HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Latest topics

Share | 
 

 Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sun 06 Mar 2011, 11:26 am

TONGKAT AJIMAT MADURA

Kenapa lelaki kebanyakannya berfikiran begitu... jawapannya terlalu mudah.. ini semua adalah tuntutan nafsu yang begitu kehendaknya... sentiasa bermain difikiran lelaki. Oleh sebab itu, wahai kaum wanita.. janganlah memandang remeh akan perkara ini, berilah peluang kepada pasangan anda untuk menikmati malam pertama buat kali kedua bersama anda dan saya yakin pasangan anda PASTINYA akan tersenyum puas malah hubungan anda akan jauh lebih indah dari sebelum ini. Dan yang penting sekali pasangan anda sudah tidak punyai alasan untuk mencari yang lain.

INFO PRODUK >>> http://isterisayang.com/tongkat-ajimat-madura/

Untuk itu saya perkenalkan "Tongkat Ajimat Madura". Inilah rahsia kaum wanita Madura mengikat pasangan mereka agar setia pada yang satu. Biarpun jauh merantau mencari rezeki namun kekasihnya tetap diingatan.

Tongkat Ajimat Madura bukanlah seperti maajun untuk dimakan tetapi ianya untuk dimasukkan kedalam faraj hanya 1-2 minit sahaja. Jika ingin bersama pastikan 30 minit sebelum mulakan hubungan seksual.

''TONGKAT AJIMAT MADURA'' (Indonesia) ini dibuat dari bahan-bahan kayu dan tumbuh-tumbuhan yang terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Jamu ini dibuat berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara keindahan tubuhnya serta memikat kasih sayang suaminya.

Khasiat utama Tongkat Ajimat Madura ini untuk mendatangkan manfaat berikut:

1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.
2. Menyembuhkan penyakit darah putih (Piktay) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim.
3. Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.
4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin.

Cara memakainya:

1. Ambil Tongkat Ajimat Madura dan masukkan 3/4 darinya secara perlahan-lahan ke dalam faraj.
2. Tinggalkan selama 1-2 minit.
3. Keluarkan dan kemudian cuci dengan bersih dan simpan untuk digunakan di lain masa.

Untuk menggunakan bagi hubungan kelamin, Pakai Tongkat Ajimat Madura ini kira-kira 5-10 minit sebelum bersetubuh... dan lihatlahh...hasilnyaa...Amat Menakjubkan!!!! Sekali beli.....lama boleh digunakan!!!!!! Cubalah...dan percayalahhh!!!!!


PERINGATAN : "WANITA YANG MENGANDUNG ADALAH DILARANG UNTUK MENGUNAKAN TONGKAT AJIMAT MADURA KERANA DITAKUTI SUKAR UNTUK MELAHIRKAN ANAK. INI ADALAH DISEBABKAN FARAJ YANG SEMPIT AKAN MENYUKARKAN KELAHIRAN". ORDER HARI INI SEMENTARA HARGA BELUM DINAIKKAN LAGI... BILA PERMINTAAN TINGGI DAN PRODUK SUKAR DIPEROLEHI SUDAH PASTI HARGA AKAN MELAMBUNG TINGGI.... DI CHINA TONGKAT AJIMAT MADURA DI JUAL PADA HARGA USD63.00


Panduan Tempah Online
Tongkat Ajimat Madura





CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM39.90 ke Akaun :

Nama : Noraimi Binti Mohamad Som
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155135115255
( 3rd Party Email Address :sayangisteri@gmail.com )


Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 012-2791925 ( Amy / zaidi )
Berikan butiran lengkap berikut :
http://isterisayang.com/tongkat-ajimat-madura/http://isterisayang.com/tongkat-ajimat-madura/[i]


Last edited by isterisayang on Fri 03 Jun 2011, 10:00 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Mon 30 May 2011, 10:52 pm



Mystique adalah gel berhormon untuk memikat lelaki. Ia yang pertama di dunia kerana disediakan dalam bentuk gel yang mudah diguna. Sebagaimana yang kita ketahui, pheromone adalah hormon yang dapat memikat manusia. Manusia terpikat antara satu dengan lain bergantung pada faktor hormon. Jika anda punyai aura aroma hormon yang unik, anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda. Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda! Cubalah Mystique Gel hari ni juga!


testimoni pengguna
Testimoni Real: Sharifah Safua - KL

"Saya dapati suami suka dengan saya, dia memuji bau saya, dia kata bau saya seksi, dia pernah tanya, minyak wangi apa saya pakai. Rasa best sangat, tetapi saya pelik dia sekarang suka peluk-peluk saya tidak kira waktu. Dia kata best sangat bila peluk dan bila bau saya melekat kat dia.

Saya juga pernah ke hotel dan masa kat lobby hotel ada seorang lelaki kejar saya, risau juga, saya ingat ada apa, rupanya dia nak tahu minyak wangi apa saya pakai, dia kata bau saya seksi dan mengancam abis, saya rasa dia ghairah kut, orangnya hensem, buat pengetahuan awak, saya ni dah kahwin, saya cakap padanya"


Kenapa ANda Perlu Gunakan Mystique Swiss;

Lebih renungan, jelingan dan tenungan ghairah dari lelaki
Tingkatkan temujanji dan keluar bersama lelaki idaman
Meningkatkan Daya Tarikan Seksual anda
Merapatkan hubungan yang sedia ada
Anda akan diselubungi aura positif yang menawan
Interaksi yang lebih Ceria dari Lelaki
Orang akan respek dengan anda
Anda akan jadi tumpuan utama rakan sekerja
Meningkatkan daya keibuan, keayuan seorang gadis.


Gunakan Kuasa Hormon Berteknologi Swiss Ini,
Anda Pasti Teruja!

ADA JAMINAN PULANG WANG?
Ya, kami menawarkan 30 hari jaminan wang dikembalikan, jika anda tidak berpuashati. Sila baca lebih lanjut di sini.

WAKTU PENGHANTARAN?
Penghantaran dilakukan dalam 24 jam. Pesanan anda akan tiba dua hari, iaitu selepas anda membuat pembayaran.

ADAKAH BUNGKUSANNYA RAHSA?
Ya. Bungkusan kami gunakan amatlah rahsia, hinggakan penghantar dan penerimanya tidak akan tahu isi kandungan bungkusan tersebut.

