HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Latest topics

Share | 
 

 Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Wed 04 Nov 2009, 4:34 pm

Energy power pump adalah alat tambah saiz zakar yang paling terbaik,
jika dibandingkan dengan pam vacum,
alat regangan (extender) dan pil,
energy power pump menunjukkan keberkesanan
paling pantas sekali. Malah perubahannya anda
akan dapat lihat walaupun pertama kali anda menggunakannya..
sangat menakjubkan!

Energy power pump seperti membina otot tubuh badan yang lain.
Pam Zakar adalah satu-satunya alat yang dicipta khusus
untuk menguatkan dan membesarkan otot zakar.
Ini kerana mutu dan spesifikasinya direka khusus
untuk tujuan membesarkan dan menguatkan otot zakar.

Jika otot lebih kuat adalah lebih bagus berbanding
dengan otot yang lemah, otot zakar akan jadi lebih
bertenaga dan tahan lama. Cuba lihat lelaki yang sering bersenam,
otot badan mereka sihat. Otot yang sihat pasti mengembang
dengan besar serta kuat bukan? Begitu jugalah dengan zakar anda,
jika anda bersenam untuk menguatkannya!

ENERGY POWER PUMP MADE IN JAPAN

80% LEBIH BERKUASA SEDUTAN

AUTOMATIK SEPENUHNYA

CAJ SEMULA MENGGUNAKAN USB CABLE

BUILT IN BATTERY

1 TAHUN WARRANTY (PUMP MOTOR)

Kelebihan Menggunakan Energy Power Pump

Membantu besarkan kepala zakar
Hentikan pancutan pramatang
Mungkin membantu meluruskan zakar yang bengkok
Menambah kepanjangan zakar
Menambah kelebaran zakar
Zakar lebih mantap
Menambah stamina seksual

Set Energy Power Pump






Product Information Product Name : Energy Power Pump

Material :Medical ABS+PC+Soft lining

Power:Built-in rechargeable battery

Size : LxWxH = 315mmX80mmx80mm

Maximum pressure: -55Kpa

Cara Guna Energy Power Pump



1. Setelah masukkan pam kedalam zakar, tekan power on /
speed up untuk energy pump menyedut zakar anda dan
tekan speed down apabila anda rasa kesan sedutan
maksimum sesuai dan selesa bagi anda.

2. Kemudian biarkan dalam 12-20 minit untuk urat saraf
dan pembuluh zakar anda mengembang.

3. Setelah selesai 15-20 minit, anda boleh melepaskan
kuasa sedutan vakuum pam dengan menekan butang Exhaust.

Ulang langkah yang sama setiap kali
menggunakan Energy Power Pump

Waktu Yang Sesuai Menggunakan Energy Power Pump

Sekurang-kurangnya Energy Pump hendaklah digunakan 3 hari seminggu.

Luangkan masa dalam 20 minit setiap kali sesi penggunaan .

BAGAIMANA UNTUK MEMBUAT PESANAN???

Tempah Energy Power Pump Sekarang!

Harga Promosi sekarang hanya : Rm259.00

Tempahan boleh dibuat melalui:-

Maybank2u / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit ke akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034

Nama Bank : CIMB Bank
Acc No :8601051452

Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

WhatsApp shj : 019-3019978
sms @ call 011296589918

Berikan butiran lengkap berikut :
Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :EPP

Contoh :-

Khalid ahmad No2 Jalan P/9a,
Kawasan Perusahaan Sek 13,
43650 Bandar Baru Bangi
Selangor Maybank RM259.00
10.00AM 26.1.2016 EPP


Last edited by zanuddin on Wed 17 Feb 2016, 10:06 am; edited 33 times in total
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Minyak Wangi Pemikat Wanita!!!   Wed 04 Nov 2009, 4:39 pm

Phero-X
Androstenone Pheromone
The Science Of Attraction
Product By : Morgan Labs LCC
Made In : Russia


Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia.
Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya
di dalam hati.... "bau apakah ini???" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi....
tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni"... hemm...

Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif.


Banyak Orang Tak Faham Fungsi Phero-X Rupanya.
Saya Kongsi Fungsi-fungsi Phero-X dengan anda semua ok...

Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi, maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

1. Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak... Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kelelakiannya ditahap maksima.

2. Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati... Bau apa yang mereka hidu... Diri sendiri pun akan pelik dan tertanya-tanya bau apa... Sedangkan anda memakai Phero-X...

3. Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka...

4. Menstrual/Kesuburan
Hormon Androstenone yang dihidu wanita, akan membuatkan perkitaran haid wanita menjadi teratur. Tahap kesuburan mereka juga akan berada dalam tahap optimum. Ini adalah kesan akibat menghidu Androstenone.

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan Phero-X, mungkin akan keliru...

Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan Aura Hormon Androstenone... (Tidak Lebih Dari Itu)

Pasti akan ada yang bertanya,,, Adakah Phero-X berkesan???
*(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya...
Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya...

Jika anda menjual/membeli Phero-X... Saya rasa dah banyak testimoni yang ada... Berlambak-lambak!!!

Jadi kalau ada pelanggan yang tidak appriciate, tidak suka dan tidak hargai Phero-X... (Jangan Hirau,, Ada Moneyback Guarantee)

Produk berkesan... tapi mungkin mereka expect yang lebih tinggi... contoh bila pakai Phero-X... ada makwe akan kejar mereka dan bogel dihadapan mereka.... kah kah kah .... Ini mustahil sebab wanita-wanita Malaysia punyai harga diri yang tinggi!!!

Kerja keraslah skett brother... Berkenalan dulu.. Kenal hati budi... Barulahh tackle...

Sekian dari saya... Warga Malaysia yang suka lihat keharmonian dalam Forum Ini... dan dengan keahlian yang Akrab!!!

Warga-warga penjual/ejen Phero-X yang bekerja keras,,, disamping mencari rezki yang halal... Anda juga telah berhasil menjadikan ramai warga Malaysia berkeyakinan tinggi dengan keterampilan mereka...

Tahniah!!!

Hidup Phero-X...
Cubalah... Anda pasti teruja!!!

Tempah Phero-X Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM49.00 ke Akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05040000606107



2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHR

Contoh :-
najib bin aliNo 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi SelangorMaybankRM49.0010.00AM 240709PHR
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Mon 09 Nov 2009, 1:49 pm

cuba mystique swiss skrg,dan jika anda tidak suka akan baunya,kesannya,bungkusannya atau apa sahaja mengenainya.WANG ANDA AKAN DIKEMBALIKAN TANPA SEBARANG SOAL !!!
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Mon 09 Nov 2009, 1:53 pm

Cuba phero-x hari ini,dan jika anda tidak suka akan baunya,kesannya atau apa2 sahaja tentangnya,wang anda akan dikembalikan tanpa sebarang soal!!!
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Mon 09 Nov 2009, 10:59 pm

cuba up sikit thread ni
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
nna
Super Senior
Super Senior
avatar

Number of posts : 529
Age : 50
Location : Cheras, Selangor.
Registration date : 21/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Fri 13 Nov 2009, 3:33 pm

zanuddin wrote:
cuba up sikit thread ni
mekasih.. for the invitation! x yah jmput....saya dah msuk pun... ahakz!!!
Back to top Go down
View user profile
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Fri 20 Nov 2009, 1:18 pm

nna wrote:
zanuddin wrote:
cuba up sikit thread ni
mekasih.. for the invitation! x yah jmput....saya dah msuk pun... ahakz!!!

iyer ke jgn mare hehe
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
nna
Super Senior
Super Senior
avatar

Number of posts : 529
Age : 50
Location : Cheras, Selangor.
Registration date : 21/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Mon 23 Nov 2009, 9:56 am

zanuddin wrote:
nna wrote:
zanuddin wrote:
cuba up sikit thread ni
mekasih.. for the invitation! x yah jmput....saya dah msuk pun... ahakz!!!

iyer ke jgn mare hehe
ngeh3x
Back to top Go down
View user profile
malynn
Enterpreneur
Enterpreneur
avatar

Number of posts : 254
Age : 37
Location : kuala lumpur
Registration date : 06/06/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Mon 23 Nov 2009, 12:34 pm

wah.. hebat.. nak kasi laki aku baca threat ni ler hhehhhehehe

cayalah zainuddin selamat berniaga ekk

senang2 singgah kedai malynn ok... mesti bini hang suka nenguk kedai aku heheh
Back to top Go down
View user profile http://malynnbeautyhouse.blogspot.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Mon 23 Nov 2009, 12:47 pm

terima kasih malynn,slmt berniaga gak,nanti sy melawat kedai malynn k
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Tue 24 Nov 2009, 1:05 pm

zanuddin wrote:
Phero-X
Androstenone Pheromone
The Science Of Attraction
Product By : Morgan Labs LCC
Made In : Russia


Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia.
Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya
di dalam hati.... "bau apakah ini???" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi....
tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni"... hemm...

Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif.


Banyak Orang Tak Faham Fungsi Phero-X Rupanya.
Saya Kongsi Fungsi-fungsi Phero-X dengan anda semua ok...

Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi, maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

1. Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak... Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kelelakiannya ditahap maksima.

2. Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati... Bau apa yang mereka hidu... Diri sendiri pun akan pelik dan tertanya-tanya bau apa... Sedangkan anda memakai Phero-X...

3. Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka...

4. Menstrual/Kesuburan
Hormon Androstenone yang dihidu wanita, akan membuatkan perkitaran haid wanita menjadi teratur. Tahap kesuburan mereka juga akan berada dalam tahap optimum. Ini adalah kesan akibat menghidu Androstenone.

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan Phero-X, mungkin akan keliru...

Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan Aura Hormon Androstenone... (Tidak Lebih Dari Itu)

Pasti akan ada yang bertanya,,, Adakah Phero-X berkesan???
*(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya...
Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya...

Jika anda menjual/membeli Phero-X... Saya rasa dah banyak testimoni yang ada... Berlambak-lambak!!!

Jadi kalau ada pelanggan yang tidak appriciate, tidak suka dan tidak hargai Phero-X... (Jangan Hirau,, Ada Moneyback Guarantee)

Produk berkesan... tapi mungkin mereka expect yang lebih tinggi... contoh bila pakai Phero-X... ada makwe akan kejar mereka dan bogel dihadapan mereka.... kah kah kah .... Ini mustahil sebab wanita-wanita Malaysia punyai harga diri yang tinggi!!!

Kerja keraslah skett brother... Berkenalan dulu.. Kenal hati budi... Barulahh tackle...

Sekian dari saya... Warga Malaysia yang suka lihat keharmonian dalam Forum Ini... dan dengan keahlian yang Akrab!!!

Warga-warga penjual/ejen Phero-X yang bekerja keras,,, disamping mencari rezki yang halal... Anda juga telah berhasil menjadikan ramai warga Malaysia berkeyakinan tinggi dengan keterampilan mereka...

Tahniah!!!

Hidup Phero-X...
Cubalah... Anda pasti teruja!!!

Tempah Phero-X Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM49.00 ke Akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05040000606107



2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHR

Contoh :-
najib bin aliNo 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi SelangorMaybankRM49.0010.00AM 240709PHR

produk terbaru untuk payudara montok,cantik menawan!!

Kapsul Pueraria Mirifica Untuk Payudara Cantik Menawan!


Pueraria Mirifica adalah merupakan sejenis tumbuhan yang banyak tumbuh
di kawasan tanah tinggi di Utara Thailand. Dalam bahasa Thai, ia
dipanggil White Kwao Krua.Pueraria Mirifica mempunyai kesan seperti
estrogen yang sangat hebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai
herba anti-penuaan. Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba
semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara. montok dan
menggiurkan seperti yang d iidamkan setiap wanita. Keistimewaan
Pueraria Mirifica juga dapat memberi bentuk badan yang sempurna
terutama pada bahagian payudara dan pinggul. Hasil penggunaan yang
kerap pasti memberi impak kepada saiz payudara yang asal kepada saiz
idaman.

Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan
pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara. Ini membantu kaum
wanita bebas daripada kanser payudara yang merupakan penyakit pembunuh
utama wanita iaitu dengan mencegah pertumbuhan sel tersebut.

Mengapa Thanyaporn Breast Capsule dan bukannya yang lain?:

* Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand.
* Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri.
* Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain.
* Kualiti yang tinggi.

