HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Latest topics

Share | 
 

 Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sun 06 Mar 2011, 11:40 am

MySTIQUE

Mystique adalah gel berhormon untuk memikat lelaki. Ia yang pertama di dunia kerana disediakan dalam bentuk gel yang mudah diguna. Sebagaimana yang kita ketahui, pheromone adalah hormon yang dapat memikat manusia. Manusia terpikat antara satu dengan lain bergantung pada faktor hormon. Jika anda punyai aura aroma hormon yang unik, anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda. Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda! Cubalah Mystique Gel hari ni juga

http://isterisayang.com/mystique-swiss/


http://isterisayang.com/mystique-swiss/ingredients.html
Isi Kandungan
Mystique Swiss:

* 5mg of Copulins
* 3mg of Estratetraenol
* 2mg of Androstenol
* 3mg of Androsterone
* 3mg of Androstadienone
* Fragrance
* Proylene Glycol
* Aloe Barbadensis Gel
* Purified Water

Kenapa ANda Perlu Gunakan Mystique Swiss;

* Lebih renungan, jelingan dan tenungan ghairah dari lelaki
* Tingkatkan temujanji dan keluar bersama lelaki idaman
* Meningkatkan Daya Tarikan Seksual anda
* Merapatkan hubungan yang sedia ada
* Anda akan diselubungi aura positif yang menawan
* Interaksi yang lebih Ceria dari Lelaki
* Orang akan respek dengan anda
* Anda akan jadi tumpuan utama rakan sekerja
* Meningkatkan daya keibuan, keayuan seorang gadis.


Gunakan Kuasa Hormon Berteknologi Swiss Ini,
Anda Pasti Teruja!

PULANGAN WANG
Kami yakin dengan kualiti produk ini. Kami memberikan anda
30 Hari Pengembalian Wang* kepada pelanggan.

Jika atas apa jua sebab anda tidak suka MYSTIQUE,
kembalikannya kepada kami.

Kami ingin anda beli produk ini dengan penuh rasa yakin tanpa risau kan kerugian. Ikut 3 langkah ini untuk refund.

1. Hantarkan produk ke;

Amy world planet
130-2, Taipan Senawang
70450 Seremban

2. Beri No Akaun Bank
3. Kami akan refund dalam 24 jam!

Kami telah beroperasi sejak 2003,
kami akan berikan khidmat terbaik.

*Kami tidak memulangkan duit Poslaju atau kos penghantaran.
WAKTU PENGHANTARAN?
Penghantaran dilakukan dalam 24 jam. Pesanan anda akan tiba dua hari, iaitu selepas anda membuat pembayaran.

ADAKAH BUNGKUSANNYA RAHSA?
Ya. Bungkusan kami gunakan amatlah rahsia, hinggakan penghantar dan penerimanya tidak akan tahu isi kandungan bungkusan tersebut.

CARA GUNA?
Picit botol, gel akan keluar dan kenakan pada nadi tangan, leher dan belakang cuping telinga.
Ia tidak mempunyai alkohol dan bahan haiwan, jadi boleh bawa solat.

contact us
Ada soalan? Call 012 2791925 atau emel kami
isterisayang@gmail.com


CARA BELI?
Mudah sahaja, pergi ke Maybank atau maybank2u online. Masukkan duit ke akaun 155135115255. Simpan resit pembayaran. Call dan SMS kami setelah bayaran selesai dibuat.

Berikan butir-butir berikut kepada kami;
1. Nama anda
2. Alamat anda
3. Waktu bayar
4. Tarikh bayar
5. Jumlah bayar
6. Kod produk (MTQ)







Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Mon 30 May 2011, 11:28 pm



Hormon Pemikat Wanita Dan Aura Kejantanan Phero-X™.
Tidak kira tua atau muda, anda akan rasai "Getaran & Aura" Gunalah setitis Phero-X™ pada nadi tangan dan leher anda, secepat 17 saat sahaja, ia akan berkekalan sehingga 6 jam lamanya. Dengan aura Kejantanan' yang tinggi, anda dapat memberikan rasa percaya terhadap setiap orang yang anda temui. Sesuai untuk memikat orang tersayang, meningkatkan aura keterampilan anda. Amat sesuai untuk golongan kenamaan dan bisnessmen' yang sering menemui pelanggan atau individu yang sering bersosial seperti anda.



Pasti memang sukar untuk dikupas secara terperinci kesan-kesan penggunaan pewangi berhormon kerana terlalu banyak jenama dalam pasaran. Tetapi secara terbuka, kami ingin nyatakan, setelah kami mencuba sendiri produk keluaran Morgan Labs dari Rusia, iaitu Phero-X™ memang paling membanggakan! Ia menjadi pelopor kepada produk-produk pewangi hormon yang ada dalam pasaran sekarang ini.

Ya! Phero-X™ unik dan tersendiri, kami yakin anda pasti sukakannya!

Dengan formula Phero-X™ gabungan 8 pheromones manusia, anda dapat berkomunikasi dan meningkatkan perhatian orang sekeliling terhadap anda dan ideal digunakan oleh anda yang inginkan perhatian yang bermakna khusus dari golongan wanita.

Phero-X™ adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia. Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Walaupun anda akan mendapat kesan-kesan yang berlainan, namun anda akan akui bahawa mendapat lebih perhatian dan senyuman khususnya dari wanita! Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik, membuatkan ramai orang tertanya-tanya di dalam hati.... "bau apa ni" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda bawah sedar mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi berhormon, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi.... tetapi jika Phero-X™ kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni... hemm... "


CARA UNTUK BELI?

IKUT (3) LANGKAH MUDAH

PERTAMA #1

Bankin RM69.00 ke Akaun :-

Nama : Noraimi Bt Mohamad Som
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155135115255

Nama : Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05060105841523

Guna salah satu dari cara berikut;

1. Maybank2u Online/Cimb Clicks
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer


KEDUA #2
Simpan segala butir-butir, resit (bukti) transaksi.
KETIGA #3
Berikan kami butir-butir ANDA
yang penting melalui SMS

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (PHR)


CONTOH SMS

NIZAM
NO.3 JLN LAPAN
TMN TEMBAGA
5000 KL
5.33PM
PHR


SMS PESANAN ANDA

KEPADA 012-2791925


Last edited by isterisayang on Thu 31 Jan 2013, 12:38 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Fri 03 Jun 2011, 10:06 pm



Vimax Herbs adalah makanan tambahan yang kuat dan herba semula jadi yang membantu meningkatkan keinginan seks dan daya ketahanan seksual lelaki. Dirumuskan daripada herba yang dipilih khas yang dijumpai di seluruh dunia, apabila diambil seperti yang disyorkan Vimax Herbs telah menunjukkan peningkatan prestasi seksual lelaki, membantu lelaki mencapai ereksi yang lebih kuat dan tahan lebih tahan lama.