CARA GUNA?
Picit botol, gel akan keluar dan kenakan pada nadi tangan, leher dan belakang cuping telinga.
Ia tidak mempunyai alkohol dan bahan haiwan, jadi boleh bawa solat.

CARA BELI?

Mudah sahaja, pergi ke Maybank atau maybank2u online.

Masukkan duit RM69 ke akaun

MAYBANK: 155135115255.
NORAIMI BINTI MOHAMAD SOM

Simpan resit pembayaran. Call dan SMS kami setelah bayaran selesai dibuat.

Berikan butir-butir berikut kepada kami;
1. Nama anda
2. Alamat anda
3. Waktu bayar
4. Tarikh bayar
5. Jumlah bayar
6. Kod produk (MTQ)

KHIDMAT PELANGGAN
Sila hubungi nombor ini;
012-2791925

http://isterisayang.com/mystique-swiss/index.html


Last edited by isterisayang on Tue 25 Sep 2012, 10:21 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Fri 03 Jun 2011, 10:00 pm




Keluhan-Keluhan Kaum Wanita

Kecewa dengan produk pembesaran payudara yang kurang berkesan?
Kecewa dengan pam besarkan payudara yang mudah rosak?
Kecewa dengan pam manual yang menyusahkan untuk digunakan?
Bimbang dengan pelbagai produk herba pembesaran payudara yang palsu dan tiruan?
Takut terbeli herba yang tiruan bagi tujuan membesarkan payudara?


Masalah-Masalah Kaum Wanita

Merasa payudara ANDA kecil dan kurang mengancam!
Malu kepada suami dengan bentuk payudara yang kurang menawan!
Ingin membesarkan bentuk payudara yang lebih menghairahkan!
Payudara makin melendut selepas menyusukan anak!
Bentuk payudara kian kurang menarik dari hari ke hari!


Apa nak buat ni...? Malunya aku...?
Bolehkah aku besarkan payudara aku ini...?
Boleh percaya ke herba-herba ini untuk membesarkan payudara ni...?
Aku pernah pakai pam besarkan payudara, tetapi mudah rosak dan tiada jaminan?
Weeeiii malunya, makin layut la payudara aku...?
Tak kan aku tak nak susukan anak demi untuk menjaga bentuk payudara ku?

ANDA jangan lagi bimbang, penyelesaian yang terbaik telah ada kini

PAM BESARKAN PAYUDARA | Beauty Breast Pump
(Electric Breast Enhancement Pump)

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum buah dada mengembangkan tisu buah dada dengan memvakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran buah dada, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum buah dada didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah


Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara.

"Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda. Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda.

Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.

SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:

* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.
Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh
Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan dan kesan perubahan boleh dilihat selepas 4 kali penggunaan.

Keistimewaan Beauty & Breast Pump
• Membesar dan memejalkan payudara khususnya wanita selepas bersalin.
• Mencantik dan melangsingkan tubuh badan.
• Untuk kesan efektif, gunakan bersama Stallion Cream untuk membesarkan dan menegangkan payudara

Cara Penggunaan
• Bagi rawatan pembesaran dan penegangan payudara, gunakan bekas penyedut besar.
Lakukan rawatan dalam 15-20 minit bagi sebelah payudara untuk sekali sesi.
Untuk rawatan susulan, amalkan 3 kali seminggu secara berselang seli untuk kesan terbaik.
• Bagi rawatan pelangsingan, lakukan rawatan ini 30-60 minit sekali sesi.
• Untuk rawatan susulan, lakukan 3 kali seminggu secara beselang-seli untuk mendapat kesan terbaik.

YA! Memang benar, Pam Besarkan Payudara (Electric Breast Enhancement) ini mampu membesarkan payudara wanita, tanpa sebarang pembedahan..

Lakukan senaman membesarkan payudara menggunakan pam ini secara konsisten. Insyaallah, pasti ada hasil perubahan baiknya.

Cara Membuat Pembelian:

1. Bankin RM289 ke akaun
Maybank
155135115255
Noraimi Binti Mohamad Som

CIMB
05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

2. Simpan segala bukti pembayaran

3. Maklumkan kepada kami melalui SMS – 012-2791925

SMS kepada kami butir-butir berikut;

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (BBP)


CONTOH SMS
NURUL AIN
NO.3 JLN LAPAN
TMN TEMBAGA
5000 KL
5.33PM
02.11.2010
RM289 BBP


Last edited by isterisayang on Tue 25 Sep 2012, 10:23 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Fri 01 Jul 2011, 1:36 pm



[Tongkat Ajimat Madura - Rahsia Wanita Madura Mengetatkan Faraj

Tongkat Ajimat Madura diperbuat dari herba terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Tongkat Ajimat Madura dicipta berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara faraj dan mengikat kasih suami. Tongkat Ajimat Madura adalah untuk dipakai, bukannya untuk dimakan.
Khasiat Tongkat Ajimat Madura

1. Tongkat Ajimat Madura memberi kemesraan yang luar biasa dalam hubungan seks suami isteri.
2. Tongkat Ajimat Madura menyembuhkan penyakit keputihan.
3. Tongkat Ajimat Madura menghilangkan bau busuk faraj.
4. Tongkat Ajimat Madura melenyapkan rasa gatal difaraj.
5. Tongkat Ajimat Madura mengeringkan faraj dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan seks dengan suami.

Apa kata penguna TONGKAT AJIMAT MADURA.

Dari : Puan Bariah (Bukan nama sebenar)

Pertama kali saya guna Tongkat Ajimat Madura hanya kerana untuk menghilangkan keputihan dan bukan untuk tujuan seks...

Saya insert pada faraj yg dah dibersihkan...dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least...tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit...so sy folow yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa ketat dan benda tuh macam serap dan sempitkan liang faraj...lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa faraj saya macam kering sbb liang dah sempit...bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan...rasa kering dan ketat sungguh ketara...


Cara Guna Tongkat Ajimat Madura

1. Ambil Tongkat Ajimat Madura dan masukkan 3/4 darinya secara perlahan-lahan ke dalam faraj.
2. Tinggalkan selama 1-2 minit.
3. Keluarkan dan kemudian cuci dengan bersih untuk digunakan di lain masa.
4. Jika hendakkan faraj yang ketat semasa bersama suami, gunakan Tongkat Ajimat Madura 1/2 jam sebelum hubungan seks.

