HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Latest topics

Share | 
 

 Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Mon 30 May 2011, 10:05 pm

Haruman Pengoda Lelaki Paling Berkesan

Apakah Mystique?


Mystique adalah gel berhormon untuk memikat lelaki. Ia yang pertama di dunia kerana disediakan dalam bentuk gel yang mudah diguna. Sebagaimana yang kita ketahui, pheromone adalah hormon yang dapat memikat manusia. Manusia terpikat antara satu dengan lain bergantung pada faktor hormon. Jika anda punyai aura aroma hormon yang unik, anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda. Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda! Cubalah Mystique Gel hari ni juga!

Kenapa ANda Perlu Gunakan Mystique Swiss;

Lebih renungan, jelingan dan tenungan ghairah dari lelaki
Tingkatkan temujanji dan keluar bersama lelaki idaman
Meningkatkan Daya Tarikan Seksual anda
Merapatkan hubungan yang sedia ada
Anda akan diselubungi aura positif yang menawan
Interaksi yang lebih Ceria dari Lelaki
Orang akan respek dengan anda
Anda akan jadi tumpuan utama rakan sekerja
Meningkatkan daya keibuan, keayuan seorang gadis.

INFO PRODUK >>> http://isterisayang.com/mystique-swiss/

http://isterisayang.com/mystique-swiss/order.html

Gunakan Kuasa Hormon Berteknologi Swiss Ini,
Anda Pasti Teruja!

http://isterisayang.com/mystique-swiss/ingredients.html

APAKAH KANDUNGANNYA?
Klik sini untuk maklumat kandungan

ADA JAMINAN PULANG WANG?
Ya, kami menawarkan 30 hari jaminan wang dikembalikan, jika anda tidak berpuashati. Sila baca lebih lanjut di sini.

WAKTU PENGHANTARAN?
Penghantaran dilakukan dalam 24 jam. Pesanan anda akan tiba dua hari, iaitu selepas anda membuat pembayaran.

ADAKAH BUNGKUSANNYA RAHSA?
Ya. Bungkusan kami gunakan amatlah rahsia, hinggakan penghantar dan penerimanya tidak akan tahu isi kandungan bungkusan tersebut.

CARA GUNA?
Picit botol, gel akan keluar dan kenakan pada nadi tangan, leher dan belakang cuping telinga.
Ia tidak mempunyai alkohol dan bahan haiwan, jadi boleh bawa solat.

CARA BELI?
Mudah sahaja, pergi ke Maybank atau maybank2u online. Masukkan duit Rm69 ke akaun 155135115255. Simpan resit pembayaran. Call dan SMS kami setelah bayaran selesai dibuat.

Berikan butir-butir berikut kepada kami;
1. Nama anda
2. Alamat anda
3. Waktu bayar
4. Tarikh bayar
5. Jumlah bayar
6. Kod produk (MTQ)


KHIDMAT PELANGGAN
Sila hubungi nombor ini;
012-2791925

Kami JAMIN anda akan dapat lihat kesan secara serta merta, sebaik sahaja anda gunakan MYSTIQUE.

Sekiranya anda tidak sukakan hasilnya, bungkusannya, baunya atau apa sahaja, kami kembalikan wang anda tanpa soal.

Dapatkan Haruman Pengoda Lelaki Sekarang !!http://isterisayang.com/mystique-swiss/


Last edited by isterisayang on Sat 04 Aug 2012, 8:06 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Thanyaporn Pluss Untuk Besar Dan Cantikkan Payudara   Tue 31 May 2011, 9:42 pm




HERBA PAYUDARA || THANYAPORN PLUS++
"Anda Akan Kelihatan Menawan Dalam Masa 30 Hari"

Anda sebagai wanita harus peka dalam menjaga kecantikan dan kesihatan tubuh badan. Wanita perlu menitik beratkan penjagaan kecantikan berbanding lelaki, kerana kecantikan itu akan menaikkan harga diri dan menyerlahkan lagi diri anda sebagai wanita. Jika kaum adam yang digelar "Si Lembut" kelihatan lebih cantik dari anda, tidakkah anda irihati atau terkejut?

Lelaki lebih pandai memasak berbanding wanita, lihat sahaja chef terkemuka di Malaysia. Chef Malaysia iaitu Chef Wan sekarang berada di kedudukan nombor 3 di dunia. Ia tidak perlu diherankan. Cuba anda lihat kaum Adam yang berpewatakan wanita (bapuk) kadang-kadang 100x lebih cantik dari wanita yang tulen. Tidakkah anda memerhatikannya? Tahukah anda apakah rahsia silembut yang menawan itu? Kami akan berikan anda rahsia tersebut kepada anda... Teruskan membaca;


Pasti Anda Akan Jadi Lebih Menawan

Thanyapon Plus adalah herba semulajadi yang tinggi khasiatnya. Hanya terdapat di negara Thailand sahaja, tidak hairanlah bapuk-bapuk Thailand terkenal di serata dunia dengan kecantikannya. Kalau lelaki boleh berubah menjadi wanita, inikan pula anda yang memang semulajadi wanita, ia akan menjadi sangat mudah.

Thanyaporn Plus mempunyai herba yang digelar sebagai Puririe Murifica, terkenal dalam meningkatkan hormon estrogen semulajadi wanita. Sekiranya diamalkan, kulit akan menjadi cerah, gebu, anjal dan payudara anda akan membesar. Bahagian tubuh badan menggeleber akan dipadatkan, perawan anda dapat dikembalikan, tidak hairan "sejata wanita Thai" mampu menambat ramai lelaki-lelaki Eropah.

Thanyaporn Plus sediaan herba semulajadi yang berkesan, punyai sijil FDA, digunakan untuk, awet muda, hilangkan kedutan, membesarkan payudara, menganjalkan tubuh badan, kembalikan keperawanan, serta kesihatan tubuh badan secara menyeluruh. Berkesan dalam masa yang singkat iaitu 2-4 minggu; Keberkesanannya dijamin dan terbukti.

Thanyaporn Plus adalah sediaan herba 100% semulajadi; Ia digunakan sebagai alternatif kepada pembedahan plastik


Kini ia menjadi lebih mudah dengan bantuan herba semulajadi, dapatkan bentuk badan yang menggiurkan.

Kebanyakan pelanggan kami dapat merasai keanjalan secepat 14 hari sahaja, dan pembesaran payudara dapat dirasai paling lewat dalam 60 hari sahaja. Selain itu khasiat Thanyaporn Plus ialah, meningkatkan daya seks, memberikan anda tenaga, mengembalikan keperawanan, menjadikan anda awet muda. Thanyaporn adalah herba yang sangat berkesan dan selamat dan ia diiktiraf oleh FDA.

Mengapa Thanyaporn Plus Breast Capsule dan bukannya yang lain?

Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand.
Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri.
Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain.
Kualiti yang tinggi.
Kulit kapsul Thanyaporn Plus diperbuat daripada beras pulut .
Thanyaporn Plus adalah 100% herba



Antara Khasiat Pueraria Mirifica

Menambah saiz payudara.
Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
Menganjalkan kulit yang melendut.
Melambatkan proses penuaan.
Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
Mengetatkan vagina.
Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
Membantu menggelapkan rambut beruban dan
menggalakkkan pertumbuhan rambut
Menambah tenaga dan kecergasan
Mengatasi masalah sukar tidur
Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'


Kandungan
Satu botol mengandungi 60 biji kapsul
(1 kapsul untuk 1 hari)
*Makan Sebiji kapsul, selepas sarapan pagi.

Setiap Satu Kapsul ini mengandungi;
(150 mg Pueraria Mirifica)
* Sebiji kapsul sudah mencukupi.

Cara Membuat Pembelian:

1. Bankin RM129 ke akaun
Maybank
155135115255
Noraimi Binti Mohamad Som

CIMB
05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

2. Simpan segala bukti pembayaran

3. Maklumkan kepada kami melalui SMS – 012-2791925

SMS kepada kami butir-butir berikut;

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (typ)


CONTOH SMS
NURUL AIN
NO.3 JLN LAPAN
TMN TEMBAGA
5000 KL
5.33PM
02.11.2010
RM129 typ


Last edited by isterisayang on Wed 07 Nov 2012, 9:28 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Tongkat Ajimat Madura Ramuan Terbaik Untuk Wanita Kembalikan Dara, Wangi Dan Ketat   Fri 01 Jul 2011, 1:35 pm




Tongkat Ajimat Madura

Rahsia purba Wanita Madura yang membuatkan lelaki tergila-gilakan mereka. Lebih ketat, rapat & wangi semasa hubungan intim.


TONGKAT AJIMAT MADURA

Kenapa lelaki kebanyakannya berfikiran begitu... jawapannya terlalu mudah.. ini semua adalah tuntutan nafsu yang begitu kehendaknya... sentiasa bermain difikiran lelaki. Oleh sebab itu, wahai kaum wanita.. janganlah memandang remeh akan perkara ini, berilah peluang kepada pasangan anda untuk menikmati malam pertama buat kali kedua bersama anda dan saya yakin pasangan anda PASTINYA akan tersenyum puas malah hubungan anda akan jauh lebih indah dari sebelum ini. Dan yang penting sekali pasangan anda sudah tidak punyai alasan untuk mencari yang lain.

Untuk itu saya perkenalkan "Tongkat Ajimat Madura". Inilah rahsia kaum wanita Madura mengikat pasangan mereka agar setia pada yang satu. Biarpun jauh merantau mencari rezeki namun kekasihnya tetap diingatan.

Tongkat Ajimat Madura bukanlah seperti maajun untuk dimakan tetapi ianya untuk dimasukkan kedalam faraj hanya 1-2 minit sahaja. Jika ingin bersama pastikan 30 minit sebelum mulakan hubungan seksual.

''TONGKAT AJIMAT MADURA'' (Indonesia) ini dibuat dari bahan-bahan kayu dan tumbuh-tumbuhan yang terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Jamu ini dibuat berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara keindahan tubuhnya serta memikat kasih sayang suaminya.
Khasiat utama Tongkat Ajimat Madura ini untuk mendatangkan manfaat berikut:

1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.
2. Menyembuhkan penyakit darah putih (Piktay) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim.
3. Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.
4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin.

Cara memakainya:

1. Ambil Tongkat Ajimat Madura dan masukkan 3/4 darinya secara perlahan-lahan ke dalam faraj.
2. Tinggalkan selama 1-2 minit.
3. Keluarkan dan kemudian cuci dengan bersih dan simpan untuk digunakan di lain masa.



Apa kata penguna TONGKAT AJIMAT MADURA.

Dari : Puan Bariah (Bukan nama sebenar)

Pertama kali saya guna Tongkat Ajimat Madura hanya kerana untuk menghilangkan keputihan dan bukan untuk tujuan seks...

Saya insert pada faraj yg dah dibersihkan...dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least...tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit...so sy folow yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa ketat dan benda tuh macam serap dan sempitkan liang faraj...lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa faraj saya macam kering sbb liang dah sempit...bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan...rasa kering dan ketat sungguh ketara...

mmmm mlm tuh lepas 1 jam saya guna Tongkat Ajimat Madura..teringin lak nak buat hubungan badan dgn suami dan aduhai repeat lak lagi about 2 hours before the intercourse... Terkenang saya masa malam pertama...mengigil saya kerana faraj saya ketat sgt2 ...suami sy pun pelik first tima lah puloq dengar suami mengerang...maaf sensor sikit...masa enjut best sbb grip dia kuat dan ketat dan rasa clitoris saya berdenyut dan senang klimaks...dan yg paling best lepas terpancut dalam rasa berdenyut2 dan kemut dgn sendirinya...
seroiusly saya tak pernah rasa camni punya best plus .....melainkan masa mlm pertama dan awal2 kawin dulu jer..sbb masa tuh saya masih dara dan takde lahirkan anak lagi...saya sekarang adalah ibu kpd 4 org anak... selalunya kalau sex intercourse rasa hambar dan takde apa2... hanya sekadar melepaskan tanggungjawab... dan melampias nafsu jerk...

Untuk menggunakan bagi hubungan kelamin, Pakai Tongkat Ajimat Madura ini kira-kira 5-10 minit sebelum bersetubuh... dan lihatlahh...hasilnyaa...Amat Menakjubkan!!!! Sekali beli.....lama boleh digunakan!!!!!! Cubalah...dan percayalahhh!!!!!
PERINGATAN : "WANITA YANG MENGANDUNG ADALAH DILARANG UNTUK MENGUNAKAN TONGKAT AJIMAT MADURA KERANA DITAKUTI SUKAR UNTUK MELAHIRKAN ANAK. INI ADALAH DISEBABKAN FARAJ YANG SEMPIT AKAN MENYUKARKAN KELAHIRAN". ORDER HARI INI SEMENTARA HARGA BELUM DINAIKKAN LAGI... BILA PERMINTAAN TINGGI DAN PRODUK SUKAR DIPEROLEHI SUDAH PASTI HARGA AKAN MELAMBUNG TINGGI.... DI CHINA TONGKAT AJIMAT MADURA DI JUAL PADA HARGA USD63.00


CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM39.90 ke Akaun :

Nama : Noraimi binti Mohamad Som
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155135115255


CIMB
05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

( 3rd Party Email Address :isterisayang@gmail.com )


Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 012-2791925
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : AJIMAT


Contoh Arahan SMS

Fatimah Binti Abdullah
No 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13,
43650 Bandar Baru Bangi Selangor.
Maybank RM39.90 10.00AM 231108
AJIMAT


Last edited by isterisayang on Wed 07 Nov 2012, 9:29 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Beauty Breast Pump | Pam Pembesaran Payudara , Tegang Dan Anjal   Mon 04 Jul 2011, 9:49 am




Keluhan-Keluhan Kaum Wanita

Kecewa dengan produk pembesaran payudara yang kurang berkesan?
Kecewa dengan pam besarkan payudara yang mudah rosak?
Kecewa dengan pam manual yang menyusahkan untuk digunakan?
Bimbang dengan pelbagai produk herba pembesaran payudara yang palsu dan tiruan?
Takut terbeli herba yang tiruan bagi tujuan membesarkan payudara?


