a separate bottle of Vitamin C Rosehips. Vitamin C is a great help in amino acid absorption because it aids in its synthesis.
Kyusoku Bihaku works best with Pure Rosehips Vitamin C. That's because Pure Rosehips Vitamin C contains 10-100 times more vitamin C than any other kind of food.

Together, Kyusoku Bihaku with Pure Rosehips Vitamin C will give you whiter and younger looking skin faster and more effectively than other oral glutathione products.


Kyusoku Bihaku does not contain rice bran, cornstarch, yeast, soy, artificial color, flavoring or any other extender unlike other oral glutathione products.


Unlike most oral glutathione supplements sold in the market, KB manufactures its own products in JAPAN.







Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Tue 08 Feb 2011, 2:57 am






EGPTIAN MAGIC CREAM~KRIM AJAIB CELEBRITIES!!!!!
10G ~RM23.00
free pos ekspres

Purpose Skin Cream by Egyptian Magic
Egyptian Magic All-Purpose Skin Cream, the People's Choice is new to your market. Egyptian Magic All Purpose Skin Cream is a phenomenal healing balm with legendary powers due to its unique mixture of all natural ingredients derived only from living plants and organisms. Egyptian Magic All-Purpose Skin Cream The People's Choice has been on the market since August 1991 with a solid track record, a loyal word of mouth following, and twice the healing power for half the price of conventional skin creams.

This is a one stop cream for all your needs, that really works. A TRUE MULTI TASKER. This All Purpose cream can help heal sunburns, blisters, stretchmarks, skin discolourations, chapped lips and works as legs and facial hair shaving cream. There are about 29 hair and skin issues it helps cure in all.

Well, you can now order the magic cult here in Malaysia. The cream is a must have and loved by Hollywood celebrities, models and make-up artists like Madonna, Kate Hudson, Brooke Shields, Lancome's make up artist Gucci Westman, and many more.
Egyptian Magic All-Purpose Healing Skin Cream "The People's Choice" is made with the blessings and guidance of our ancestors and with the following pure ingredients:

Ingredients:
Olive Oil ( Olea Europaea oil), Beeswax, Honey, Pollen, Royal Jelly and Propolis Extract

Usage :~
skin moisturizer,
makeup remover,
diaper rash,
skin rash,
clear up foot odor
chicken pox,
stretch marks,
athletes foot,
sun and wind moisture protection
Note: NOT A SUNSCREEN,
aromatherapy,
essential oils,
fungus,
hemorrhoids,
vaginal moisturizer,
vaginal cream,
cold sores,
chapped lips,
dry skin,

itchy skin,
cracked skin,
ashy skin,
massage lotion,
massage oil,
shaving cream for legs and face,
after-shave cream for legs and face,
relief from razor bumps,
dry scalp,
itchy scalp,
"hair tamer",
hot oil hair treatment,
surgical incisions,
skin irritations,
eczema,
scars,
tattoo,
Pets/animals: dogs cats horses,
Help to prevent pregnancy stretch marks

Normal usage

1. Cleanse your face thoroughly.
2. Follow by toner.
3. Take out around (1-2 drop size of 20cents), using your finger and palm to gently rub the balm and apply onto your desired area (face area).
4. Slowly massage and dap into your skin. It will absorb less than 5 seconds.
5. Use for day and night.
*usage varied from individual.
** dry skin users can apply more of em cream.
*** oily skin and/or combination skin also recommended to use with appropriate amount.
**** for scar healing users, please dap appropriate amount on the scar area follow with gentle massage to absorb and heal the scar faster.

Whitening method
* this is a whitening massage and mask method.
1. Cleanse your face thoroughly.
2. Follow by toner and wait after 2 min start the whitening method step.
3. Apply around 50 cents coin size all over the face and neck area.
4. gently massage the whole face with your finger and palm. If you want to lighten your acne scar may spend more time to massage on specify area.
5. After massage, use a warm temperature wet cloth facial towel to cover the whole face for 5 mins.
6. Discard the wet towel and cleanse away the excessive cream on the face.
7. End of the step

Make up base method

* This method is raved by Hollywood make up artist Gucci Westman.
** Apply thin layer of EM Cream all over the face before putting foundation.
*** You will find your make up able to last whole day long.
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Tue 08 Feb 2011, 3:00 am



HARGA 1 BOTOL : RM 15.00
1 BOTOL - 21 BIJI MAKJUN
(MAKAN SELAMA 21 HARI)

AGEN DIPERLUKAN!!!!