Perhatian! Tongkat Ajimat Madura tidak sesuai untuk wanita mengandung kerana mengandungi manjakani. Manjakani tidak digalakkan untuk wanita mengandung kerana boleh mengetatkan faraj sehingga anda sukar untuk bersalin.

Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 155135115255 ( NORAIMI BINTI MOHAMAD SOM )
CIMB No akaun: 05060105841523 ( MOHD ZAIDI BIN MOHAMAD YUSOF )
Email: isterisayang@gmail.com
Tel : O12-2791925 / 012-6741925

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel

layari >> http://isterisayang.com


Last edited by isterisayang on Wed 29 Jan 2014, 9:41 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Mon 04 Jul 2011, 9:46 am



Pherolins - Si Lelaki Akan Tertarik Pada Anda

Apa itu Pherolins?

Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.

Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.

Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.

Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.

Bagaimana Pheromones Memikat Perhatian Lelaki?

Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Bagaimana Copulins Dalam Pherolins Memikat Perhatian Lelaki?

Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Tahukan Anda Nasi Kangkang?

Mungkin ada persamaan antara copulins yang terkandung didalam Pherolins ni dengan satu ritual masyarakat melayu yang di panggil 'nasi kangkang'. Di dalam sedar atau tidak, copulins asli dari manusia akan dihasilkan/dirembes oleh vagina wanita apabila ada rangsangan atau 'gangguan' padanya. Copulins yang dihasilkan akan dikesan oleh deria manusia khususnya lelaki. Ia berupaya untuk memanupilasi keupayaan lelaki untuk membezakan daya tarikan pada wanita dari rupa paras, bentuk badan dan suaranya. Copulins juga berupaya mengawal satu pusat di otak lelaki dan membuatkannya mengikut dan tunduk kepada wanita tersebut.

Ritual Nasi Kangkang - tak perlu saya jelaskan di sini bagaimana caranya , mungkin anda semua pun tahu. Prosesnya sama iaitu bahan yang jatuh ke dalam makanan bersama wap panas itu ialah copulins, bezanya ianya akan diberi makan pada si suami untuk menundukkannya. Perbuatan yang berdosa dan tak sepatut dilakukan. Manakala copulins di dalam Pherolins pula di perbuat secara saintifik dengan meniru komposisi asal copulins manusia dan tujuannya ialah untuk meningkat aura sepemakai pada pandangan mata lelaki. Begitulah hebatnya penangan COPULINS.

Makanya, gunakanlah ia dengan sebijak-bijaknya!

Kajian Saintifik Mengenai Copulins, Kandungan Utama Pherolins

Kajian sejak pertengahan ke akhir 90-an telah membuktikan bahawa Copulins dapat mempengaruhi dan juga mengawal otak seseorang lelaki. Ianya telah lama diketahui bahawa "pheromones" wanita dapat mempengaruhi / mengawal perilaku tertentu seseorang lelaki.

Pheromones akan mempengaruhi, bagaimana seorang lelaki bertindak secara seksual terhadap wanita, tetapi Copulins akan mempengaruhi lelaki secara dominan/penurut perilaku. Setiap Copulins wanita akan mempengaruhi perilaku setiap lelaki secara berbeza dan pada peringkat yang berbeza.

Seorang wanita yang memiliki efek Copulins yang kuat pada lelaki tertentu akan perasan/tahu yang lelaki tersebut ingin memuaskan hati si dia, menawarkan hadiah, dan melakukan apa saja yang si dia mahukan. Ini merupakan refleks tanpa sedar dan si wanita mungkin melihat tiada batasan untuk apa yang akan dilakukan oleh lelaki baginya.

Gunakan Pherolins Copulins dengan kasih sayang, dan kasih sayang akan meningkat antara anda dan pasangan anda.

Bila anda gunakan Pherolins Copulins secara kerap, pasangan anda akan senang hati.
Bila anda gunakan suara anda untuk membuat dia merasa senang, dia akan senang hati.
Bila anda cuba untuk menghilangkan kekurangan dalam hubungan anda, dia akan senang hati.
Bila anda memberikan dia keinginan untuk memuaskan hati anda, dan memberikan dia kesempatan untuk menarik hati anda, dia akan dengan senang hati.

Soalan-Soalan Yang Sering Di Tanya Berkenaan Pherolins.

Bagaimanakah cara menggunakannya?

Cara menggunakannya sama seperti minyak wangi yang lain. Sapu pada pergelangan tangan, leher dan pakaian jika perlu. Sesuai di gunakan untuk semua acara. ( Sangat sesuai di gunakan untuk mereka yang sudah berumahtangga. )

Adakah Pherolins berbeza dengan pewangi yang lain?

Pherolins mmg berbeza dengan produk-produk pewangi yang lain. Kelebihannya ia mengandungi human pheromone dan juga copulins sintetik yang mana kedua-dua bahan tersebut berkuasa secara saintifik memikat pasangan berlainan jantina.

Untuk tujuan apakah Pherolins ini di gunakan?

Produk Pherolins di gunakan untuk meningkatkan aura kewanitaan anda secara mendadak ini kerana pheromone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kewanitaannya berada ditahap maksima. Orang sekeliling akan bertanya bau apa yang wangi ini, sedangkan anda hanya memakai Pherolins. Orang yang berada pada jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Ini kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka.

So kepada anda yang mengunakan Pherolins dan tidak memahami kegunaannya, mungkin akan keliru. Pherolins hanya di gunakan untuk meningkatkan keterampilan diri anda, kehadiran anda akan di rasai. (Tidak Lebih Dari Itu)


Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 155135115255 ( NORAIMI BINTI MOHAMAD SOM )
CIMB No akaun: 05060105841523 ( MOHD ZAIDI BIN MOHAMAD YUSOF )
Email: isterisayang@gmail.com
Tel : O12-2791925 / 012-6741925

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Last edited by isterisayang on Wed 29 Jan 2014, 9:42 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Tue 26 Jul 2011, 5:10 pm



Mystique Swiss

Mystique adalah hormon copulins untuk memikat lelaki. Sebagaimana yang kita ketahui pheromonce adalah hormon yang boleh memikat manusia. Manusia terpikat antara satu sama lain bergantung kepada faktor hormon. Jika anda punyai aura aroma hormon yang unik, anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda. Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda! Cubalah Mystique hari ini juga!