Masalah-Masalah Kaum Wanita

Merasa payudara ANDA kecil dan kurang mengancam!
Malu kepada suami dengan bentuk payudara yang kurang menawan!
Ingin membesarkan bentuk payudara yang lebih menghairahkan!
Payudara makin melendut selepas menyusukan anak!
Bentuk payudara kian kurang menarik dari hari ke hari!


Apa nak buat ni...? Malunya aku...?
Bolehkah aku besarkan payudara aku ini...?
Boleh percaya ke herba-herba ini untuk membesarkan payudara ni...?
Aku pernah pakai pam besarkan payudara, tetapi mudah rosak dan tiada jaminan?
Weeeiii malunya, makin layut la payudara aku...?
Tak kan aku tak nak susukan anak demi untuk menjaga bentuk payudara ku?

ANDA jangan lagi bimbang, penyelesaian yang terbaik telah ada kini

PAM BESARKAN PAYUDARA | Beauty Breast Pump
(Electric Breast Enhancement Pump)

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum buah dada mengembangkan tisu buah dada dengan memvakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran buah dada, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum buah dada didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah


Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara.

"Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda. Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda.

Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.

SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:

* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.
Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh
Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan dan kesan perubahan boleh dilihat selepas 4 kali penggunaan.

Keistimewaan Beauty & Breast Pump
• Membesar dan memejalkan payudara khususnya wanita selepas bersalin.
• Mencantik dan melangsingkan tubuh badan.
• Untuk kesan efektif, gunakan bersama Stallion Cream untuk membesarkan dan menegangkan payudara

Cara Penggunaan
• Bagi rawatan pembesaran dan penegangan payudara, gunakan bekas penyedut besar.
Lakukan rawatan dalam 15-20 minit bagi sebelah payudara untuk sekali sesi.
Untuk rawatan susulan, amalkan 3 kali seminggu secara berselang seli untuk kesan terbaik.
• Bagi rawatan pelangsingan, lakukan rawatan ini 30-60 minit sekali sesi.
• Untuk rawatan susulan, lakukan 3 kali seminggu secara beselang-seli untuk mendapat kesan terbaik.

YA! Memang benar, Pam Besarkan Payudara (Electric Breast Enhancement) ini mampu membesarkan payudara wanita, tanpa sebarang pembedahan..

Lakukan senaman membesarkan payudara menggunakan pam ini secara konsisten. Insyaallah, pasti ada hasil perubahan baiknya.

Cara Membuat Pembelian:

1. Bankin RM289 ke akaun
Maybank
155135115255
Noraimi Binti Mohamad Som

CIMB
05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

2. Simpan segala bukti pembayaran

3. Maklumkan kepada kami melalui SMS – 012-2791925

SMS kepada kami butir-butir berikut;

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (BBP)


CONTOH SMS
NURUL AIN
NO.3 JLN LAPAN
TMN TEMBAGA
5000 KL
5.33PM
02.11.2010
RM289 BBP


Last edited by isterisayang on Wed 07 Nov 2012, 9:30 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sat 09 Jul 2011, 9:46 pm



Pherolins - Si Lelaki Akan Tertarik Pada Anda

Apa itu Pherolins?

Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.

Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.

Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.

Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.

Bagaimana Pheromones Memikat Perhatian Lelaki?

Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Bagaimana Copulins Dalam Pherolins Memikat Perhatian Lelaki?

Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Tahukan Anda Nasi Kangkang?

Mungkin ada persamaan antara copulins yang terkandung didalam Pherolins ni dengan satu ritual masyarakat melayu yang di panggil 'nasi kangkang'. Di dalam sedar atau tidak, copulins asli dari manusia akan dihasilkan/dirembes oleh vagina wanita apabila ada rangsangan atau 'gangguan' padanya. Copulins yang dihasilkan akan dikesan oleh deria manusia khususnya lelaki. Ia berupaya untuk memanupilasi keupayaan lelaki untuk membezakan daya tarikan pada wanita dari rupa paras, bentuk badan dan suaranya. Copulins juga berupaya mengawal satu pusat di otak lelaki dan membuatkannya mengikut dan tunduk kepada wanita tersebut.

Ritual Nasi Kangkang - tak perlu saya jelaskan di sini bagaimana caranya , mungkin anda semua pun tahu. Prosesnya sama iaitu bahan yang jatuh ke dalam makanan bersama wap panas itu ialah copulins, bezanya ianya akan diberi makan pada si suami untuk menundukkannya. Perbuatan yang berdosa dan tak sepatut dilakukan. Manakala copulins di dalam Pherolins pula di perbuat secara saintifik dengan meniru komposisi asal copulins manusia dan tujuannya ialah untuk meningkat aura sepemakai pada pandangan mata lelaki. Begitulah hebatnya penangan COPULINS.

Makanya, gunakanlah ia dengan sebijak-bijaknya!

Kajian Saintifik Mengenai Copulins, Kandungan Utama Pherolins

Kajian sejak pertengahan ke akhir 90-an telah membuktikan bahawa Copulins dapat mempengaruhi dan juga mengawal otak seseorang lelaki. Ianya telah lama diketahui bahawa "pheromones" wanita dapat mempengaruhi / mengawal perilaku tertentu seseorang lelaki.

Pheromones akan mempengaruhi, bagaimana seorang lelaki bertindak secara seksual terhadap wanita, tetapi Copulins akan mempengaruhi lelaki secara dominan/penurut perilaku. Setiap Copulins wanita akan mempengaruhi perilaku setiap lelaki secara berbeza dan pada peringkat yang berbeza.

Seorang wanita yang memiliki efek Copulins yang kuat pada lelaki tertentu akan perasan/tahu yang lelaki tersebut ingin memuaskan hati si dia, menawarkan hadiah, dan melakukan apa saja yang si dia mahukan. Ini merupakan refleks tanpa sedar dan si wanita mungkin melihat tiada batasan untuk apa yang akan dilakukan oleh lelaki baginya.