Produk Vimax Herbs adalah dari Kanada, dan kini Vimax Herbs juga terdapat di Malaysia yang diedarkan oleh myidaman.
Vimax Herbs terdiri daripada formulasi herba – herba terbaik seperti Epunedum Sagitum (Horny Goat Weed), Ginkgo, Ginseng, Saw Palmetto, Cayenne Fruit untuk menjadikannya Pil Herba #1 untuk para lelaki.

Vimax Herbs Meningkatkan Keupayaan Seks Anda

Make Love Like A Warrior! Di Perancis, telah dilaporkan bahawa orang-orang Suku Mangaian bersetubuh secara purata tiga kali setiap malam dan setiap malam! Formula khas dicampur pada herba Vimax Herbs terdiri daripada beberapa jenis herba yang sama seperti yang telah digunakan oleh suku kaum Mangaian. Walaupun anda mungkin tidak mahu mengadakan hubungan seks yang kerap seperti orang Mangaian, adalah sesuatu yang menggembirakan untuk tahu bahawa prestasi seksual anda boleh ditingkatkan.

Hasil Kajian yang dijalankan terhadap pengguna Vimax Herbs ..!

Lebih daripada 9,000 pelanggan Vimax Herbs telah dipilih secara rawak serta ditinjau tentang pengalaman mereka dengan pil Vimax. Keputusan yang menakjubkan mendedahkan bahawa, orang-orang yang ditinjau:

Keputusan kaji selidik pelanggan ini menunjukkan dengan jelas bahawa Vimax Herbs telah membantu beribu-ribu lelaki untuk meningkatkan prestasi seksual dan meningkatkan keinginan seks mereka. Dengan lebih daripada 80% pelanggan yang ditinjau melaporkan kepuasan yang lebih semasa melakukan hubungan seks, ia tidak menghairankan bahawa pelanggan Vimax Herbs kembali untuk bertahan lebih lama dalam hubungan seks.

Selepas lebih sepuluh tahun di pasaran, Vimax Herbs adalah salah satu jenama yang tertua dan paling terkenal daripada enhancers. Vimax Herbs juga merupakan salah satu produk yang paling popular untuk meningkatan prestasi seksual lelaki yang terdapat di pasaran hari ini. Ubat-ubatan farmaseutikal untuk disfungsi erektil semata-mata membolehkan ereksi, tetapi tidak memberi kesan kepada kepuasan dan kenikmatan secara keseluruhan. Vimax Herbs memberi peningkatan kepada lelaki dan ianya berbeza dalam bahawa pelanggan Vimax Herbs telah dilaporkan bukan sahaja berjaya memuncakkan kualiti ereksi, tetapi meningkatkan keinginan seksual dan kepuasan seksual yang tahan lebih lama.

Dengan amalan Vimax Herbs, lelaki mampu keluar dengan lebih YAKIN dan KONFIDEN . Dan ini adalah bersifat KEKAL . Vimax memberikan kesan dan faedah yang KEKAL .

Untuk mendapatkan Vimax Herbs, anda boleh dapatkan pengedar Vimax Herbs Malaysia yang sah di sini

CARA UNTUK BELI?

SMS PESANAN ANDA KEPADA 012-2791925

PERTAMA #1
Masukkan duit RM329 ke akaun
Noraimi Binti Mohamad som
MayBank :155135115255

Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof
CIMB : 05060105841523

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin
5. Cheque Deposit Machin

KEDUA #2
Simpan segala butir-butir, resit (bukti) transaksi.

KETIGA #3
Berikan kami butir-butir ANDA
yang penting melalui SMS

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (VMX)


Last edited by isterisayang on Thu 31 Jan 2013, 12:39 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Fri 01 Jul 2011, 8:43 am



Pancutan Pramatang...
Adalah pancutan/klimaks yang tidak disukai wanita. Pancutan pramatang adalah pancutan yang terlalu awal, ia terjadi sebelum wanita atau pasangan anda klimaks. Ini bermakna, anda puas, tetapi pasangan anda tidak.

Sekiranya anda terpancut terlalu awal, sebelum pasangan anda sampai kemuncak kepuasan. Maka anda gagal menjadi kekasih dambaan wanita. Sekiranya ini selalu terjadi, maka pasangan anda tidak berpuashati dan mencari jalan alternatif untuk memuaskan dirinya. Kebanyakan punca keretakan rumahtangga adalah disebabkan nafkah batin yang diberi secara tidak sempurna.

Jadi bagaimana untuk anda menyelesaikan masalah ini?
Perkara ini terjadi akibat sikap anda yang terlalu ghairah ketika bersama isteri. Anda haruslah jangan gelojoh dan ingin cepat puas diwaktu malam jumaat anda. Jika zakar anda terlalu geli ketika memasuki makam wanita, maka anda haruslah merawat masalah tersebut. Jika terlalu geli maka anda tidak dapat mengawal dayungan anda dengan sempurna. Maka dayungan anda akan tergendala sebelum anda sampai ke destinasi yang ditujui.

Kini telah ada herba yang dapat merawat kenyiluan melampau yang anda hadapi. Herba yang diadun dalam bentuk gel ini amat mudah digunakan, ia akan merawat kegelian melampau anda dalam masa yang singkat. Ramai pelanggan yang berpuashati dengan hasilnya. Gunakan LIBIDO Gel pada malam Jumaat anda. Anda akan dapati detik malam Jumaat anda bersama pasangan akan lebih hebat dan lebih lama!

LIBIDO Gel sungguh hebat dan kami berani memberikan anda jaminan 30 hari pulangan wang jika tidak berpuashati dengan hasilnya.
Apakah kandungan LIBIDO Gel?
Berikut adalah antara kandungan LIBIDO Gel ...