Isi Kandungan Mystique Swiss:
5mg of Copulins
3mg of Estratetraneol
2mg of Androstenol
3mg of Androsterone
3mg of Androstadienone
Fragrance Oil

Kenapa Anda perlu Gunakan Mystique Swiss:
Lebih renungan jelingan dan tenungan ghairah lelaki!
Tingkatkan temujanji dan keluar bersama lelaki idaman
Meningkatkan daya tarikan seksual anda
Merapatkan hubungan yang sedia ada
Anda akan diselubungi aura positif yang menawan
Interaksi yang lebih ceria dari lelaki
Orang akan respek dengan anda
Anda akan jadi tumpuan utama rakan sekerja
Meningkatkan daya keibuan, keayuan seseorang gadis
Gunakan Kuasa Hormon Berteknologi Swiss Ini, Anda Pasti Teruja

TESTIMONI PENGGUNA
Testimoni Real: Sharifah Safua – KL “Saya dapati suami suka dengan saya, dia memuji bau saya, dia kata bau saya seksi, dia pernah tanya, minyak wangi apa saya pakai. Rasa best sangat, tetapi saya pelik dia sekarang suka peluk-peluk saya tidak kira waktu. Dia kata best sangat bila peluk dan bila bau saya melekat kat dia. Saya juga pernah ke hotel dan masa kat lobby hotel ada seorang lelaki kejar saya, risau juga, saya ingat ada apa, rupanya dia nak tahu minyak wangi apa saya pakai, dia kata bau saya seksi dan mengancam abis, saya rasa dia ghairah kut, orangnya hensem, buat pengetahuan awak, saya ni dah kahwin, saya cakap padanya”

Mystique Swiss adalah hormon pemikat lelaki yang paling kuat pernah dihasilkan oleh makmal. Ia diselidik saintis selama 20 tahun dalam kajian pengasingan bahan aktif Copulins dan 2 tahun dalam membina teknologi canggih yang selamat dan efektif. Mystique adalah jauh lebih hebat berbanding mana-mana produk wangian pemikat dan penggoda lelaki. Produk Mystique Swiss telah membuktikan – dalam kajian yang dilakukan ke atas manusia – ia memiliki kesan pemikat dan penggoda yang 5 kali lebih kuat berbanding lain-lain produk yang berada di pasaran. Mystique Swiss bertindak secara pantas dengan menghantar signal ke bahagian VNO (saraf pengesan hidung) manusia dan mengaktifkan deria bau dan sel otak tanpa menganggu sistem pernafasan dan tanpa menganggu emosi. Ia menghantar signal dan aura pemikat yang menggoda, seterusnya menangkap perhatian orang sekeliling anda dengan efektif sekali. Manusia yang terhidu hormon copulins ini akan berasa tenang, aman, konfiden, seronok dan bersikap lebih positif. Kajian juga menunjukkan lelaki yang terhidu Mystique Swiss akan menjadi sedikit ghairah.

Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 155135115255 ( NORAIMI BINTI MOHAMAD SOM )
CIMB No akaun: 05060105841523 ( MOHD ZAIDI BIN MOHAMAD YUSOF )
Email: isterisayang@gmail.com
Tel : O12-2791925 / 012-6741925

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Last edited by isterisayang on Wed 29 Jan 2014, 9:43 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Fri 06 Jul 2012, 10:47 am

kasi up ini tread
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sun 15 Jul 2012, 11:29 pm

kasi up ini tread
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Mon 23 Jul 2012, 8:40 am

kasi up ini tread
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sat 04 Aug 2012, 8:11 am

kasi up ini tread
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Tue 25 Sep 2012, 10:20 pm




Tongkat Ajimat Madura

Rahsia purba Wanita Madura yang membuatkan lelaki tergila-gilakan mereka. Lebih ketat, rapat & wangi semasa hubungan intim.


TONGKAT AJIMAT MADURA

Kenapa lelaki kebanyakannya berfikiran begitu... jawapannya terlalu mudah.. ini semua adalah tuntutan nafsu yang begitu kehendaknya... sentiasa bermain difikiran lelaki. Oleh sebab itu, wahai kaum wanita.. janganlah memandang remeh akan perkara ini, berilah peluang kepada pasangan anda untuk menikmati malam pertama buat kali kedua bersama anda dan saya yakin pasangan anda PASTINYA akan tersenyum puas malah hubungan anda akan jauh lebih indah dari sebelum ini. Dan yang penting sekali pasangan anda sudah tidak punyai alasan untuk mencari yang lain.

Untuk itu saya perkenalkan "Tongkat Ajimat Madura". Inilah rahsia kaum wanita Madura mengikat pasangan mereka agar setia pada yang satu. Biarpun jauh merantau mencari rezeki namun kekasihnya tetap diingatan.

Tongkat Ajimat Madura bukanlah seperti maajun untuk dimakan tetapi ianya untuk dimasukkan kedalam faraj hanya 1-2 minit sahaja. Jika ingin bersama pastikan 30 minit sebelum mulakan hubungan seksual.

''TONGKAT AJIMAT MADURA'' (Indonesia) ini dibuat dari bahan-bahan kayu dan tumbuh-tumbuhan yang terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Jamu ini dibuat berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara keindahan tubuhnya serta memikat kasih sayang suaminya.
Khasiat utama Tongkat Ajimat Madura ini untuk mendatangkan manfaat berikut:

1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.
2. Menyembuhkan penyakit darah putih (Piktay) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim.
3. Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.
4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin.

Cara memakainya:

1. Ambil Tongkat Ajimat Madura dan masukkan 3/4 darinya secara perlahan-lahan ke dalam faraj.
2. Tinggalkan selama 1-2 minit.
3. Keluarkan dan kemudian cuci dengan bersih dan simpan untuk digunakan di lain masa.



Apa kata penguna TONGKAT AJIMAT MADURA.

Dari : Puan Bariah (Bukan nama sebenar)

Pertama kali saya guna Tongkat Ajimat Madura hanya kerana untuk menghilangkan keputihan dan bukan untuk tujuan seks...