10 BOTOL @RM1x.00

PIL PERANCANG KELUARGA - MAAJUN ANGGUN BISTARI
Jika puan2 berhajat utk merancang keluarga dgn cara tradisional , bolehlah mencuba dgn MAB ni. Kejayaannya adalah 100% dgn syarat mengikut disiplin makan yg betul. Telah diamalkan tradisi keluarga sejak 20 dulu. MAB tidak dijual dimana2 kedai ubat atau farmasi. Bagi yang kurang selesa family planning dgn kaedah moden adalah dipelawa utk mencuba kaedah tradisi ini dan setelah mendapat kejayaan & keyakinan boleh membuat perbandingan dgn kaedah moden. Dengan MAB anda lebih cantik dan sihat hingga ke hari tua. Marilah kita bersama-sama menjaga kesihatan dan kecantikan diri dari di awal usia masih muda. Jangan tunggu usia lewat baru kita sibuk untuk menjaga diri. Masa tu memang dah tak boleh nak awet muda lagi tetapi sakit yang mengundang kita. Mari kita kongsi petua sihat, anggun dan cantik bersama MAB.Insyaallah Puan-puan ingin merancang keluarga dengan herba? Penggunaan herba adalah lebih selamat kerana ianya tidak mengandungi bahan kimia. MAB adalah 100% dibuat dari herba, rempah ratus dan madu.Merupakan produk orang Islam yang bersih,suci lagi halal. Bukan setakat untuk merancang keluarga, malah MAB juga berfungsi untuk menjaga kesihatan, kecantikan dan awet muda. Sekarang ini jika puan-puan mempunyai masalah merancang keluarga dengan kaedah moden, bolehlah mengambil alternatif MAB ini. MAB akan bertindak mengubat dan membetulkan semula sistem badan seperti aliran darah dan hormon wanita .
MAB membetulkan semula perjalanan period supaya ianya datang normal/teratur setiap bulan. Puan-puan akan berasa sihat dan bertenaga disamping dapat menikmati khasiat-khasiat kesihatan lain. Dengan MAB puan-puan akan selesa sekali dalam merancang keluarga. Ketahuilah, telah ramai yang telah bertukar merancang keluarga dari kaedah moden ke MAB. Mereka amat berpuas hati dengan produk muslim ini. Berbagai masalah penyakit yang dihadapi sebelum ini dapat diselesaikan setelah mengamalkan MAB.
Kandungan MAB
1.kacip Fatimah
2.serapat
3.senduduk
4. inai
5.manjakani
6.madu
7.jintan hitam

Khasiat - khasiat MAB
1. Merancang keluarga & merancang kehamilan.
2. Merawat keputihan yg teruk.
3. Mengecut dan merapatkan saluran peranakan.
4. Membuang darah kotor atau toksin melalui darah haid.
5. Menstabil hormon kewanitaan dlm badan-mencantikan kulit.
6. Melancarkan aturan haid setiap bulan.
7. Melancarkan perjalanan darah.
9. Melawaskan pembuangan air besar

10.Kawal kolesterol dalam darah
11.Mencantik dan menegang payu dara
12. Menambah tenaga
13. Merapat hubungan suami isteri