LIBIDO-Gel menggunakan bahan semulajadi yang telah digunakan turun temurun untuk membantu menyelesaikan pelbagai masalah seksual lelaki. LIBIDO-Gel menggunakan Air Suling, Pati Akar Cengkih, Herba dari Turkey & Mesir dan Daun Lidah Buaya dan pelbagai herba di dalam formula yang telah terbukti berkesan secara klinikal:

Kekerasan yang luar biasa: Walaupun LIBIDO Gel tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan LIBIDO Gel. Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam LIBIDO Gel yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah di kawasan zakar pengguna.

Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda: Kesan yang amat nyata LIBIDO Gel adalah dari segi keupayaan anda untuk mengawal pancutan anda pada kali pertama penggunaan hinggalah anda benar-benar bersedia dan cukup puas untuk melakukan pancutan.

Tetapi terdapat lebih BANYAK LAGI yang mampu LIBIDO Gel lakukan untuk anda!
Gabungan formula kami ini telah diuji secara saintifik dan klinikal untuk memberikan kesan-kesan berikut pada jangka panjang...

*Menggalakkan peredaran darah bahagian genital.
*Menguatkan dan membina kelenjar seksual lelaki.
*Merawat Kegelian Melampau.
*Meningkatkan lagi stamina dan kuasa seks anda.
*Merawat Nyilu-nyilu zakar.
*Meningkatkan kekuatan corpora carvenosa.
*Meningkatkan kekuatan seksual secara tradisional.
*Menyokong kesihatan kulit zakar.
*Meningkatkan peredaran darah.
*Mengelakkan kesan keletihan.
*Meningkatkan keinginan seks.
*Meningkatkan potensi pancutan anda.

CARA MEMBUAT PESANAN

Untuk pesanan, anda boleh memilih untuk menggunakan salah satu dari 4 cara berikut:

* Lakukan Pembayaran RM79 anda ke

MAYBANK ; 155135115255
Noraimi binti Mohamad Som

Cimb ; 05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof


INTERNET BANKING
MESIN CASH DEPOSIT
PINDAHAN WANG MELALUI ATM
MELALUI KAUNTER
PAYPAL.COM


SIMPAN RESIT & SEGALA BUKTI untuk semakan dan hantarkan kepada kami maklumat berikut dengan lengkap.

(CARA SMS)


(CONTOH SMS)
LBG SAMAD BIN ANUAR
NO.30 JLN LINTANG,
70450 SEREMBAN N9
RM50 16:45 15.01.09

HANTARKAN segala maklumat tersebut melalui

SMS ke 012-2791925

Perhatian - LBG adalah kod produk untuk LIBIDO GEL
__________________


Last edited by isterisayang on Thu 31 Jan 2013, 12:40 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sun 03 Jul 2011, 6:03 pm



http://isterisayang.com/Produk.html
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Mon 01 Aug 2011, 6:42 am




Tongkat Ajimat Madura

Rahsia purba Wanita Madura yang membuatkan lelaki tergila-gilakan mereka. Lebih ketat, rapat & wangi semasa hubungan intim.


TONGKAT AJIMAT MADURA

Kenapa lelaki kebanyakannya berfikiran begitu... jawapannya terlalu mudah.. ini semua adalah tuntutan nafsu yang begitu kehendaknya... sentiasa bermain difikiran lelaki. Oleh sebab itu, wahai kaum wanita.. janganlah memandang remeh akan perkara ini, berilah peluang kepada pasangan anda untuk menikmati malam pertama buat kali kedua bersama anda dan saya yakin pasangan anda PASTINYA akan tersenyum puas malah hubungan anda akan jauh lebih indah dari sebelum ini. Dan yang penting sekali pasangan anda sudah tidak punyai alasan untuk mencari yang lain.

Untuk itu saya perkenalkan "Tongkat Ajimat Madura". Inilah rahsia kaum wanita Madura mengikat pasangan mereka agar setia pada yang satu. Biarpun jauh merantau mencari rezeki namun kekasihnya tetap diingatan.

Tongkat Ajimat Madura bukanlah seperti maajun untuk dimakan tetapi ianya untuk dimasukkan kedalam faraj hanya 1-2 minit sahaja. Jika ingin bersama pastikan 30 minit sebelum mulakan hubungan seksual.

''TONGKAT AJIMAT MADURA'' (Indonesia) ini dibuat dari bahan-bahan kayu dan tumbuh-tumbuhan yang terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Jamu ini dibuat berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara keindahan tubuhnya serta memikat kasih sayang suaminya.
Khasiat utama Tongkat Ajimat Madura ini untuk mendatangkan manfaat berikut:

1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.
2. Menyembuhkan penyakit darah putih (Piktay) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim.
3. Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.
4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin.

Cara memakainya:

1. Ambil Tongkat Ajimat Madura dan masukkan 3/4 darinya secara perlahan-lahan ke dalam faraj.
2. Tinggalkan selama 1-2 minit.
3. Keluarkan dan kemudian cuci dengan bersih dan simpan untuk digunakan di lain masa.



Apa kata penguna TONGKAT AJIMAT MADURA.

Dari : Puan Bariah (Bukan nama sebenar)

Pertama kali saya guna Tongkat Ajimat Madura hanya kerana untuk menghilangkan keputihan dan bukan untuk tujuan seks...

Saya insert pada faraj yg dah dibersihkan...dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least...tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit...so sy folow yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa ketat dan benda tuh macam serap dan sempitkan liang faraj...lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa faraj saya macam kering sbb liang dah sempit...bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan...rasa kering dan ketat sungguh ketara...

mmmm mlm tuh lepas 1 jam saya guna Tongkat Ajimat Madura..teringin lak nak buat hubungan badan dgn suami dan aduhai repeat lak lagi about 2 hours before the intercourse... Terkenang saya masa malam pertama...mengigil saya kerana faraj saya ketat sgt2 ...suami sy pun pelik first tima lah puloq dengar suami mengerang...maaf sensor sikit...masa enjut best sbb grip dia kuat dan ketat dan rasa clitoris saya berdenyut dan senang klimaks...dan yg paling best lepas terpancut dalam rasa berdenyut2 dan kemut dgn sendirinya...
seroiusly saya tak pernah rasa camni punya best plus .....melainkan masa mlm pertama dan awal2 kawin dulu jer..sbb masa tuh saya masih dara dan takde lahirkan anak lagi...saya sekarang adalah ibu kpd 4 org anak... selalunya kalau sex intercourse rasa hambar dan takde apa2... hanya sekadar melepaskan tanggungjawab... dan melampias nafsu jerk...