Saya insert pada faraj yg dah dibersihkan...dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least...tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit...so sy folow yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa ketat dan benda tuh macam serap dan sempitkan liang faraj...lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa faraj saya macam kering sbb liang dah sempit...bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan...rasa kering dan ketat sungguh ketara...

mmmm mlm tuh lepas 1 jam saya guna Tongkat Ajimat Madura..teringin lak nak buat hubungan badan dgn suami dan aduhai repeat lak lagi about 2 hours before the intercourse... Terkenang saya masa malam pertama...mengigil saya kerana faraj saya ketat sgt2 ...suami sy pun pelik first tima lah puloq dengar suami mengerang...maaf sensor sikit...masa enjut best sbb grip dia kuat dan ketat dan rasa clitoris saya berdenyut dan senang klimaks...dan yg paling best lepas terpancut dalam rasa berdenyut2 dan kemut dgn sendirinya...
seroiusly saya tak pernah rasa camni punya best plus .....melainkan masa mlm pertama dan awal2 kawin dulu jer..sbb masa tuh saya masih dara dan takde lahirkan anak lagi...saya sekarang adalah ibu kpd 4 org anak... selalunya kalau sex intercourse rasa hambar dan takde apa2... hanya sekadar melepaskan tanggungjawab... dan melampias nafsu jerk...

Untuk menggunakan bagi hubungan kelamin, Pakai Tongkat Ajimat Madura ini kira-kira 5-10 minit sebelum bersetubuh... dan lihatlahh...hasilnyaa...Amat Menakjubkan!!!! Sekali beli.....lama boleh digunakan!!!!!! Cubalah...dan percayalahhh!!!!!
PERINGATAN : "WANITA YANG MENGANDUNG ADALAH DILARANG UNTUK MENGUNAKAN TONGKAT AJIMAT MADURA KERANA DITAKUTI SUKAR UNTUK MELAHIRKAN ANAK. INI ADALAH DISEBABKAN FARAJ YANG SEMPIT AKAN MENYUKARKAN KELAHIRAN". ORDER HARI INI SEMENTARA HARGA BELUM DINAIKKAN LAGI... BILA PERMINTAAN TINGGI DAN PRODUK SUKAR DIPEROLEHI SUDAH PASTI HARGA AKAN MELAMBUNG TINGGI.... DI CHINA TONGKAT AJIMAT MADURA DI JUAL PADA HARGA USD63.00


CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM39.90 ke Akaun :

Nama : Noraimi binti Mohamad Som
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155135115255


CIMB
05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

( 3rd Party Email Address :isterisayang@gmail.com )


Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 012-2791925
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : AJIMAT


Contoh Arahan SMS

Fatimah Binti Abdullah
No 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13,
43650 Bandar Baru Bangi Selangor.
Maybank RM39.90 10.00AM 231108
AJIMAT
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Fri 12 Oct 2012, 3:49 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Wed 17 Oct 2012, 4:44 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Wed 07 Nov 2012, 2:09 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Thu 15 Nov 2012, 2:32 pm



HERBA PAYUDARA || THANYAPORN PLUS++
"Anda Akan Kelihatan Menawan Dalam Masa 30 Hari"

Anda sebagai wanita harus peka dalam menjaga kecantikan dan kesihatan tubuh badan. Wanita perlu menitik beratkan penjagaan kecantikan berbanding lelaki, kerana kecantikan itu akan menaikkan harga diri dan menyerlahkan lagi diri anda sebagai wanita. Jika kaum adam yang digelar "Si Lembut" kelihatan lebih cantik dari anda, tidakkah anda irihati atau terkejut?

Lelaki lebih pandai memasak berbanding wanita, lihat sahaja chef terkemuka di Malaysia. Chef Malaysia iaitu Chef Wan sekarang berada di kedudukan nombor 3 di dunia. Ia tidak perlu diherankan. Cuba anda lihat kaum Adam yang berpewatakan wanita (bapuk) kadang-kadang 100x lebih cantik dari wanita yang tulen. Tidakkah anda memerhatikannya? Tahukah anda apakah rahsia silembut yang menawan itu? Kami akan berikan anda rahsia tersebut kepada anda... Teruskan membaca;

Pasti Anda Akan Jadi Lebih Menawan

Thanyapon Plus adalah herba semulajadi yang tinggi khasiatnya. Hanya terdapat di negara Thailand sahaja, tidak hairanlah bapuk-bapuk Thailand terkenal di serata dunia dengan kecantikannya. Kalau lelaki boleh berubah menjadi wanita, inikan pula anda yang memang semulajadi wanita, ia akan menjadi sangat mudah.

Thanyaporn Plus mempunyai herba yang digelar sebagai Puririe Murifica, terkenal dalam meningkatkan hormon estrogen semulajadi wanita. Sekiranya diamalkan, kulit akan menjadi cerah, gebu, anjal dan payudara anda akan membesar. Bahagian tubuh badan menggeleber akan dipadatkan, perawan anda dapat dikembalikan, tidak hairan "sejata wanita Thai" mampu menambat ramai lelaki-lelaki Eropah.

Thanyaporn Plus sediaan herba semulajadi yang berkesan, punyai sijil FDA, digunakan untuk, awet muda, hilangkan kedutan, membesarkan payudara, menganjalkan tubuh badan, kembalikan keperawanan, serta kesihatan tubuh badan secara menyeluruh. Berkesan dalam masa yang singkat iaitu 2-4 minggu; Keberkesanannya dijamin dan terbukti.

Thanyaporn Plus adalah sediaan herba 100% semulajadi; Ia digunakan sebagai alternatif kepada pembedahan plastik

Kini ia menjadi lebih mudah dengan bantuan herba semulajadi, dapatkan bentuk badan yang menggiurkan.

Kebanyakan pelanggan kami dapat merasai keanjalan secepat 14 hari sahaja, dan pembesaran payudara dapat dirasai paling lewat dalam 60 hari sahaja. Selain itu khasiat Thanyaporn Plus ialah, meningkatkan daya seks, memberikan anda tenaga, mengembalikan keperawanan, menjadikan anda awet muda. Thanyaporn adalah herba yang sangat berkesan dan selamat dan ia diiktiraf oleh FDA.