CARA MAKAN MAB
1. Bagi yang lepas pantang, mula makan botol pertama pada hari ke 44 selepas bersalin.
2. Bagi yang merancang sendiri, mula makan botol pertama pada hari ke 3, 4 atau 5 period.
3. Bagi yang ambil pil perancang, habiskan pil tersebut dan semasa hendak ganti pil, terus ganti dengan MAB dan tak perlu lagi tunggu period. MAB juga boleh dimakan bersama pil.
4. Bagi yang merancang menggunakan IUD:i) Kes yang yang tidak ada period, dapat MAB boleh terus makan.ii) Kes IUD yang belum expired dan ada period, mula makan pada hari ke 3, 4, atau 5 period.
5. Bagi yang merancang mengguna injection:
i) Kes belum/baru expired, dapat MAB boleh terus makan pada period hari ke 3, 4, atau 5.
ii) Bagi yang tidak period dapat MAB dan terus mula makan.
6. Makan 1 biji sahaja sekali/sehari sama ada pagi/malam setiap hari selama 21 hari. Selepas habis, rehat selama 7 hari dan selepas itu sambung botol ke 2 dan seterusnya, tanpa menunggu period.
i) Kes makan malam. Jika habis makan malam Ahad, sambung botol kedua pada malam Ahad depan.
ii) Kes makan pagi. Jika habis makan pagi Ahad, sambung botol kedua pada pagi Ahad depan.
7. Kes lupa makan:
i) Makan Waktu Malam. Lupa makan malam, pagi besoknya ambil 1 biji sebagai ganti. Jika masih lupa juga paginya, malam perlu ambil 2 biji sekali.
ii) Makan Waktu Pagi. Lupa makan pagi, malamnya ambil 1 biji sebagai ganti. Jika masih lupa malamnya, pagi besok perlu ambil 2 biji sekali.
8. Dalam kes untuk mendapatkan anak, MAB perlu diambil selama 6 bulan (6 botol). 3 bulan pertama MAB akan bertindak untuk merawat. 3 bulan yang kedua MAB akan bertindak untuk menyubur. Setelah 6 bulan, period mula teratur dan boleh berhenti mengambil MAB. Jika selama 6 bulan, period masih tidak teratur, teruskan mengambil MAB sehingga period teratur.

Peringatan : Untuk yang mengambil MAB bagi merancang keluarga, MAB hanya memberi perlindungan sehingga tempoh 24 jam. Bagi kes yang lupa makan perlulah berhati-hati supaya tempoh pengambilan tidak melebihi 24 jam.Jika sedang makan MAB didatangi period, tidak perlu berhenti, terus sambung makan sehingga habis 21 biji dan baru berhenti 7 hari sebelum sambung semula botol ke 2 dan botol seterusnya.Jika anda mematuhi aturan makan MAB insyaalah dapat membantu sebagai kaedah merancang keluarga anda.


TINDAKBALAS MAB
Apabila anda mengambil MAB, ia akan bertindak merawat penyakit terlebih dahulu. Proses ini dinamakan tindak balas awal. MAB akan bertindak membetulkan sistem dalam badan supaya ia berfungsi dengan baik. Bahagian yang akan berlaku proses rawatan adalah:Bahagian peranakanMAB akan mencairkan darah period lama/nifas lama yang tidak keluar habis semasa tempoh berperiod/berpantang (bagi yang bersalin). Darah ini biasanya berwarna hitam/coklat. Banyaknya darah yang keluar adalah bergantung kepada tahap kesihatan diri masing-masing.

Jika anda sudah lama tidak period atau period yang pendek, bermakna banyaklah darah kotor yang disimpan dalam peranakan tersebut. Pada peringkat ini anda akan didatangi kekerapan period yang tidak menentu kerana MAB sedang merawat peranakan anda.Memecahkan lemak, kolesterol dan toksinLemak/kolesterol/toksin dalam badan/darah akan dipecahkan dan dibuang bersama najis. Pada masa ini anda akan mengalami kekerapan membuang air besar dan melepaskan angin/kentut.

LAIN-LAIN KEGUNAAN MAB
Secara ringkas lain-lain kegunaan MAB seperti mana yang dimaksudkan sebagai ubat pelbagai guna (multi-purpose).

1. Melambatkan Proses Monopouse/Mengembalikan haid orang Yang Telah Monopouse

Dengan mengamalkan MAB, anda tidak akan monopouse dalam usia terlalu awal iaitu sekitar 40an. Biasanya hormon kewanitaan dikeluarkan otak kita dengan aktif pada usia remaja sehinggalah ke usia 30an. Disebabkan faktor usia, stress dan tekanan hidup, otak kita menjadi kurang berkeupayaan merembeskan hormon tersebut untuk badan. Jika masalah ini tidak diatasi dengan baik, kita akan menjadi cepat tua dan akhirnya mempercepatkan kita manopouse terlalu awal. Keadaan ini menimbulkan kesan yang tidak baik dalam hubungan rumahtangga. Hubungan seksual suami isteri juga menjadi tidak harmoni disebabkan oleh faktor tersebut. Insyaalah dengan mengamalkan MAB, masalah tersebut dapat diatasi dengan baik.