Untuk menggunakan bagi hubungan kelamin, Pakai Tongkat Ajimat Madura ini kira-kira 5-10 minit sebelum bersetubuh... dan lihatlahh...hasilnyaa...Amat Menakjubkan!!!! Sekali beli.....lama boleh digunakan!!!!!! Cubalah...dan percayalahhh!!!!!
PERINGATAN : "WANITA YANG MENGANDUNG ADALAH DILARANG UNTUK MENGUNAKAN TONGKAT AJIMAT MADURA KERANA DITAKUTI SUKAR UNTUK MELAHIRKAN ANAK. INI ADALAH DISEBABKAN FARAJ YANG SEMPIT AKAN MENYUKARKAN KELAHIRAN". ORDER HARI INI SEMENTARA HARGA BELUM DINAIKKAN LAGI... BILA PERMINTAAN TINGGI DAN PRODUK SUKAR DIPEROLEHI SUDAH PASTI HARGA AKAN MELAMBUNG TINGGI.... DI CHINA TONGKAT AJIMAT MADURA DI JUAL PADA HARGA USD63.00


CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM39.90 ke Akaun :

Nama : Noraimi binti Mohamad Som
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155135115255


CIMB
05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

( 3rd Party Email Address :isterisayang@gmail.com )


Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 012-2791925
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : AJIMAT


Contoh Arahan SMS

Fatimah Binti Abdullah
No 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13,
43650 Bandar Baru Bangi Selangor.
Maybank RM39.90 10.00AM 231108
AJIMAT


Last edited by isterisayang on Thu 31 Jan 2013, 12:41 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Mon 23 Jul 2012, 8:36 am

kasi up ini tread
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sun 05 Aug 2012, 6:11 pm

kasi up ini tread..tq
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Wed 08 Aug 2012, 12:33 am

kasi up ini tread
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Mon 08 Oct 2012, 9:38 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Fri 02 Nov 2012, 9:54 pm




HERBA PAYUDARA || THANYAPORN PLUS++
"Anda Akan Kelihatan Menawan Dalam Masa 30 Hari"

Anda sebagai wanita harus peka dalam menjaga kecantikan dan kesihatan tubuh badan. Wanita perlu menitik beratkan penjagaan kecantikan berbanding lelaki, kerana kecantikan itu akan menaikkan harga diri dan menyerlahkan lagi diri anda sebagai wanita. Jika kaum adam yang digelar "Si Lembut" kelihatan lebih cantik dari anda, tidakkah anda irihati atau terkejut?

Lelaki lebih pandai memasak berbanding wanita, lihat sahaja chef terkemuka di Malaysia. Chef Malaysia iaitu Chef Wan sekarang berada di kedudukan nombor 3 di dunia. Ia tidak perlu diherankan. Cuba anda lihat kaum Adam yang berpewatakan wanita (bapuk) kadang-kadang 100x lebih cantik dari wanita yang tulen. Tidakkah anda memerhatikannya? Tahukah anda apakah rahsia silembut yang menawan itu? Kami akan berikan anda rahsia tersebut kepada anda... Teruskan membaca;


Pasti Anda Akan Jadi Lebih Menawan

Thanyapon Plus adalah herba semulajadi yang tinggi khasiatnya. Hanya terdapat di negara Thailand sahaja, tidak hairanlah bapuk-bapuk Thailand terkenal di serata dunia dengan kecantikannya. Kalau lelaki boleh berubah menjadi wanita, inikan pula anda yang memang semulajadi wanita, ia akan menjadi sangat mudah.

Thanyaporn Plus mempunyai herba yang digelar sebagai Puririe Murifica, terkenal dalam meningkatkan hormon estrogen semulajadi wanita. Sekiranya diamalkan, kulit akan menjadi cerah, gebu, anjal dan payudara anda akan membesar. Bahagian tubuh badan menggeleber akan dipadatkan, perawan anda dapat dikembalikan, tidak hairan "sejata wanita Thai" mampu menambat ramai lelaki-lelaki Eropah.

Thanyaporn Plus sediaan herba semulajadi yang berkesan, punyai sijil FDA, digunakan untuk, awet muda, hilangkan kedutan, membesarkan payudara, menganjalkan tubuh badan, kembalikan keperawanan, serta kesihatan tubuh badan secara menyeluruh. Berkesan dalam masa yang singkat iaitu 2-4 minggu; Keberkesanannya dijamin dan terbukti.

Thanyaporn Plus adalah sediaan herba 100% semulajadi; Ia digunakan sebagai alternatif kepada pembedahan plastik


Kini ia menjadi lebih mudah dengan bantuan herba semulajadi, dapatkan bentuk badan yang menggiurkan.

Kebanyakan pelanggan kami dapat merasai keanjalan secepat 14 hari sahaja, dan pembesaran payudara dapat dirasai paling lewat dalam 60 hari sahaja. Selain itu khasiat Thanyaporn Plus ialah, meningkatkan daya seks, memberikan anda tenaga, mengembalikan keperawanan, menjadikan anda awet muda. Thanyaporn adalah herba yang sangat berkesan dan selamat dan ia diiktiraf oleh FDA.

Mengapa Thanyaporn Plus Breast Capsule dan bukannya yang lain?

Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand.
Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri.
Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain.
Kualiti yang tinggi.
Kulit kapsul Thanyaporn Plus diperbuat daripada beras pulut .
Thanyaporn Plus adalah 100% herba



Antara Khasiat Pueraria Mirifica

Menambah saiz payudara.
Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
Menganjalkan kulit yang melendut.
Melambatkan proses penuaan.
Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
Mengetatkan vagina.
Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
Membantu menggelapkan rambut beruban dan
menggalakkkan pertumbuhan rambut
Menambah tenaga dan kecergasan
Mengatasi masalah sukar tidur
Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'


Kandungan
Satu botol mengandungi 60 biji kapsul
(1 kapsul untuk 1 hari)
*Makan Sebiji kapsul, selepas sarapan pagi.