Mengapa Thanyaporn Plus Breast Capsule dan bukannya yang lain?

Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand.
Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri.
Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain.
Kualiti yang tinggi.
Kulit kapsul Thanyaporn Plus diperbuat daripada beras pulut .
Thanyaporn Plus adalah 100% herba



Antara Khasiat Pueraria Mirifica

Menambah saiz payudara.
Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
Menganjalkan kulit yang melendut.
Melambatkan proses penuaan.
Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
Mengetatkan vagina.
Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
Membantu menggelapkan rambut beruban dan
menggalakkkan pertumbuhan rambut
Menambah tenaga dan kecergasan
Mengatasi masalah sukar tidur
Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'


Kandungan
Satu botol mengandungi 60 biji kapsul
(1 kapsul untuk 1 hari)
*Makan Sebiji kapsul, selepas sarapan pagi.

Setiap Satu Kapsul ini mengandungi;
(150 mg Pueraria Mirifica)
* Sebiji kapsul sudah mencukupi.

Cara Membeli Melalui Transaksi Bank

Lakukan Pembayaran mengikut harga jumlah produk anda atas nama NORAIMI BT MOHAMAD SOM ke akaun:

MAYBANK :155135115255

CIMBCLICKS : 05060105841523 ( MOHD ZAIDI BIN MOHAMAD YUSOF )

INTERNET BANKING
MESIN CASH DEPOSIT
PINDAHAN WANG MELALUI ATM
MELALUI KAUNTER


SIMPAN RESIT & SEGALA BUKTI untuk semakan dan hantarkan kepada kami maklumat berikut dengan lengkap.

(CARA SMS)


(CONTOH SMS)
HB 1 SITI NADIA BINTI ANUAR NO.30 JLN LINTANG, 70450 SEREMBAN N9 RM130 16:45 15.01.09

HANTARKAN segala maklumat tersebut melalui SMS ke 012-2791925 atau 013-3715761
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Mon 26 Nov 2012, 1:10 am



Pancutan Pramatang...
Adalah pancutan/klimaks yang tidak disukai wanita. Pancutan pramatang adalah pancutan yang terlalu awal, ia terjadi sebelum wanita atau pasangan anda klimaks. Ini bermakna, anda puas, tetapi pasangan anda tidak.

Sekiranya anda terpancut terlalu awal, sebelum pasangan anda sampai kemuncak kepuasan. Maka anda gagal menjadi kekasih dambaan wanita. Sekiranya ini selalu terjadi, maka pasangan anda tidak berpuashati dan mencari jalan alternatif untuk memuaskan dirinya. Kebanyakan punca keretakan rumahtangga adalah disebabkan nafkah batin yang diberi secara tidak sempurna.

Jadi bagaimana untuk anda menyelesaikan masalah ini?
Perkara ini terjadi akibat sikap anda yang terlalu ghairah ketika bersama isteri. Anda haruslah jangan gelojoh dan ingin cepat puas diwaktu malam jumaat anda. Jika zakar anda terlalu geli ketika memasuki makam wanita, maka anda haruslah merawat masalah tersebut. Jika terlalu geli maka anda tidak dapat mengawal dayungan anda dengan sempurna. Maka dayungan anda akan tergendala sebelum anda sampai ke destinasi yang ditujui.

Kini telah ada herba yang dapat merawat kenyiluan melampau yang anda hadapi. Herba yang diadun dalam bentuk gel ini amat mudah digunakan, ia akan merawat kegelian melampau anda dalam masa yang singkat. Ramai pelanggan yang berpuashati dengan hasilnya. Gunakan LIBIDO Gel pada malam Jumaat anda. Anda akan dapati detik malam Jumaat anda bersama pasangan akan lebih hebat dan lebih lama!

LIBIDO Gel sungguh hebat dan kami berani memberikan anda jaminan 30 hari pulangan wang jika tidak berpuashati dengan hasilnya.
Apakah kandungan LIBIDO Gel?
Berikut adalah antara kandungan LIBIDO Gel ...

LIBIDO-Gel menggunakan bahan semulajadi yang telah digunakan turun temurun untuk membantu menyelesaikan pelbagai masalah seksual lelaki. LIBIDO-Gel menggunakan Air Suling, Pati Akar Cengkih, Herba dari Turkey & Mesir dan Daun Lidah Buaya dan pelbagai herba di dalam formula yang telah terbukti berkesan secara klinikal:

Kekerasan yang luar biasa: Walaupun LIBIDO Gel tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan LIBIDO Gel. Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam LIBIDO Gel yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah di kawasan zakar pengguna.

Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda: Kesan yang amat nyata LIBIDO Gel adalah dari segi keupayaan anda untuk mengawal pancutan anda pada kali pertama penggunaan hinggalah anda benar-benar bersedia dan cukup puas untuk melakukan pancutan.

Tetapi terdapat lebih BANYAK LAGI yang mampu LIBIDO Gel lakukan untuk anda!
Gabungan formula kami ini telah diuji secara saintifik dan klinikal untuk memberikan kesan-kesan berikut pada jangka panjang...

*Menggalakkan peredaran darah bahagian genital.
*Menguatkan dan membina kelenjar seksual lelaki.
*Merawat Kegelian Melampau.
*Meningkatkan lagi stamina dan kuasa seks anda.
*Merawat Nyilu-nyilu zakar.
*Meningkatkan kekuatan corpora carvenosa.
*Meningkatkan kekuatan seksual secara tradisional.
*Menyokong kesihatan kulit zakar.
*Meningkatkan peredaran darah.
*Mengelakkan kesan keletihan.
*Meningkatkan keinginan seks.
*Meningkatkan potensi pancutan anda.

CARA MEMBUAT PESANAN

Untuk pesanan, anda boleh memilih untuk menggunakan salah satu dari 4 cara berikut:

* Lakukan Pembayaran RM79 anda ke

MAYBANK ; 155135115255
Noraimi binti Mohamad Som

Cimb ; 05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof


INTERNET BANKING
MESIN CASH DEPOSIT
PINDAHAN WANG MELALUI ATM
MELALUI KAUNTER
PAYPAL.COM


SIMPAN RESIT & SEGALA BUKTI untuk semakan dan hantarkan kepada kami maklumat berikut dengan lengkap.