Gunakan Pherolins Copulins dengan kasih sayang, dan kasih sayang akan meningkat antara anda dan pasangan anda.

Bila anda gunakan Pherolins Copulins secara kerap, pasangan anda akan senang hati.
Bila anda gunakan suara anda untuk membuat dia merasa senang, dia akan senang hati.
Bila anda cuba untuk menghilangkan kekurangan dalam hubungan anda, dia akan senang hati.
Bila anda memberikan dia keinginan untuk memuaskan hati anda, dan memberikan dia kesempatan untuk menarik hati anda, dia akan dengan senang hati.

Soalan-Soalan Yang Sering Di Tanya Berkenaan Pherolins.

Bagaimanakah cara menggunakannya?

Cara menggunakannya sama seperti minyak wangi yang lain. Sapu pada pergelangan tangan, leher dan pakaian jika perlu. Sesuai di gunakan untuk semua acara. ( Sangat sesuai di gunakan untuk mereka yang sudah berumahtangga. )

Adakah Pherolins berbeza dengan pewangi yang lain?

Pherolins mmg berbeza dengan produk-produk pewangi yang lain. Kelebihannya ia mengandungi human pheromone dan juga copulins sintetik yang mana kedua-dua bahan tersebut berkuasa secara saintifik memikat pasangan berlainan jantina.

Untuk tujuan apakah Pherolins ini di gunakan?

Produk Pherolins di gunakan untuk meningkatkan aura kewanitaan anda secara mendadak ini kerana pheromone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kewanitaannya berada ditahap maksima. Orang sekeliling akan bertanya bau apa yang wangi ini, sedangkan anda hanya memakai Pherolins. Orang yang berada pada jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Ini kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka.

So kepada anda yang mengunakan Pherolins dan tidak memahami kegunaannya, mungkin akan keliru. Pherolins hanya di gunakan untuk meningkatkan keterampilan diri anda, kehadiran anda akan di rasai. (Tidak Lebih Dari Itu)


Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 155135115255 ( NORAIMI BINTI MOHAMAD SOM )
CIMB No akaun: 05060105841523 ( MOHD ZAIDI BIN MOHAMAD YUSOF )
Email: isterisayang@gmail.com
Tel : O12-2791925 / 012-6741925

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Last edited by isterisayang on Wed 29 Jan 2014, 9:34 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Mon 01 Aug 2011, 6:49 am



Mystique Swiss

Mystique adalah hormon copulins untuk memikat lelaki. Sebagaimana yang kita ketahui pheromonce adalah hormon yang boleh memikat manusia. Manusia terpikat antara satu sama lain bergantung kepada faktor hormon. Jika anda punyai aura aroma hormon yang unik, anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda. Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda! Cubalah Mystique hari ini juga!

Isi Kandungan Mystique Swiss:
5mg of Copulins
3mg of Estratetraneol
2mg of Androstenol
3mg of Androsterone
3mg of Androstadienone
Fragrance Oil

Kenapa Anda perlu Gunakan Mystique Swiss:
Lebih renungan jelingan dan tenungan ghairah lelaki!
Tingkatkan temujanji dan keluar bersama lelaki idaman
Meningkatkan daya tarikan seksual anda
Merapatkan hubungan yang sedia ada
Anda akan diselubungi aura positif yang menawan
Interaksi yang lebih ceria dari lelaki
Orang akan respek dengan anda
Anda akan jadi tumpuan utama rakan sekerja
Meningkatkan daya keibuan, keayuan seseorang gadis
Gunakan Kuasa Hormon Berteknologi Swiss Ini, Anda Pasti Teruja

TESTIMONI PENGGUNA
Testimoni Real: Sharifah Safua – KL “Saya dapati suami suka dengan saya, dia memuji bau saya, dia kata bau saya seksi, dia pernah tanya, minyak wangi apa saya pakai. Rasa best sangat, tetapi saya pelik dia sekarang suka peluk-peluk saya tidak kira waktu. Dia kata best sangat bila peluk dan bila bau saya melekat kat dia. Saya juga pernah ke hotel dan masa kat lobby hotel ada seorang lelaki kejar saya, risau juga, saya ingat ada apa, rupanya dia nak tahu minyak wangi apa saya pakai, dia kata bau saya seksi dan mengancam abis, saya rasa dia ghairah kut, orangnya hensem, buat pengetahuan awak, saya ni dah kahwin, saya cakap padanya”

Mystique Swiss adalah hormon pemikat lelaki yang paling kuat pernah dihasilkan oleh makmal. Ia diselidik saintis selama 20 tahun dalam kajian pengasingan bahan aktif Copulins dan 2 tahun dalam membina teknologi canggih yang selamat dan efektif. Mystique adalah jauh lebih hebat berbanding mana-mana produk wangian pemikat dan penggoda lelaki. Produk Mystique Swiss telah membuktikan – dalam kajian yang dilakukan ke atas manusia – ia memiliki kesan pemikat dan penggoda yang 5 kali lebih kuat berbanding lain-lain produk yang berada di pasaran. Mystique Swiss bertindak secara pantas dengan menghantar signal ke bahagian VNO (saraf pengesan hidung) manusia dan mengaktifkan deria bau dan sel otak tanpa menganggu sistem pernafasan dan tanpa menganggu emosi. Ia menghantar signal dan aura pemikat yang menggoda, seterusnya menangkap perhatian orang sekeliling anda dengan efektif sekali. Manusia yang terhidu hormon copulins ini akan berasa tenang, aman, konfiden, seronok dan bersikap lebih positif. Kajian juga menunjukkan lelaki yang terhidu Mystique Swiss akan menjadi sedikit ghairah.

Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 155135115255 ( NORAIMI BINTI MOHAMAD SOM )
CIMB No akaun: 05060105841523 ( MOHD ZAIDI BIN MOHAMAD YUSOF )
Email: isterisayang@gmail.com
Tel : O12-2791925 / 012-6741925

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Last edited by isterisayang on Wed 29 Jan 2014, 9:35 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Fri 06 Jul 2012, 10:49 am



[Tongkat Ajimat Madura - Rahsia Wanita Madura Mengetatkan Faraj

Tongkat Ajimat Madura diperbuat dari herba terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Tongkat Ajimat Madura dicipta berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara faraj dan mengikat kasih suami. Tongkat Ajimat Madura adalah untuk dipakai, bukannya untuk dimakan.
Khasiat Tongkat Ajimat Madura

1. Tongkat Ajimat Madura memberi kemesraan yang luar biasa dalam hubungan seks suami isteri.
2. Tongkat Ajimat Madura menyembuhkan penyakit keputihan.
3. Tongkat Ajimat Madura menghilangkan bau busuk faraj.
4. Tongkat Ajimat Madura melenyapkan rasa gatal difaraj.
5. Tongkat Ajimat Madura mengeringkan faraj dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan seks dengan suami.