Setiap Satu Kapsul ini mengandungi;
(150 mg Pueraria Mirifica)
* Sebiji kapsul sudah mencukupi.

Cara Membuat Pembelian:

1. Bankin RM129 ke akaun
Maybank
155135115255
Noraimi Binti Mohamad Som

CIMB
05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

2. Simpan segala bukti pembayaran

3. Maklumkan kepada kami melalui SMS – 012-2791925

SMS kepada kami butir-butir berikut;

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (typ)


CONTOH SMS
NURUL AIN
NO.3 JLN LAPAN
TMN TEMBAGA
5000 KL
5.33PM
02.11.2010
RM129 typ
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Thu 15 Nov 2012, 2:16 pm




HERBA PAYUDARA || THANYAPORN PLUS++
"Anda Akan Kelihatan Menawan Dalam Masa 30 Hari"

Anda sebagai wanita harus peka dalam menjaga kecantikan dan kesihatan tubuh badan. Wanita perlu menitik beratkan penjagaan kecantikan berbanding lelaki, kerana kecantikan itu akan menaikkan harga diri dan menyerlahkan lagi diri anda sebagai wanita. Jika kaum adam yang digelar "Si Lembut" kelihatan lebih cantik dari anda, tidakkah anda irihati atau terkejut?

Lelaki lebih pandai memasak berbanding wanita, lihat sahaja chef terkemuka di Malaysia. Chef Malaysia iaitu Chef Wan sekarang berada di kedudukan nombor 3 di dunia. Ia tidak perlu diherankan. Cuba anda lihat kaum Adam yang berpewatakan wanita (bapuk) kadang-kadang 100x lebih cantik dari wanita yang tulen. Tidakkah anda memerhatikannya? Tahukah anda apakah rahsia silembut yang menawan itu? Kami akan berikan anda rahsia tersebut kepada anda... Teruskan membaca;

Pasti Anda Akan Jadi Lebih Menawan

Thanyapon Plus adalah herba semulajadi yang tinggi khasiatnya. Hanya terdapat di negara Thailand sahaja, tidak hairanlah bapuk-bapuk Thailand terkenal di serata dunia dengan kecantikannya. Kalau lelaki boleh berubah menjadi wanita, inikan pula anda yang memang semulajadi wanita, ia akan menjadi sangat mudah.

Thanyaporn Plus mempunyai herba yang digelar sebagai Puririe Murifica, terkenal dalam meningkatkan hormon estrogen semulajadi wanita. Sekiranya diamalkan, kulit akan menjadi cerah, gebu, anjal dan payudara anda akan membesar. Bahagian tubuh badan menggeleber akan dipadatkan, perawan anda dapat dikembalikan, tidak hairan "sejata wanita Thai" mampu menambat ramai lelaki-lelaki Eropah.

Thanyaporn Plus sediaan herba semulajadi yang berkesan, punyai sijil FDA, digunakan untuk, awet muda, hilangkan kedutan, membesarkan payudara, menganjalkan tubuh badan, kembalikan keperawanan, serta kesihatan tubuh badan secara menyeluruh. Berkesan dalam masa yang singkat iaitu 2-4 minggu; Keberkesanannya dijamin dan terbukti.

Thanyaporn Plus adalah sediaan herba 100% semulajadi; Ia digunakan sebagai alternatif kepada pembedahan plastik

Kini ia menjadi lebih mudah dengan bantuan herba semulajadi, dapatkan bentuk badan yang menggiurkan.

Kebanyakan pelanggan kami dapat merasai keanjalan secepat 14 hari sahaja, dan pembesaran payudara dapat dirasai paling lewat dalam 60 hari sahaja. Selain itu khasiat Thanyaporn Plus ialah, meningkatkan daya seks, memberikan anda tenaga, mengembalikan keperawanan, menjadikan anda awet muda. Thanyaporn adalah herba yang sangat berkesan dan selamat dan ia diiktiraf oleh FDA.

Mengapa Thanyaporn Plus Breast Capsule dan bukannya yang lain?

Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand.
Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri.
Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain.
Kualiti yang tinggi.
Kulit kapsul Thanyaporn Plus diperbuat daripada beras pulut .
Thanyaporn Plus adalah 100% herba



Antara Khasiat Pueraria Mirifica

Menambah saiz payudara.
Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
Menganjalkan kulit yang melendut.
Melambatkan proses penuaan.
Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
Mengetatkan vagina.
Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
Membantu menggelapkan rambut beruban dan
menggalakkkan pertumbuhan rambut
Menambah tenaga dan kecergasan
Mengatasi masalah sukar tidur
Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'


Kandungan
Satu botol mengandungi 60 biji kapsul
(1 kapsul untuk 1 hari)
*Makan Sebiji kapsul, selepas sarapan pagi.

Setiap Satu Kapsul ini mengandungi;
(150 mg Pueraria Mirifica)
* Sebiji kapsul sudah mencukupi.

Cara Membeli Melalui Transaksi Bank

Lakukan Pembayaran mengikut harga jumlah produk anda atas nama NORAIMI BT MOHAMAD SOM ke akaun:

MAYBANK :155135115255

CIMBCLICKS : 05060105841523 ( MOHD ZAIDI BIN MOHAMAD YUSOF )

INTERNET BANKING
MESIN CASH DEPOSIT
PINDAHAN WANG MELALUI ATM
MELALUI KAUNTER


SIMPAN RESIT & SEGALA BUKTI untuk semakan dan hantarkan kepada kami maklumat berikut dengan lengkap.

(CARA SMS)


(CONTOH SMS)
HB 1 SITI NADIA BINTI ANUAR NO.30 JLN LINTANG, 70450 SEREMBAN N9 RM130 16:45 15.01.09

HANTARKAN segala maklumat tersebut melalui SMS ke 012-2791925 atau 013-3715761
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sat 24 Nov 2012, 12:00 pm



Cara Membesarkan Zakar Dan Menguatkannya
Dengan Kaedah Terkini.
Diilhamkan dari Teknologi Sumber Hijau iaitu air.


Waterbuddy ; Pam Pembesaran Zakar Menggunakan Teknologi Sedutan Udara Tekanan Air
.........................................................................................................................................................