(CARA SMS)


(CONTOH SMS)
LBG SAMAD BIN ANUAR
NO.30 JLN LINTANG,
70450 SEREMBAN N9
RM50 16:45 15.01.09

HANTARKAN segala maklumat tersebut melalui

SMS ke 012-2791925

Perhatian - LBG adalah kod produk untuk LIBIDO GEL
__________________
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Tue 04 Dec 2012, 9:27 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Fri 07 Dec 2012, 9:05 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Wed 12 Dec 2012, 12:01 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Mon 17 Dec 2012, 4:35 pm

Bump satu Kali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sun 23 Dec 2012, 10:45 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Wed 26 Dec 2012, 4:36 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sun 30 Dec 2012, 2:13 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Wed 02 Jan 2013, 8:09 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sun 06 Jan 2013, 10:59 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Tue 08 Jan 2013, 6:04 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Fri 11 Jan 2013, 6:15 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Mon 14 Jan 2013, 12:37 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Thu 17 Jan 2013, 6:39 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Mon 21 Jan 2013, 6:02 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sat 26 Jan 2013, 9:19 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Wed 06 Feb 2013, 11:54 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Wed 13 Feb 2013, 7:46 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sun 17 Feb 2013, 5:23 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Tue 12 Mar 2013, 10:18 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sun 31 Mar 2013, 11:05 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Fri 19 Apr 2013, 5:16 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Thu 02 May 2013, 9:36 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Tue 21 May 2013, 2:18 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Tue 09 Jul 2013, 8:26 am

Keluhan-Keluhan Kaum Wanita

Kecewa dengan produk pembesaran payudara yang kurang berkesan?
Kecewa dengan pam besarkan payudara yang mudah rosak?
Kecewa dengan pam manual yang menyusahkan untuk digunakan?
Bimbang dengan pelbagai produk herba pembesaran payudara yang palsu dan tiruan?
Takut terbeli herba yang tiruan bagi tujuan membesarkan payudara?


Masalah-Masalah Kaum Wanita

Merasa payudara ANDA kecil dan kurang mengancam!
Malu kepada suami dengan bentuk payudara yang kurang menawan!
Ingin membesarkan bentuk payudara yang lebih menghairahkan!
Payudara makin melendut selepas menyusukan anak!
Bentuk payudara kian kurang menarik dari hari ke hari!


Apa nak buat ni...? Malunya aku...?
Bolehkah aku besarkan payudara aku ini...?
Boleh percaya ke herba-herba ini untuk membesarkan payudara ni...?
Aku pernah pakai pam besarkan payudara, tetapi mudah rosak dan tiada jaminan?
Weeeiii malunya, makin layut la payudara aku...?
Tak kan aku tak nak susukan anak demi untuk menjaga bentuk payudara ku?

ANDA jangan lagi bimbang, penyelesaian yang terbaik telah ada kini

PAM BESARKAN PAYUDARA | Beauty Breast Pump
(Electric Breast Enhancement Pump)

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum buah dada mengembangkan tisu buah dada dengan memvakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran buah dada, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum buah dada didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah


Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara.

"Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda. Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda.

Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.

SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:

* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.
Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh
Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan dan kesan perubahan boleh dilihat selepas 4 kali penggunaan.

Keistimewaan Beauty & Breast Pump
• Membesar dan memejalkan payudara khususnya wanita selepas bersalin.
• Mencantik dan melangsingkan tubuh badan.
• Untuk kesan efektif, gunakan bersama Stallion Cream untuk membesarkan dan menegangkan payudara

Cara Penggunaan
• Bagi rawatan pembesaran dan penegangan payudara, gunakan bekas penyedut besar.
Lakukan rawatan dalam 15-20 minit bagi sebelah payudara untuk sekali sesi.
Untuk rawatan susulan, amalkan 3 kali seminggu secara berselang seli untuk kesan terbaik.
• Bagi rawatan pelangsingan, lakukan rawatan ini 30-60 minit sekali sesi.
• Untuk rawatan susulan, lakukan 3 kali seminggu secara beselang-seli untuk mendapat kesan terbaik.

YA! Memang benar, Pam Besarkan Payudara (Electric Breast Enhancement) ini mampu membesarkan payudara wanita, tanpa sebarang pembedahan..

Lakukan senaman membesarkan payudara menggunakan pam ini secara konsisten. Insyaallah, pasti ada hasil perubahan baiknya.

Cara Membuat Pembelian:

1. Bankin RM299 ke akaun
Maybank
155135115255
Noraimi Binti Mohamad Som

CIMB
05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

2. Simpan segala bukti pembayaran

3. Maklumkan kepada kami melalui SMS – 012-2791925

SMS kepada kami butir-butir berikut;

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (BBP)


CONTOH SMS
NURUL AIN
NO.3 JLN LAPAN
TMN TEMBAGA
5000 KL
5.33PM
02.11.2010
RM289 BBP
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Mon 02 Sep 2013, 8:15 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sat 05 Oct 2013, 10:41 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sun 03 Nov 2013, 4:39 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Wed 20 Nov 2013, 8:46 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Fri 06 Dec 2013, 11:20 am




Tongkat Ajimat Madura

Rahsia purba Wanita Madura yang membuatkan lelaki tergila-gilakan mereka. Lebih ketat, rapat & wangi semasa hubungan intim.

Ketahuilah wahai kaum Hawa.... Kerana tidak mahu pasangannya berasa hati atau berkecil hati, lazimnya lelaki tidak akan komen apa-apa tambahan pula telah lama mendirikan rumahtangga. Namun disudut hati seorang lelaki begitu teringinkan pasangannya memilik faraj yang sempit/ketat seperti belum pernah disentuh.

SEBAB ITULAH ADA SESETENGAH LELAKI YANG TELAH BERUMAHTANGGA MENCARI YANG LAIN SECARA TERANG-TERANGAN ATAU SECARA SEMBUNYI DAN SUDAH TENTULAH PILIHAN UTAMA MEREKA ADALAH YANG SEMPIT dan KETAT....