Apa kata penguna TONGKAT AJIMAT MADURA.

Dari : Puan Bariah (Bukan nama sebenar)

Pertama kali saya guna Tongkat Ajimat Madura hanya kerana untuk menghilangkan keputihan dan bukan untuk tujuan seks...

Saya insert pada faraj yg dah dibersihkan...dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least...tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit...so sy folow yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa ketat dan benda tuh macam serap dan sempitkan liang faraj...lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa faraj saya macam kering sbb liang dah sempit...bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan...rasa kering dan ketat sungguh ketara...


Cara Guna Tongkat Ajimat Madura

1. Ambil Tongkat Ajimat Madura dan masukkan 3/4 darinya secara perlahan-lahan ke dalam faraj.
2. Tinggalkan selama 1-2 minit.
3. Keluarkan dan kemudian cuci dengan bersih untuk digunakan di lain masa.
4. Jika hendakkan faraj yang ketat semasa bersama suami, gunakan Tongkat Ajimat Madura 1/2 jam sebelum hubungan seks.

Perhatian! Tongkat Ajimat Madura tidak sesuai untuk wanita mengandung kerana mengandungi manjakani. Manjakani tidak digalakkan untuk wanita mengandung kerana boleh mengetatkan faraj sehingga anda sukar untuk bersalin.

Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 155135115255 ( NORAIMI BINTI MOHAMAD SOM )
CIMB No akaun: 05060105841523 ( MOHD ZAIDI BIN MOHAMAD YUSOF )
Email: isterisayang@gmail.com
Tel : O12-2791925 / 012-6741925

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel

layari >> http://isterisayang.com


Last edited by isterisayang on Wed 29 Jan 2014, 9:36 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sun 15 Jul 2012, 11:22 pm

kasi up ini tread..tq
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Fri 27 Jul 2012, 8:38 am

kasi up ini tread
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sat 04 Aug 2012, 8:06 am

kasi up ini tread
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Mon 08 Oct 2012, 9:35 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Wed 24 Oct 2012, 4:25 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Wed 07 Nov 2012, 9:29 pm



Apa itu Pherolins?
Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.

Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu men

Sesuai utk semua golongan wanita.

Pherolin membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki.
Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!



Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.
Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.

Bagaimana Pheromones Memikat Perhatian Lelaki?
Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Bagaimana Copulins Bertindak?
Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

PHEROLINS mempunyai tambahan ramuan khas utk merangsang lelaki iaitu COPULINS.


Perhatian : Pherolins bukanlah minyak pengasih yang berunsur perkara negatif. Ia di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina. Kesan keatas setiap individu adalah berbeza. Produk Pherolins di formula di USA. Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

Tempahan Pherolins Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
Cimb Clicks / Cimb Atm Cash Deposit sahaja.

1. Bankin RM60.00 ke Akaun :-

Nama : Noraimi Binti Mohamad Som
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155135115255
Atau
Nama : Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05060105841523

Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : (+6) 012-2791925
Berikan maklumat lengkap berikut :-

Nama AndaAlamat AndaBankJumlah BayaranTarikh Dan Masa BayaranCode:PHL



Juliana Bahari, No30 Jalan Sek 1/1 Kajang Utama, 43000 Kajang Selangor. Maybank RM60.00 04112008 10.00am PHL
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Mon 19 Nov 2012, 8:52 pm





Flaming Desire Pheromones – Wangian Hebat Pemikat Wanita
Ingin MEMIKAT Wanita?
Gunakan,,, Kuasa PHEROMONES!

Gunakan (pheromones), sejenis hormon lelaki, perangsang nafsu semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah JAGUH dalam arena memikat wanita!

Flaming Desire Pheromones – Wangian Hebat Pemikat Wanita

* pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
* wanita akan cuba menggoda ANDA tanpa anda sedari.
* lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
* dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
* anda akan dapat lebih senyuman dari wanita.
* anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
* hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
* DI-JAMIN.

Ianya adalah TEKNIK MEMIKAT WANITA yang berkesan.

Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Sekarang telah ditemui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini sebenarnya dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.

Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones daripada Flaming Desire, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.

Efek penggalak nafsu pheromones:

Pheromones bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang nafsu seksual pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan Flaming Desire pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual akan anda akan meningkat. Ini pasti akan meningkatkan hubungan intim yang akan anda alami. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti MAGNET. Dengan efek Flaming Desire ini, anda akan MEMPEROLEHI kelebihan berbanding lain-lain lelaki. Gunalah ia setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. (Jangan risau sebotol Flaming Desire ini tahan hingga 4-5 bulan lamanya!)

Flaming Desire akan meningkatkan keinginan (nafsu) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. (kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan keatas pengguna-pengguna pheromones) ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak nafsu. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.

Kebiasaannya pheromones manusia terdapat di celah ketiak ketika perpeluhan berlaku. Pheromones semulajadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa, wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONES yang dimiliki oleh lelaki yang bakal dijadikan pasangan hidup mereka! Fakta yang menarik dan harus anda berikan perhatian, bukankah begitu?

Flaming Desire mengandungi kandungan pheromone manusia tulin, pada gred tinggi dan terbaik, yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada di pasaran. Anda pasti perolehi kesan paling OPTIMUM setiap kali menggunakannya.

Flaming Desire adalah adunan pheromones berasas minyak tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Pembeli harus berhati-hati membeli produk pheromones sintetik, yang campuran bahan asasnya alkohol seperti ethanol dan sebagainya, kerana kajian yang dilakukan telah menunjukkan bahawa pheromones akan rosak dan musnah dalam masa beberapa saat, sebaik saja ia dilarutkan ke dalam bahan asas alkohol.

Anda patut beli Pheromones dengan bijak, dengan melakukan survey & kajian!

CARA MEMBUAT TEMPAHAN FLAMING DESIRE (MEN)

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
Cimb Clicks / Cimb Atm Cash Deposit sahaja.