Memanjangkan zakar lebih dari 3 inci dengan mudah
Menambah diameter saiz zakar dengan mudah
Meningkatkan keyakinan diri
Menambah stamina seks lelaki
Melancarkan perjalanan darah
MERAWAT MATI PUCUK
Pancutan mani lebih puas!
Merawat pancutan pra-matang
Menyelesaikan masalah zakar bengkok
Membesarkan kepala zakar ANDA
Baik untuk pesakit Peyronie

1) Bagaimanakah Waterbuddy (alat pembesar zakar lelaki) berfungsi?

Zakar anda terbahagi kepada 3 bahagian saluran; 2 bahagian saluran yang besar (bahagian atas zakar) ialah tisu ketegangan (Corpora Cavernosa), dan 1 saluran kecil (bahagian bawah zakar); iaitu laluan kencing dan berejakulasi dari (Corpus Spongisum). Apabila zakar anda dalam keadaan menegang, otak kita akan merembeskan hormon, yang mana akan menghantar darah ke bahagian zakar, memenuhi tisu ketegangan.

Fungsi Waterbuddy dijelaskan lengkap dalam video dalam laman mula tadi. Proses tersebut akan membolehkan ruang-ruang Corposa Cavernosa akan di isi dengan darah secara maksimum dan akan menyebabkan ketegangan zakar. Sekarang, Corposa Cavernosa hanya boleh diisi sekadar saiz semasa sahaja ketika menegang. kedaikuhebat.com

BERITA BAIKNYA ialah Corposa Cavernosa anda sebenarnya boleh diubah kepada lebih besar, panjang dan kuat dengan menggunakan Waterbuddy

Semakin kerap anda menggunakan Waterbuddy, semakin mengembanglah ia dan membolehkan lebih banyak darah diisi di dalamnya. Ianya seolah-olah latihan ahli bina badan, tetapi anda membina otot zakar anda hanya di bilik air; ketika mandi atau apa-apa...

Waterbuddy direka dengan mengira tekanan mampatan minima untuk mencapai tekanan pengembangan yang maksima; bagi mendapatkan pertumbuhan yang maksimum dan ketidakselesaan yang paling rendah. Lebih tinggi tekanan air dalam Waterbuddy, lebih tinggi dan besar zakar anda mengembang dan memanjang. Tekanan air ini akan menjadikan keadaan dalam Waterbuddy seperti vakum penyedut

Waterbuddy menggunakan Teknologi Hijau yang menyamankan anda ketika melakukan senaman zakar!! Memang menarik, senang, menyeronokkan dan berkesan.

2) Bagaimana untuk saya menggunakan Waterbuddy Hydropump ini?

Langkah #1:- Tenangkan diri anda, tarik-tarik perlahan zakar anda, tentukan tempat, apa aktiviti yang akan boleh lakukan..

Langkah #2:- Samaada duduk atau berdiri, isikan penuh air di dalam Waterbuddy dengan menekan punat 'air release'

Langkah #3:- Masukkan zakar mengikut arah 'arrow' kedalam Waterbuddy yang dipenuhi dengan air tadi, lekapkan perlahan-lahan, anda akan mula rasakan tekanan mula tercipta, lebihan air akan mula keluar dari punat 'air release'. Kemudian anda boleh lah menekan ke dalam beberapa kali untuk mendapatkan vakum sedutan yang sesuai dengan anda.

Langkah #4:- Sekarang anda boleh duduk, berdiri dan relak sementara Waterbuddy menjalankan kerjanya.

Langkah #5:- Setiap 4 atau 5 minit, anda boleh menambah tekanan Waterbuddy, dengan menekan ke dalam beberapa kali. Anda tentukan tahap vakum sedutan mengikut keselesaan anda.

Langkah #6:- Apabila Waterbuddy mencapai tekanan optimum dan mendapat keselesaan. Pada peringkat ini, tiada lagi air yang akan keluar darinya walaupun anda menekannya lagi

Langkah #7:- Jika anda merasakan tekanan terlalu tinggi, hanya tekan punat 'air release' dibahagian atas Waterbuddy dan ianya akan melepaskan tekanan tersebut. Selepas 15-20 minit lepaskan tekanan Waterbuddy, keluar zakar dan lihat kesan nyatanya.. ANDA PASTI TIDAK MENYESAL

Langkah #8:- Kami sarankan anda gunakan Waterbuddy setiap 10-20 minit dan sekurang-kurangnya 3 kali atau lebih seminggu untuk keputusan yang baik! Simpan atau sangkut Waterbuddy di tempat sewajarnya dalam bilik air anda. Nanti buat lagi...

SEMUDAH .... A..... B...... C......
Untuk membesarkan, memanjangkan dan menguatkan zakar lelaki

3) Berapa besar saiz saya akan dapat dengan Waterbuddy ini?

Secara amnya, kebanyakkan individu akan dapat menambahkan saiz zakar mereka diantara 1-3 inci (panjang) dengan peningkatan 30% diameter dan 40% isipadu saiz zakar. Peningkatan ini adalah untuk kedua-dua keadaan iaitu ketika menegang dan juga ketika lembik. Kepada mereka yang mempunyai zakar yang kecil ketika lembik mampu melihat kesannya dalam masa singkat perubahannya pada kali pertama penggunaannya.

Bagaimanapun, zakar anda akan perlahan mengecil semula dalam masa beberapa jam. Waterbuddy bukanlah keajaiban untuk semalaman sahaja, tetapi ianya merupakan alat pembesaran zakar yang paling cepat perubahannya, selain dari melakukan pembedahan zakar.

Ianya sama juga jika anda pergi ke gym untuk membina otot badan. Jika anda mengamalkan seminggu 3-4 kali ke gym melakukan latihan, anda akan mula melihat kesan perubahannya. Waterbuddy merupakan alat pembesaran zakar yang paling praktikal; akan menunjukkan perubahan ketara dan berbeza dalam hanya beberapa minggu melakukan latihan.