TONGKAT AJIMAT MADURA

Kenapa lelaki kebanyakannya berfikiran begitu... jawapannya terlalu mudah.. ini semua adalah tuntutan nafsu yang begitu kehendaknya... sentiasa bermain difikiran lelaki. Oleh sebab itu, wahai kaum wanita.. janganlah memandang remeh akan perkara ini, berilah peluang kepada pasangan anda untuk menikmati malam pertama buat kali kedua bersama anda dan saya yakin pasangan anda PASTINYA akan tersenyum puas malah hubungan anda akan jauh lebih indah dari sebelum ini. Dan yang penting sekali pasangan anda sudah tidak punyai alasan untuk mencari yang lain.

Untuk itu saya perkenalkan "Tongkat Ajimat Madura". Inilah rahsia kaum wanita Madura mengikat pasangan mereka agar setia pada yang satu. Biarpun jauh merantau mencari rezeki namun kekasihnya tetap diingatan.

Tongkat Ajimat Madura bukanlah seperti maajun untuk dimakan tetapi ianya untuk dimasukkan kedalam faraj hanya 1-2 minit sahaja. Jika ingin bersama pastikan 30 minit sebelum mulakan hubungan seksual.

''TONGKAT AJIMAT MADURA'' (Indonesia) ini dibuat dari bahan-bahan kayu dan tumbuh-tumbuhan yang terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Jamu ini dibuat berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara keindahan tubuhnya serta memikat kasih sayang suaminya.
Khasiat utama Tongkat Ajimat Madura ini untuk mendatangkan manfaat berikut:

1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.
2. Menyembuhkan penyakit darah putih (Piktay) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim.
3. Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.
4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin.

Cara memakainya:

1. Ambil Tongkat Ajimat Madura dan masukkan 3/4 darinya secara perlahan-lahan ke dalam faraj.
2. Tinggalkan selama 1-2 minit.
3. Keluarkan dan kemudian cuci dengan bersih dan simpan untuk digunakan di lain masa.

Untuk menggunakan bagi hubungan kelamin, Pakai Tongkat Ajimat Madura ini kira-kira 5-10 minit sebelum bersetubuh... dan lihatlahh...hasilnyaa...Amat Menakjubkan!!!! Sekali beli.....lama boleh digunakan!!!!!! Cubalah...dan percayalahhh!!!!!

PERINGATAN : "WANITA YANG MENGANDUNG ADALAH DILARANG UNTUK MENGUNAKAN TONGKAT AJIMAT MADURA KERANA DITAKUTI SUKAR UNTUK MELAHIRKAN ANAK. INI ADALAH DISEBABKAN FARAJ YANG SEMPIT AKAN MENYUKARKAN KELAHIRAN". ORDER HARI INI SEMENTARA HARGA BELUM DINAIKKAN LAGI... BILA PERMINTAAN TINGGI DAN PRODUK SUKAR DIPEROLEHI SUDAH PASTI HARGA AKAN MELAMBUNG TINGGI.... DI CHINA TONGKAT AJIMAT MADURA DI JUAL PADA HARGA USD63.00


Apa kata penguna TONGKAT AJIMAT MADURA.

Dari : Puan Bariah (Bukan nama sebenar)

Pertama kali saya guna Tongkat Ajimat Madura hanya kerana untuk menghilangkan keputihan dan bukan untuk tujuan seks...

Saya insert pada faraj yg dah dibersihkan...dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least...tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit...so sy folow yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa ketat dan benda tuh macam serap dan sempitkan liang faraj...lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa faraj saya macam kering sbb liang dah sempit...bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan...rasa kering dan ketat sungguh ketara...

mmmm mlm tuh lepas 1 jam saya guna Tongkat Ajimat Madura..teringin lak nak buat hubungan badan dgn suami dan aduhai repeat lak lagi about 2 hours before the intercourse... Terkenang saya masa malam pertama...mengigil saya kerana faraj saya ketat sgt2 ...suami sy pun pelik first tima lah puloq dengar suami mengerang...maaf sensor sikit...masa enjut best sbb grip dia kuat dan ketat dan rasa clitoris saya berdenyut dan senang klimaks...dan yg paling best lepas terpancut dalam rasa berdenyut2 dan kemut dgn sendirinya..

seroiusly saya tak pernah rasa camni punya best plus .....melainkan masa mlm pertama dan awal2 kawin dulu jer..sbb masa tuh saya masih dara dan takde lahirkan anak lagi...saya sekarang adalah ibu kpd 4 org anak... selalunya kalau sex intercourse rasa hambar dan takde apa2... hanya sekadar melepaskan tanggungjawab... dan melampias nafsu jerk...

thanks TONGKAT AJIMAT MADURA...saya akan rekemen pada kawan2...kalau encik nak buat testimoni ker pd komen saya nih please hide my identity yer..kalau nak buat testimoni la...tgh bulan ni saya balik dan saya akan contact encik lagi. oh ya.. satu lagi ada tak ubat kuat dan tahan lama kerana kesihan lak pada suami puas control.. ha ha ha
sekian komen ikhlas dari saya ..

***Testimoni dari pengguna akan kami tambah dari semasa ke semasa.***

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM39.90 ke Akaun :

Nama : Mohd ZaidiBin Mohamad Yusof
Nama Bank : CIMB BANK
Acc No : 05060105841523

Nama :Noraimi Binti Mohamad Som
Nama Bank : Maybank
Acc No : 155135115255



Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 012-2791925
Berikan butiran lengkap berikut :

Contoh Arahan SMS
Fatimah Binti Abdullah No 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi Selangor. Maybank RM39.90 10.00AM 231108 AJIMAT
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Wed 15 Jan 2014, 11:57 pm

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Wed 26 Feb 2014, 9:08 pm

Maklumat lanjut klik dibawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Mon 05 May 2014, 9:37 am

Maklumat lanjut klik dibawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Sat 14 Jun 2014, 11:16 am

Maklumat lanjut klik di bawah
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   Fri 18 Jul 2014, 9:21 am


Khasiat utama Tongkat Ajimat Madura ini untuk mendatangkan manfaat berikut:

1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.
2. Menyembuhkan penyakit darah putih (Piktay) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim.
3. Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.
4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin.
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru   

Back to top Go down
 

Kembalikan Keintiman Hubungan Rumahtangga Anda , Ketat , Wangi , Kepuasan Seperti Pengantin Baru

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Pekanrabu :: produk kecantikan, kosmetik dan wangian-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Report an abuse | Sosblog