2. MAB Ikhtiar Untuk Dapat AnakBiasanya orang yang memPunyai masalah period/senggugut adalah sukar untuk mengandung. Berkemungkinan orang seperti ini mempunyai masalah dalaman pada peranakan seperti blocking pada peranakan seperti darah haid tidak keluar habis/keputihan. Keadaan ini akan menghalang perjalanan sperma lelaki dari salur peranakan (fulopia) menuju kearah rahim untuk bercantum dengan benih perempuan (ovum/telor). Dengan mengamalkan MAB, ianya akan mengeluarkan kembali darah period lama (berwarna coklat) dan lemak putih (keputihan) yang bertindak sebagai pencuci peranakan supaya proses perjalanan sperma lelaki tidak tersekat seterusnya tempoh persenyawaan dengan ovum terjadi dengan lebih cepat. Dengan itu proses penghamilan dapat diikhtiarkan dengan pengambilan MAB

3. Sesuai Bagi Perempuan Berumur/Warga Emas
MAB bukan sahaja untuk wanita muda, malah ianya juga sesuai untuk warga emas yang berusia 50an keatas. Walaupun tidak dapat mengembalikan haid semula tetapi tetap mendapat khasiatnya seperti melancarkan perjalanan darah, memberi tenaga, lawas pembuangan, mengahilangkan kebas-kebas kaki tangan dan sebagainya.

Selamat Mencuba dan Terima Kasih.


Last edited by mzbeauty on Sun 20 Feb 2011, 12:24 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Thu 10 Feb 2011, 3:05 pm



Jus Curora ~Kembali "Gedik & Montok"~

Jus Curora merupakan rumusan tradisional dari seorang MAK BIDAN KAMPUNG TERKENAL di negeri Cik Siti Wan Kembang
Tugasnya membantu kelahiran beratus malah beribu bayi sepanjang hayatnya membuatkan beliau memang mahir selok belok penjagaan wanita terutama golongan ibu-ibu
Kepakaran perbidanannya di warisi turun temurun. Beliau menyambung rumusan tradisi ini untuk membantu wanita2 mengembalikan zaman anak dara selepas memasuki alam rumah tangga
Rumusan Jus Curora adalah rumusan MAK BIDAN KAMPUNG di proses mengikut piawaian GMP untuk menjamin kualiti, keberkesanan dan keselamatan pengguna

Normal Price ~ RM 48.00
OFFER ~ RM45.00
FREE POS LAJU UNTUK SEMENANJUNG

Keistimewaan Jus Curora
~ Meningkatkan Kecergasan
~ Mengempiskan Perut
~ Ketetapan Kitaran Haid
~ Mengatasi Senggugut
~ Atasi Keputihan, Lendir & Gatal-gatal
~ Atasi Libido (kedinginan seksual)
~ Atasi Bau badan & Faraj
~ Meningkatkan Tahap Kesuburan
~ Menguatkan Otot-otot Peranakan
~ Menguatkan Sistem Peranakan
~ Merawat Luka Dalaman (Rahim & Faraj)
~ Melancarkan Perjalanan Darah
~ Mencantikkan Kulit & Wajah
~ Memejalkan Payudara & Punggung
~ Melegakan Sakit Pinggang & Belakang
~ Melawas Pembuangan Air Kecil & Besar
~ Mengatasi Masalah Buasir
~ Memperkuatkan Sistem Imunisasi
~ Mencegah Kanser Payudara & Rahim
~ Melambatkan Penuaan/Menopause
~ Atasi Masalah Selepas Menopause
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Mon 14 Feb 2011, 1:07 am