Pertamanya anda akan mula melihat zakar anda lebih besar keadaannya pada masa lembik bergantung berapa banyak ruang Corpora Cavanosa yang berjaya dibuka ketika anda menggunakan Waterbuddy; semakin banyak, semakin luas permukaan yang boleh menyimpan darah, maka ianya semakin besar, tegap dan panjang. Secara umumnya, dalam masa diantara 2-3bulan, zakar akan mula memanjang dan membesar sekitar 1 inci dan ke atas. Yang membezakan saiz zakar ialah jumlah darah yang boleh melalui saluran dan mengekalkannya.

Oleh itu semakin kerap anda melakukan senaman dengan Waterbuddy, semakin cepat dan semakin besarlah saiz zakar yang anda akan dapati.

4) Berapa kerapkah untuk saya perlu menggunakan Waterbuddy?

Untuk sesi permulaan seharusnya tidak melebihi 15-20 minit dalam tempoh masa 24 jam. Selepas itu anda boleh menambah bilangan senaman mengikut kesesuaian dan keperluan. Pastinya anda akan kagum dengan pertumbuhan zakar anda dalam kedua-dua keadaan (samaada menegang atau ketika lembik). Keadaan ini secara psikologi dan klinikalnya akan meningkatkan prestasi (stamina) seksual anda!


5) Apakah yang membuatkan Waterbuddy sangat berkesan & terbaik?

Berikut adalah kelebihan untuk anda menggunakan Waterbuddy.

Anda akan mendapat saiz zakar yang lebih panjang, besar dan kuat lebih cepat berbanding kaedah alternatif lain.
Tiada rasa sakit atau memerlukan pembedahan mahal
Sangat murah, berbaloi dan mampu milik berbanding produk extender (peregang zakar)
Kekerasan anda akan lebih kuat dan keras meningkatkan keseronokan seksual
Air membantu meregang kulit dengan lebih mudah
Keputusan seawal 15 minit
Merupakan alat rahsia dan senang digunakan
Tidak menimbulkan ketidakselesaan seperti memakai alat di dalam seluar 4-5jam sehari
Mampu milik dan kompetitif berbanding harga alat alternatif
Mampu merawat masalah mati pucuk
Menyebabkan pancutan mani laju dan bertalu-talu
Meningkatkan kenikmatan seksual pada pasangan


ALAT PEMBESARAN ZAKAR YANG PALING MUDAH, RINGKAS DAN PRAKTIKAL PENGGUNAANNYA - Waterbuddy

6) Selepas saya membeli, apakah yang saya akan dapat?

Selepas hanya SESI PERTAMA sahaja, anda sudah mampu melihat perubahan zakar anda dari segi lebih panjang, besar dan kuat dari biasa. Hasil lebih berbeza dan luar biasa dengan penggunaan yang kerap dan berterusan. Waterbuddy merupakan satu-satu produk di dunia yang telah dipatenkan dibawah teknologi hidrolik. Pada hemah kami, ianya merupakan alat pembesaran zakar yang paling berkesan, selesa, kos efektif, praktikal dan paling cepat untuk mendapat perubahan zakar dalam pasaran tanpa sebarang pembedahan yang mahal. Ianya akan membawa darah beroksigen segar terus ke dalam Corpora Cavanosa yang mana akan memaksimumkan kesegaran dan kekuatan zakar. Anda akan dapat zakar yang hebat, kuat, panjang dan besar, hanya dengan Waterbuddy.


7) Adakah ada sebarang JAMINAN mengenai Waterbuddy ini?

Produk Waterbuddy ini di jamin sepenuhnya oleh pengilang dalam tempoh 12 bulan (1 tahun). Ianya merangkumi semua bahagian alat ini termasuk balang, sistem injap istimewa dan getah kedap. Kami mengingatkan pengguna untuk benar-benar menjaga kebersihan alat ini untuk menambah panjang jangka hayat fungsi alat Waterbuddy ini.

Kami juga menawarkan 100% jaminan kepuasan pelanggan. Kami amat yakin dengan hasil yang bakal anda perolehi dengan penggunaannya. Kami sentiasa mendapat maklumbalas pelanggan yang berbahagia dan berpuashati dengan hasil perubahan yang mereka perolehi. Kualiti kehidupan seksual mereka berubah dengan ketara dari sebelumnya.

Bahasa mudahnya; jika anda menggunakan Waterbuddy dalam tempoh 4 minggu dan anda tidak mendapat sebarang kesan perubahan baik (samaada panjang atau besar). Kami akan pulangkan wang pembelian anda 100%.

Ini maknanya, anda boleh mencuba Waterbuddy ini dengan TIADA SEBARANG RISIKO


Cool Adakah perubahan saiznya kekal?

Tahap peningkatan pengembangan untuk saiz, panjang dan lebar zakar adalah berbeza dari seorang individu dengan individu lain. Setiap orang mempunyai latar belakang genetik yang berbeza. Ianya juga seperti tahap pencapaian mereka yang pergi ke pusat gym untuk membentuk otot badan. Kajian kami menunjukkan apabila mula berlakunya penambahan saiz, tiada lagi sebab untuk menyebabkan ianya berkurang semula selain dari faktor penuaan. Berita baiknya ialah kulit dan tisu yang berubah akan kekal dalam elastik walaupun anda sudah tidak menggunakannya lagi setelah anda mendapatkan saiz yang optimum.

9) Adakah ada sebarang kesan sampingan?

Tidak, melainkan akan memberikan anda dan pasangan peningkatan kenikmatan seksual. Seperti mana anda mendapat keputusan saiz yang lebih besar, tebal, panjang dan kuat; Waterbuddy (pam pembesar zakar) juga akan meningkatkan prestasi seksual, stamina seks, lebih tegak dan keras ketika tegang juga kemampuan klimaks yang luar biasa! Ia HEBAT.

10) Bolehkah saya menggunakan ketika saya mandi?

Waterbuddy Hydropump ini boleh digunakan semasa anda mandi. Kenyataannya rata-rata pengguna amat selesa menggunakannya ketika berada dalam bilik air/mandi. Lihat arahan penuh disini (Bahasa Inggeris - Untuk menjaga keaslian maklumat)

11) Bagaimana untuk saya mengekalkan kebersihan Waterbuddy saya?

Penyelenggaraan yang betul menjanjikan fungsi yang lebih baik dengan tempoh penggunaan Waterbuddy lebih panjang tanpa sebarang masalah. Kami menggalakkan anda mencuci bahagian dalam balang dengan kain atau span basah lembut. Elakkan dari menggunakan air sabun yang mungkin meninggalkan kesan residue pada unit Waterbuddy anda!