1. Bankin RM79.00 ke Akaun :-

Nama : Noraimi Binti Mohamad Som
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155135115255
Atau
Nama : Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05060105841523


SIMPAN RESIT & BUKTI PEMBAYARAN
dan hantarkan maklumat dengan lengkap
ke 012-2791925
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Wed 28 Nov 2012, 3:39 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Tue 04 Dec 2012, 10:05 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Mon 10 Dec 2012, 10:03 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Thu 13 Dec 2012, 9:26 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Tue 18 Dec 2012, 2:45 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sun 23 Dec 2012, 9:25 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Fri 28 Dec 2012, 10:44 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sun 30 Dec 2012, 7:22 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Wed 02 Jan 2013, 6:01 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Mon 07 Jan 2013, 9:40 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Wed 09 Jan 2013, 12:27 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sat 12 Jan 2013, 12:37 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Tue 15 Jan 2013, 12:32 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sat 19 Jan 2013, 11:20 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Wed 23 Jan 2013, 9:13 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sun 27 Jan 2013, 11:10 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Fri 08 Feb 2013, 3:39 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Thu 14 Feb 2013, 12:41 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Wed 20 Feb 2013, 9:24 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Fri 15 Mar 2013, 12:37 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Thu 04 Apr 2013, 7:02 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Tue 23 Apr 2013, 12:00 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sun 05 May 2013, 5:09 pm

Bump satu kali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Tue 04 Jun 2013, 2:25 pm

CUBA GENERASI BAHARU
VIMAX Herbs SEKARANG!
FORMULA 5 DALAM 1

Bayangkan jika air mani anda bertambah. Pasti pancutan anda akan rasa lebih puas dan enak. Air mani anda akan keluar bertali-tali. Kesuburan anda juga meningkat, maka kadar untuk mendapatkan zuriat lebih cerah. Tidakkah anda ingin memberikan sesuatu yang terbaik buat pasangan anda? Inginkan zakar yang lebih sihat? Vimax Herb mampu melancarkan aliran darah, menguatkan sperma dan meningkatkan ketegangan anda.

Formulasi kami dirumus untuk faktor yang sering lelaki idamkan. Pengguna melaporkan kesan yang memuaskan dari segi saiz, kekerasan, dan produksi sperma. Vimax Herbs juga meningkatkan nafsu seks dan stamina ketika hubungan intim. Pancutan yang lebih puas dan lama juga dapat dinikmati, selain seks yang lama hingga berjam lamanya.

pengguna juga melaporkan peningkatan dari segi konfiden dan Vimax selalu menjadikan mereka lelaki idaman wanita yang sering mereka impikan menjadi kenyataan.

Itulah yang dapat dilakukan oleh Vimax Herbs. Tiada usaha berat yang perlu anda pikul. tidak perlu bersenam, tidak perlu meregang dan tidak perlu mengurut. Vimax Herbs akan mengembangkan tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah. Ini akan membuatkan zakar anda keras, panjang dan kuat.

Sebab itu ada pengguna Vimax Herbs yang mampu mencapai tambahan 2-3" inci setelah menggunakannya.

BILA KESANNYA DAPAT
SAYA LIHAT?
TAMBAH 2" INCI

- Minggu 1 Hingga 4;
Kesan dapat dilihat dalam beberapa minggu, iaitu ketebalan dan ereksi yang lebih lama.

- Minggu 5 Hingga 8;
Selepas sebulan dua, zakar akan ketara dari segi panjang, tebal dan lebar. Berdiri di depan cermin dan amati. Anda akan kagum dengan saiz zakar anda yang baru.

- Minggu 9+;
Bila anda ereksi, anda dapati kesan perubahan yang amat ketara sekali. Bukan hanya dari segi saiz, malahan zakar lebih padat dan kuat dari sebelumnya.


Ramuan kami yang semulajadi dan esklusif adalah lengkap untuk tingkatkan daya seksual. Setiap ramuan memainkan peranan penting dalam aspek kelelakian.

Zakar kita punyai 3 ruang yang akan kembang apabila dipenuhi darah. Ruang ini mengumpul darah ketika teransang, Ereksi berlaku apabila darah masuk dan memenuhkan semua ruang. Jika tisu dan organ ini diberi khasiat yang secukupnya, maka sel akan membiak dengan cepat. Ruang ini boleh dibesarkan dengan menggunakan Vimax Herbs. Ia umpama jantung, jika zakar anda diberi khasiat yang secukupnya, ia juga akan kuat dan sihat.

CARA UNTUK BELI?

SMS PESANAN ANDA KEPADA 012-2791925

PERTAMA #1
Masukkan duit ke akaun

Noraimi Binti Mohamad som
MayBank :155135115255

Nama : Mohd ZaidiBin Mohamad Yusof
Nama Bank : CIMB BANK
Acc No : 05060105841523

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin
5. Cheque Deposit Machin

KEDUA #2
Simpan segala butir-butir, resit (bukti) transaksi.

KETIGA #3
Berikan kami butir-butir ANDA
yang penting melalui SMS

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (VMX)

Setelah selesai membuat pembayaran, simpan semua resit (bukti) transaksi & maklumat transaksi. Tunggu jawapan SMS dari kami. Produk akan tiba dalam 2 hari.
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sun 04 Aug 2013, 4:38 pm

CUBA GENERASI BAHARU
VIMAX Herbs SEKARANG!
FORMULA 5 DALAM 1

Bayangkan jika air mani anda bertambah. Pasti pancutan anda akan rasa lebih puas dan enak. Air mani anda akan keluar bertali-tali. Kesuburan anda juga meningkat, maka kadar untuk mendapatkan zuriat lebih cerah. Tidakkah anda ingin memberikan sesuatu yang terbaik buat pasangan anda? Inginkan zakar yang lebih sihat? Vimax Herb mampu melancarkan aliran darah, menguatkan sperma dan meningkatkan ketegangan anda.

Formulasi kami dirumus untuk faktor yang sering lelaki idamkan. Pengguna melaporkan kesan yang memuaskan dari segi saiz, kekerasan, dan produksi sperma. Vimax Herbs juga meningkatkan nafsu seks dan stamina ketika hubungan intim. Pancutan yang lebih puas dan lama juga dapat dinikmati, selain seks yang lama hingga berjam lamanya.

pengguna juga melaporkan peningkatan dari segi konfiden dan Vimax selalu menjadikan mereka lelaki idaman wanita yang sering mereka impikan menjadi kenyataan.

Itulah yang dapat dilakukan oleh Vimax Herbs. Tiada usaha berat yang perlu anda pikul. tidak perlu bersenam, tidak perlu meregang dan tidak perlu mengurut. Vimax Herbs akan mengembangkan tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah. Ini akan membuatkan zakar anda keras, panjang dan kuat.

Sebab itu ada pengguna Vimax Herbs yang mampu mencapai tambahan 2-3" inci setelah menggunakannya.

BILA KESANNYA DAPAT
SAYA LIHAT?
TAMBAH 2" INCI

- Minggu 1 Hingga 4;
Kesan dapat dilihat dalam beberapa minggu, iaitu ketebalan dan ereksi yang lebih lama.

- Minggu 5 Hingga 8;
Selepas sebulan dua, zakar akan ketara dari segi panjang, tebal dan lebar. Berdiri di depan cermin dan amati. Anda akan kagum dengan saiz zakar anda yang baru.