SABUN SUSU BERAS CITRA
100% SUSU BERAS
UNTUK KULIT YANG CANTIK & KELIHATAN MUDA REMAJA!!!
55gm~RM20.00
20gm~RM10.00

*Menaikkan aura seri wajah secara semula jadi
* Menjadikan kulit cerah, Halus dan tegang tanpa pengelupasan.
* Menanggalkan kotoran minyak, sel kulit mati, parut jerawat dan jeragat.
* Menanggalkan bekas make-up pada kulit muka.
* Menghilangkan kesan hitam pada bawah ketiak, celah-celah paha dan siku.
* Sesuai digunakan untuk orang yang mengalami masalah kulit dan resdung.
* Mampu memberi kesan kesegaran sepanjang hari serta badan tidak melekit
walaupun berpeluh.
* Boleh mengatasi bau badan
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Thu 17 Feb 2011, 9:42 pm





Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Thu 17 Feb 2011, 9:50 pm




GLUTA PRIME~PUTIH,GEBU,CERAH SELURUH BADAN

From the creators of White Gluta
700mg Glutathione,150mg Vit C,150mg ALA-60 capsules

Terbaru dan Hot

Terkini Glutathione White telah diperbaharui kepada GLUTA PRIME kini lebih hangat dan POWER!! mempunyai 700mg glutathione,150mg Vit C,150mg ALA.

GLUTA PRIME
HARGA : RM160.00
OFFER :RM155.00
~free pos laju~

DOUBLE STRENGTH FORMULA GRED AAA
L-GLUTATHIONE
60 CAPSULES
Cara pengambilan :

Diambil semasa perut kosong dan biarkan selama sejam sebelum makan
Ambil 2 pil sehari kerana perlu ada 2000mg glutathione dalam badan sehari untuk kesan pemutihan cepat.
Jarakkan 5-6 jam untuk pengambilan pil gluta seterusnya /sebarang produk lain ..
Banyakkan minum air kosong
Perlu diambil bersama 500mg vitamin c @ 1000mg vitamin C NON Acid setiap kali bersama pil glutathione

UNTUK PENYERAPAN MAKSIMUM, SUPPLEMENT HARUSLAH DIAMBIL SEMASA PERUT KOSONG

What is WHITEGlutathione?

WHITE Glutathione is composed of three highly effective elements: Glutathione (also known as GSH and L-GLutathione), Alpha Lipoic Acid and Vitamin C. Its main ingredient, glutathione, is a small molecule made of linked amino acids and anti-oxidant. It is also referred to as the Master Antioxidant of the body, and is composed of three amino acids which can be found in the body cells. These amino acids are called cystein, glycine and glutamic acid. Glutathione is produced naturally by the body as a protection from harmful substances in the environment such as pollution in air and water, toxins caused by chemicals and pesticides, and other materials that may damage the body like excessive exposure to radiation.


The more toxins that enter the body, the higher and faster glutathione is consumed, thus the glutathione that the body have produced tends to be insufficient in responding to the body?s needs. In this case, glutathione supplement is necessary. Aside from the health benefits that this enzyme causes, increased dosage intake of glutathione posts a remarkable good ?side effect? such as a healthier, whiter, glowing and more youthful skin.

How does WHITEGlutathione work as a skin whitener, anti-aging instrument, and detoxifier / anti-oxidant?

As a skin whitener, WHITE Glutathione works by modifying conversion of eumelanine, or the dark pigmentation, to phaeomelanin, or the light pigmentation. Therefore, instead of naturally producing eumelanin which causes skin darkening, glutathione alters the process and in turn yields phaeomelanin which makes the skin lighter and more radiant.


As an anti-aging mean, WHITE Glutathione is necessary in the breakdown of oxidized fats and in carbohydrate metabolism. If glutathione supply in the body is insufficient, cells will expire more rapidly, thus making people age faster and more susceptible in toxin induced diseases like cancer.


As a detoxifier / anti-oxidant agent, WHITE Glutathione works by scavenging free radicals that inhibits the body. Glutathione does this by binding toxins into a form which can be easily excreted by our body.


What is the advantage of taking Glutathione with Alpha Lipoic Acid and Vitamin C?


Alpha Lipoic Acid is the only anti-oxidant that can boost the level of intracellular Glutathione while Vitamin C prevents glutathione from being oxidized and also helps it to effectively pass through the intestine into cells making it more effectively absorbed by the body.