CARA MEMBELI

Masukkan duit RM299 ke akaun

Maybank - 155135115255
Atas Nama - Noraimi Binti Mohamad Som

Cimb Bank - 05060105841523
Atas Nama - Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

Guna salah satu dari cara berikut;

Internet Banking
Mesin Cash Deposit
Pindahan Wang Melalui ATM
Melalui Kaunter Bankin
Antara Bank / Intergiro


SIMPAN RESIT & BUKTI PEMBAYARAN
dan hantarkan maklumat dengan lengkap

ke 012-2791925


CONTOH SMS

LEE AH CHAI
NO.109 JLN RAMA
70450 SEREMBAN
NEGERI SEMBILAN
RM299 MAYBANK
12.15PM 5.4.2012
WB

Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Tue 04 Dec 2012, 9:20 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Thu 06 Dec 2012, 11:24 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Tue 11 Dec 2012, 6:32 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sun 16 Dec 2012, 1:42 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sat 22 Dec 2012, 11:26 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Wed 26 Dec 2012, 10:00 am

Kasi up skit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sat 29 Dec 2012, 9:27 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Tue 01 Jan 2013, 10:10 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Thu 03 Jan 2013, 1:46 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Tue 08 Jan 2013, 9:18 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Fri 11 Jan 2013, 10:10 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sun 13 Jan 2013, 8:37 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Wed 16 Jan 2013, 11:37 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sun 20 Jan 2013, 5:52 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Thu 24 Jan 2013, 1:47 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Wed 30 Jan 2013, 10:49 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sun 10 Feb 2013, 5:06 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sat 16 Feb 2013, 1:28 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Thu 07 Mar 2013, 5:19 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Tue 26 Mar 2013, 5:46 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Tue 16 Apr 2013, 2:03 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Tue 30 Apr 2013, 10:52 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Wed 22 May 2013, 7:45 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Mon 15 Jul 2013, 7:17 pm

Phero-X™ - Dirumus dengan pheromone manusia bermutu tinggi menggunalan teknologi, Smart Dosed™. Ini membuktikan pheromone Morgan Labs LLC adalah yang paling unggul dan terulung. Formula gabungan 8 jenis pheromone manusia paling efektif untuk anda yang sering berdamping dengan orang ramai.

Kehidupan sosial memang penting, dan anda memerlukan respon yang tinggi dari orang sekeliling anda. Berbanding dengan lain-lain produk pheromone, anda akan perolehi kuasa pheromone yang disesuaikan dengan rona kehidupan peribadi anda yang moden dan terkini.

Anda yang bijak akan membeli pheromone dengan bijaksana. Phero-X™ memang berkesan & memuaskan hati! Sebab itu kami berani memberikan anda 90 Hari Jaminan Pengembalian Wang! Jika anda tidak suka baunya, kesannya, bungkusannya, atau apa saja yang anda tidak suka mengenainya. Wang Anda Akan Dikembalikan!


Anda Ada Soalan & Cadangan?
SMS/Call Kami di talian; 012 2791925, atau hantarkan emel kepada (isterisayang[a]gmail.com)

Pheromones Digunakan Dalam Pelbagai Situasi & Keadaan:

Berkerja & Bisnes... Phero-X™
Dating... Phero-X™
Clubs & Hotel... Phero-X™
Persahabatan... Phero-X™
Konfiden... Phero-X™

Pheromones Amat Sesuai Diguna Untuk:

1. Memikat Wanita
2. Membuatkan Wanita Rasa Tertarik
3. Memberikan Anda Daya Aura Bau "Kejantanan" Yang Unik
4. Membuatkan Lelaki & Wanita Tahu Kehadiran Anda
5. Menyesuaikan "Chemistry" Anda Dengan Orang Sekeliling
6. Membuat Minda Bawah Sedar Orang Sekeliling Anda Jadi Positif
7. Meningkatkan Hormon Kelelakian Anda Secara Luaran!

CARA UNTUK BELI?

PERTAMA #1

Masukkan duit RM69 ke akaun
Maybank 155135115255 (NORAIMI BINTI MOHAMAD SOM )Guna salah satu dari cara berikut;

1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin
5. Cheque Deposit Machine

KEDUA #2
Simpan segala butir-butir, resit (bukti) transaksi.


KETIGA #3
Berikan kami butir-butir ANDA
yang penting melalui SMS

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (PHR)

SMS PESANAN ANDA KEPADA 012-2791925
Anda yang bijak akan membeli pheromone dengan bijaksana. Phero-X™ memang berkesan! Sebab itu kami berani memberikan anda 90 Hari Jaminan Pengembalian Wang! Jika anda tidak suka baunya, kesannya, bungkusannya, atau apa saja yang anda tidak suka mengenainya.
Wang Anda Akan Dikembalikan Tanpa Sebarang Soal!

Dapatkan Haruman Memikat Wanita Anda Sekarang..!!
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Mon 02 Sep 2013, 8:16 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Mon 07 Oct 2013, 11:22 pm

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Tue 05 Nov 2013, 7:21 pm

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Wed 20 Nov 2013, 8:51 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Wed 15 Jan 2014, 11:46 pm

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Mon 05 May 2014, 10:53 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Tue 01 Jul 2014, 9:02 am

Maklumat lanjut klik bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   Sun 27 Jul 2014, 1:59 pm


* Lebih renungan, jelingan dan tenungan ghairah dari lelaki
* Tingkatkan temujanji dan keluar bersama lelaki idaman
* Meningkatkan Daya Tarikan Seksual anda
* Merapatkan hubungan yang sedia ada
* Anda akan diselubungi aura positif yang menawan
* Interaksi yang lebih Ceria dari Lelaki
* Orang akan respek dengan anda
* Anda akan jadi tumpuan utama rakan sekerja
* Meningkatkan daya keibuan, keayuan seorang gadis.
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye   

Back to top Go down
 

Hubungan Sex Anda Hambar ? Bangkitkan Kembali Kehangatannya , Mystique Berhormon Jawapannye

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Pekanrabu :: produk kecantikan, kosmetik dan wangian-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Report an abuse | Free blog