- Minggu 9+;
Bila anda ereksi, anda dapati kesan perubahan yang amat ketara sekali. Bukan hanya dari segi saiz, malahan zakar lebih padat dan kuat dari sebelumnya.


Ramuan kami yang semulajadi dan esklusif adalah lengkap untuk tingkatkan daya seksual. Setiap ramuan memainkan peranan penting dalam aspek kelelakian.

Zakar kita punyai 3 ruang yang akan kembang apabila dipenuhi darah. Ruang ini mengumpul darah ketika teransang, Ereksi berlaku apabila darah masuk dan memenuhkan semua ruang. Jika tisu dan organ ini diberi khasiat yang secukupnya, maka sel akan membiak dengan cepat. Ruang ini boleh dibesarkan dengan menggunakan Vimax Herbs. Ia umpama jantung, jika zakar anda diberi khasiat yang secukupnya, ia juga akan kuat dan sihat.

CARA UNTUK BELI?

SMS PESANAN ANDA KEPADA 012-2791925

PERTAMA #1
Masukkan duit ke akaun

Noraimi Binti Mohamad som
MayBank :155135115255

Nama : Mohd ZaidiBin Mohamad Yusof
Nama Bank : CIMB BANK
Acc No : 05060105841523

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin
5. Cheque Deposit Machin

KEDUA #2
Simpan segala butir-butir, resit (bukti) transaksi.

KETIGA #3
Berikan kami butir-butir ANDA
yang penting melalui SMS

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (VMX)

Setelah selesai membuat pembayaran, simpan semua resit (bukti) transaksi & maklumat transaksi. Tunggu jawapan SMS dari kami. Produk akan tiba dalam 2 hari.
__________________
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sat 14 Sep 2013, 9:33 pm

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sat 19 Oct 2013, 9:51 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Thu 14 Nov 2013, 6:11 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Fri 06 Dec 2013, 10:48 am



Mystique Swiss:
Androstenone Pheromone:
The Science Of Attraction:
Made In Switzerland

Mystique Swiss Copulins | Mystique Switzerland – Attract Men Faster

HORMON PEMIKAT LELAKI

MYSTIQUE SWISS adalah copulins untuk memikat lelaki. Sebagaimana yang kita ketahui, pheromones adalah hormon yang dapat memikat manusia.
Manusia terpikat antara satu sama lain bergantung kepada faktor pheromones. Jika anda mempunyai aura aroma hormon yang unik, anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda. Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda!

Pheromones adalah sel hormon yang hanya boleh dikesan oleh organ yang terdapat di pangkal hidung yang dinamakan VNO (Vomeronasal). Apabila organ VNO tersebut mengesan kehadiran pheromones,ianya seterusnya akan menghantar respon seksual signal ke otak seterusnya membuatkan orang yang berada berdekatan persekitaran anda menjadi lebih positif dan lebih mesra

Manfaat dari penggunaan Mystique Swiss:

++ Lebih Eye Contact dari senyuman lelaki
++ Lelaki akan terpesona dengan daya memikat anda.
++ Heigten Love Making Prowess
++ Expect More Dates & Better Still – More Sex (yang dah berkahwin je la )
++ Lelaki sentiasa mahu bersembang dengan anda.
++ Meningkatkan “Self Confidence” si pemakai.
++ Mendapat lebih “respect” Dari wanita lain.
++ Lebih success dalam perniagaan dan perhubungan seharian.

Mystiqeu Swiss adalah TEKNIK BERKESAN MEMIKAT LELAKI

Cubalah… Anda pasti teruja!!!

HARGA HANYA RM 69.00


Mystique Swiss adalah hormon pemikat lelaki yang paling kuat pernah dihasilkan oleh makmal. Ia diselidik saintis selama 20 tahun dalam kajian pengasingan bahan aktif Copulins dan 2 tahun dalam membina teknologi canggih yang selamat dan efektif.

Mystique adalah jauh lebih hebat berbanding mana-mana produk wangian pemikat dan penggoda lelaki. Produk Mystique Swiss telah membuktikan - dalam kajian yang dilakukan ke atas manusia - ia memiliki kesan pemikat dan penggoda yang 5 kali lebih kuat berbanding lain-lain produk yang berada di pasaran. Mystique Swiss bertindak secara pantas dengan menghantar signal ke bahagian VNO (saraf pengesan hidung) manusia dan mengaktifkan deria bau dan sel otak tanpa menganggu sistem pernafasan dan tanpa menganggu emosi.

Ia menghantar signal dan aura pemikat yang menggoda, seterusnya menangkap perhatian orang sekeliling anda dengan efektif sekali. Manusia yang terhidu hormon copulins ini akan berasa tenang, aman, konfiden, seronok dan bersikap lebih positif. Kajian juga menunjukkan lelaki yang terhidu Mystique Swiss akan menjadi sedikit ghairah.


Perhatian; Hormon Copulins Mystique Swiss yang diperlukan untuk memikat dan menggoda lelaki haruslah berkuasa, agar berkesan dan bertindakbalas terhadap lelaki! Dapatkan Mystique Swiss kerana dos hormon yang terkandung di dalamnya sangatlah kuat.


Mystique Swiss Copulins berbeza dari lain-lain jenama kerana ia dihasilkan untuk memikat lelaki. Ujian yang dilakukan ke atas lelaki mendapati 97% lelaki akan teringat-ingat bau hormon unik ini. 95% lelaki mengingati baunya, 99% lelaki sukakan baunya. Kami mendapati lelaki akan ingat dan kenali baunya kerana signal hormon copulins telah mengaktifkan deria ke-enam dengan sempurna.

Selain itu lelaki terdorong untuk jatuh cinta kepada pemakai Mystique Swiss Copulins kerana beranggapan pemakai Mystique Swiss Copulins punyai sifat keibuan yang tinggi. Wanita yang menggunakan Mystique Swiss Copulins tidak kira usia, atau paras rupa akan dapat memikat lelaki kerana hormon Copulins yang terkandung di dalamnya. Ia bagai menyampaikan mesej kepada deria ke-enam lelaki bahawa anda adalah seorang calon yang sesuai untuk menjadi ibu kepada keturunan lelaki tersebut secara biologi. Ini yang sering diperkatakan keserasian (chemistry).

Mystique Swiss Copulins akan membuatkan anda dianggap serasi dan sesuai menjadi ibu kepada anak-anak lelaki yang ingin anda pikat, atas dasar hormon yang anda miliki adalah dari genetik yang terbaik, dan anda sesuai dijadikan (induk) atau ibu kepada keturunannya.