What is the recommended dose for WHITEGlutathione?

As an anti-oxidant / anti-aging:

10 mg per Kilogram (kg) of Body Weight (bw) per day, divided into 2-3 doses

As a skin whitening agent:

20-40 mg per Kilogram (kg) of Body Weight (bw) per day, divided into 2-3 doses


How fast will it take for one to experience skin lightening after taking WHITEGlutathione?

Duration of gradual systemic effect on an average individual

Fair to Medium Brown Complexion -1-3 Months
Dark Brown Complexion-3-6 Months
Very Dark Complexion- 6-12 Months
Black Complexion-12-24 Months or more
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Sun 20 Feb 2011, 12:14 am



DEALER MAB DIPERLUKAN

JOM DAFTAR SEGERA!!!

MODAL RENDAH,UNTUNG RUNCIT

MINIMA 10 BOTOL @RM1x.00

~50 BOTOL @ 1x.xx

Ipoh/Tg Rambutan ~Yan 017 5413597

KULIM,KEDAH ~rozila 019 5796967

SHAH ALAM & K.LUMPUR ~najila 019 -4764446

SHAH ALAM ~julaiha 019-2653237

PEKAN,PAHANG ~rashidah 012-9575731

TERENGGANU~KEMAMAN ~rosniza 019-9469089

SELANGOR~RAWANG & SG BULOH ~julaina 012 3842269

CHERAS/HUKM ~fida 013 2583308

CHERAS ~norazlin 013 9310305

KELANTAN~SALOR/KOTA BHARU ~shazwina 017 3728137

BRUNEI ~hajah norinah +6738758173

SARAWAK~BINTULU ~hafsah 014 23339501


Last edited by mzbeauty on Sun 20 Feb 2011, 12:23 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
mzbeauty
Newbie
Newbie


Number of posts : 19
Age : 49
Registration date : 01/02/2011

PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   Sun 20 Feb 2011, 12:21 am




COCOA COLLAGEN POWER PLUS

BERMINAT UNTUK JADI RAKAN NIAGA KAMI!!!!!

DIPERLUKAN DISELURUH MALAYSIA!!!

PALING LARIS!!!!

3-5 SET @RM45.00/SET
10 SET @RM40.00/SET
20 SET @RM39.00/SET

Kenapa perlu jadi agent kami?

~PENGHANTARAN PERCUMA!!!!

~NAMA AKAN DIPUBLISH DI BLOG KAMI!!!

~UNTUNG RUNCIT

~PELUANG MENDAPAT PELANGGAN CERAH DI BLOG KAMI

SMS SEGERA ~012 4350690

AGENT~

K.LUMPUR/SHAH ALAM~najila 012-4555350

SHAH ALAM ~norazlinda 019 2278991

PUTRAJAYA~NURDIYANA 0173961872

CHERAS/HUKM~norafida 013 2583308

KUANTAN ~shuaikin 019 9893902

ULU TIRAM~sopiah 017 7057538

JOHOR BAHRU~rozaimah 013 7751923

IPOH/TG RAMBUTAN~yan 017 5413597

KOTA BHARU ~siti noriza 018 9117919

KEMAMAN ~siti mariam 014516817

BESUT ~wan noraida 019 9853122

P.PINANG~noraziah 012 5337630

KUALA KETIL & BALING~anum 012 4816255

P.BUNTAR ~hasnizatul 012 5601159

KOTA BHARU~rozita 019 9115936

KUANTAN ~akmaliah 017 9555299

MELAKA ~mas 019 6832255

CHANGLUN,PERLIS ~laily 012 4149929

KOTA KINABALU rohaimah~013 8561148

KOTA KINABALU masneh~016 830 2157

KUCHING salmah ~013 8059767

LABUAN ~lyn 016 8244421
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!   

Back to top Go down
 

TONGKAT AJIMAT,SABUN PENGANTIN,KB,PRIME,GLOWZ,THANYAPORN,CCPP,MAB & JAMU RATU DARA DEALER DIPERLUKAN!!!!!

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Pekanrabu :: produk kecantikan, kosmetik dan wangian-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Report an abuse | www.sosblogs.com