Mahukah Anda;

Memikat & Menggoda Lelaki Idaman Anda
Membuatkan Semua Lelaki Berasa Seronok Menghidu Bau Anda
Menjadikan Lelaki Ghairah dan Senang Mendekati Anda
Meningkatkan Hormon Pemikat Secara Efektif & Cepat
Memiliki Daya Memikat Yang Tiada Tandingan
Mempunyai Aura Positif Yang Mampu Dirasai Ketika Bersama Rakan & Teman



Mystique Swiss Copulins adalah hormon jenis gel yang digunakan secara luaran untuk meningkatkan daya tarikan anda terhadap lelaki. Ia merupakan senjata kimia untuk memikat malah ia mampu membuatkan setiap orang yang berada berdekatan dengan anda merasa tenang. Mystique Swiss Copulins adalah satu-satunya hormon yang dicipta khusus untuk golongan wanita berkerjaya yang sering menemui ramai orang. Beribu-ribu wanita di seluruh dunia telah ketahui hakikat bahawa, dunia moden ini penuh cabaran dan harus dilalui dengan menggunakan teknologi hormon yang sofistikated. Pengguna-pengguna Mystique Swiss COpulins sangat sukakan hasilnya. Ia adalah keperluan asas yang perlu dimiliki dalam kehidupan sosial yang mencabar abad ini.


Produk pemikat dan peningkat aura positif semakin mendapat sambutan kerana, ia semakin diperlukan atas beberapa faktor;

1. Kes Penceraian Yang Semakin Ketara
2. Kedinginan Seks Suami-Isteri
3. Pergaulan dan Persekitaran Tempat Kerja Yang Negatif
4. Keharmonian Rumahtangga


Jadi dengan menggunakan Mystique Swiss Copulins ini;

1. Bos Akan Lebih Sukakan Anda
2. Rakan Sejawat Anda Akan Bersikap Lebih Positif Dan Terbuka
3. Menyemarakkan Kasih Sayang Suami & Kekasih Terhadap Anda
4. Pelanggan Yang Sering Anda Temui Akan Merasa Lebih Tenang, Aman & Seronok.


Aturcara Penggunaan;

Kenakan Pada Pakaian atau Pada Kulit (nadi). Kesan Hormon Mystique Swiss Copulins akan bertahan selama enam jam. Gunakanlah sekerap yang mungkin iaitu ketika anda ingin menemui orang tersayang, rakan-rakan, bos pejabat atau pelanggan anda. Kami pasti anda akan menawan hati semua orang yang berada disamping anda.


Hormon Copulins yang kami gunakan adalah jenis sintetik yang dihasilkan di makmal menggunakan teknologi sains. Ia tidak mengandungi bahan-bahan berunsurkan haiwan. Setiap kandungan menggunakan bahan berasaskan tumbuh-tumbuhan, jadi ianya amat bersih dan sesuai untuk semua golongan.


Sekiranya anda percaya bahawa Mystique Swiss Copulins perlu anda miliki dan guna sekarang. Ambil langkah pertama anda dengan membuat pesanan secara online hari ini juga. Sekiranya anda tidak berpuashati dengan kesannya, bungkusannya, baunya, atau anda tidak berpuashati dengan apa jua sebab, kami akan pulangkan wang pembelian anda tanpa soal. Jaminan pengembalian wang ini adalah sepanjang 30 hari. Ini bermakna anda ada peluang mencuba sendiri produk ini tanpa rasa was-was. Ingat! Jaminan pulangan wang kami adalah muktamad, dan anda berhak miliki pulangan wang tersebut tanpa sebarang soal.


Mistique Swiss Copulins sangat berkesan, dan ia telah diuji scara saintifik. Ia mampu memikat setiap lelaki yang terhidu hormon tersebut tanpa disedari

Cara Beli !!!

Masukkan duit (RM69.00)
ke akaun
Maybank : 155135115255 Noraimi Binti Mohamad Som

Cimb Bank : 05060105841523 Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

Guna salah satu dari cara berikut;

1. Maybank2u Online
2. Cimb Clicks
3. Cash Deposit Machine
4. ATM Machine Transfer
5. Kaunter Bankin
6. Cheque Deposit Machine

Simpan segala butir-butir, resit (bukti) transaksi.

Berikan kami (maklumat) diri ANDA
melalui SMS

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Bank
6. Jumlah Bankin
7. Kod Produk (MTQ)

Contoh SMS

Ms Anna
N0.13 JLN DESA 7
TMN BANDAR BARU
50000 KUALA LUMPUR
5.33PM 01-10-12
Maybank
RM69.00 (MTQ)

Hantar Pesanan Anda ke : 012 - 2791925
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sun 19 Jan 2014, 8:59 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Thu 20 Feb 2014, 8:59 am

Maklumat lanjut klik bawah selalu
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Wed 16 Apr 2014, 9:08 am

Maklumat lanjut klin dibawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Tue 03 Jun 2014, 11:28 am

Maklumat lanjut klik bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Thu 10 Jul 2014, 9:11 am

PostSubject: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda Mon 30 May 2011, 9:05 pm Select/Unselect multi-quote Reply with quote Edit/Delete this post
Haruman Pengoda Lelaki Paling Berkesan

Apakah Mystique?


Mystique adalah gel berhormon untuk memikat lelaki. Ia yang pertama di dunia kerana disediakan dalam bentuk gel yang mudah diguna. Sebagaimana yang kita ketahui, pheromone adalah hormon yang dapat memikat manusia. Manusia terpikat antara satu dengan lain bergantung pada faktor hormon. Jika anda punyai aura aroma hormon yang unik, anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda. Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda! Cubalah Mystique Gel hari ni juga!
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sun 17 Aug 2014, 8:09 am


Kenapa ANda Perlu Gunakan Mystique Swiss;

Lebih renungan, jelingan dan tenungan ghairah dari lelaki
Tingkatkan temujanji dan keluar bersama lelaki idaman
Meningkatkan Daya Tarikan Seksual anda
Merapatkan hubungan yang sedia ada
Anda akan diselubungi aura positif yang menawan
Interaksi yang lebih Ceria dari Lelaki
Orang akan respek dengan anda
Anda akan jadi tumpuan utama rakan sekerja
Meningkatkan daya keibuan, keayuan seorang gadis
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   Sat 13 Sep 2014, 8:02 am


Lebih renungan, jelingan dan tenungan ghairah dari lelaki
Tingkatkan temujanji dan keluar bersama lelaki idaman
Meningkatkan Daya Tarikan Seksual anda
Merapatkan hubungan yang sedia ada
Anda akan diselubungi aura positif yang menawan
Interaksi yang lebih Ceria dari Lelaki
Orang akan respek dengan anda
Anda akan jadi tumpuan utama rakan sekerja
Meningkatkan daya keibuan, keayuan seorang gadis.
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda   

Back to top Go down
 

Wangian Penambat Suami Sentiasa Disamping Anda

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Pekanrabu :: produk kecantikan, kosmetik dan wangian-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Report an abuse | Have a free blog with Sosblog