Pokok Pokok Pueraria Mirifica hanya terdapat di Thailand & Myanmar.
Pengekspotan pokok pokok ini adalah dilarang di Thailand tetapi
pengeksportan produk-produk berasaskan Pueraria Mirifica adalah
dibenarkan.

Kesan Penggunaan:

Selepas menggunakan kapsul Thanyaporn, anda akan memperolehi hasilnya
selepas 2-4 minggu, bergantung kepada kuantiti tisu dalam payudara.
Biasanya, pertambahan maksimum diperolehi selepas 3 bulan menggunakan
kapsul Pueraria Mirifica ini. Adalah tidak mustahil untuk memperoleh
pertambahan saiz antara 1-3 inci. Jika anda mahukan hasil yang lebih
cepat, anda boleh menggabungkan pengambilan kapsul ini dengan Lelan
Vital Bust Serum yang berteknologi nano serta turut diformulasi
daripada Pueraria Mirifica.

NOTA: Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan oleh gadis yang berumur
kurang dari 20 tahun kerana tubuh belum berkembang sepenuhnya. Selain
itu, wanita mengandung juga tidak sesuai menggunakannya. Sila ikut
sukatan pemakanan yang betul.

Antara Khasiat Pueraria Mirifica :

* Menambah saiz payudara.
* Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
* Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
* Menganjalkan kulit yang melendut.
* Melambatkan proses penuaan.
* Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
* Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
* Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
* Mengetatkan vagina.
* Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
* Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkkan pertumbuhan rambut
* Menambah tenaga dan kecergasan
* Mengatasi masalah sukar tidur
* Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'

Kandungan:
Satu botol mengandungi 60 biji kapsul (1 kapsul untuk 1 hari)

Tempah Thanyaporn Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM110.00 ke Akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05040000606107

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : TANYA

Contoh :-
ehsan bin ali No 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi Selangor Maybank RM110 10.00AM 240709 TANYA
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Tue 24 Nov 2009, 1:08 pm

Pherolins Wangian Istimewa Pemikat Lelaki.!!!


PHEROLINS ADALAH PEWANGI PEMIKAT LELAKI

* Pherolin membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan. * Lelaki akan
cuba menggoda anda tanpa anda sedari. * Lebih mata memandang kearah
anda tanpa paksaan * Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat
lebih perhatian. * Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki. * Anda
dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan. * Hari yang anda
lalui, pasti akan lebih menyeronokkan! *Bila lelaki bau sahaja buatkan
hati tertanya-tanya,bau apakah ini.hemm..* DI-JAMIN BERKESAN.

Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan
diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan
lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik
perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama
anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu
mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan
lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura
wangian Pherolins.

Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian
lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan
bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada
anda tatkala anda berada dekat pada mereka.

HARGA HANYA RM60.00

Perhatian: Pherolins bukanlah minyak pengasih yang berunsur perkara
negatif.Ia di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan
jantina.Kesan keatas setiap individu adalah berbeza.Produk Pherolins di
formula di USA.Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan
haiwan.Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

Cubalah... Anda pasti teruja!!!

Tempah Pherolins Sekarang !

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM60.00 ke Akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05150000207103

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHL

Contoh :-
jurina binti jamaludin No 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13,
43650 Bandar Baru Bangi Selangor Maybank RM50.00 10.00AM 240709 PHL
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
nie87
Newbie
Newbie
avatar

Number of posts : 18
Age : 30
Location : shah alam
Registration date : 06/06/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Mon 14 Dec 2009, 5:03 pm

jom singgah ke butterfly garden's shop

http://ohperempuan.blogspot.com...
Back to top Go down
View user profile http://www.ohperempuan.blogspot.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Mon 14 Dec 2009, 11:47 pm

nie87 wrote:
jom singgah ke butterfly garden's shop

http://ohperempuan.blogspot.com...

tq,nanti senang2 sy singgah
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
ezie
Newbie
Newbie
avatar

Number of posts : 4
Age : 37
Registration date : 20/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Thu 17 Dec 2009, 1:51 am

kalau pakai 2jenis apa jadi agaknya
Back to top Go down
View user profile http://belina-ezieshop.blogspot.com/
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: PHER0-X (Minyak Wangi Pemikat Wanita/Isteri)   Tue 22 Dec 2009, 1:19 pm

Phero-X
Androstenone Pheromone
The Science Of Attraction
Product By : Morgan Labs LCC
Made In : Russia

Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia.
Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya
di dalam hati.... "bau apakah ini???" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi....
tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni"... hemm...

Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif.

Banyak Orang Tak Faham Fungsi Phero-X Rupanya.
Saya Kongsi Fungsi-fungsi Phero-X dengan anda semua ok...

Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi, maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

1. Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak... Kerana hormon
Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa
hormon kelelakiannya ditahap maksima.

2. Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati... Bau apa yang
mereka hidu... Diri sendiri pun akan pelik dan tertanya-tanya bau
apa... Sedangkan anda memakai Phero-X...

3. Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra
setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Jangan pelik kerana
Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling
menjadi lebih peramah dan terbuka...

4. Menstrual/Kesuburan
Hormon Androstenone yang dihidu wanita, akan membuatkan perkitaran haid
wanita menjadi teratur. Tahap kesuburan mereka juga akan berada dalam
tahap optimum. Ini adalah kesan akibat menghidu Androstenone.

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan Phero-X, mungkin akan keliru...

Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan Aura Hormon Androstenone... (Tidak Lebih Dari Itu)

Pasti akan ada yang bertanya,,, Adakah Phero-X berkesan???
*(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya...
Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya...

Jika anda menjual/membeli Phero-X... Saya rasa dah banyak testimoni yang ada... Berlambak-lambak!!!

Jadi kalau ada pelanggan yang tidak appriciate, tidak suka dan tidak hargai Phero-X... (Jangan Hirau,, Ada Moneyback Guarantee)

Produk berkesan... tapi mungkin mereka expect yang lebih tinggi...
contoh bila pakai Phero-X... ada makwe akan kejar mereka dan bogel
dihadapan mereka.... kah kah kah .... Ini mustahil sebab wanita-wanita
Malaysia punyai harga diri yang tinggi!!!

Kerja keraslah skett brother... Berkenalan dulu.. Kenal hati budi... Barulahh tackle...

Sekian dari saya... Warga Malaysia yang suka lihat keharmonian dalam Forum Ini... dan dengan keahlian yang Akrab!!!

Warga-warga penjual/ejen Phero-X yang bekerja keras,,, disamping
mencari rezki yang halal... Anda juga telah berhasil menjadikan ramai
warga Malaysia berkeyakinan tinggi dengan keterampilan mereka...

Tahniah!!!

Hidup Phero-X...
Cubalah... Anda pasti teruja!!!

Tempah Phero-X Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM49.00 ke Akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05040000606107

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHR

Contoh :-
najib bin aliNo 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13,
43650 Bandar Baru Bangi
SelangorMaybankRM49.0010.00AM
240709PHR

Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Tue 09 Feb 2010, 8:52 am

ezie wrote:
kalau pakai 2jenis apa jadi agaknya

pakai la satu2 jgn pakai dua2 sekali
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Mon 22 Mar 2010, 11:47 am

up sikit bg duk atas sekali
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Mon 31 May 2010, 1:18 pm

Tempahan diterima 24 jam / 7 hari seminggu
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
Tiki
Newbie
Newbie


Number of posts : 50
Age : 40
Registration date : 07/06/2010

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Wed 09 Jun 2010, 12:42 pm

Salam semua! Jemput singgah blog Tiki ye.. Ade Shower Gel & Body Lotion berjenama 100% original.. murah2

http://tikiiplace.blogspot.com
Back to top Go down
View user profile
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Thu 17 Jun 2010, 11:11 pm

Tempahan diterima 24 jam / 7 hari seminggu.
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Tue 03 Aug 2010, 3:36 pm

ade promosi hebat sempena bulan ramadhan yang mulia ni..sila lawati website saya
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Thu 05 Aug 2010, 10:49 pm

PERHATIAN :
Kepada Yang Membuat Pembelian Melalui Online sahaja.

Tempahan diterima 24 jam / 7 hari seminggu.
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Tue 24 Aug 2010, 2:45 pm

Kami menawarkan anda produk bermutu tingg pada harga berpatutan.
Pembelian melalui online diuruskan secara profesional
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Wed 29 Sep 2010, 1:23 pm

PERHATIAN :
Kepada Yang Membuat Pembelian Melalui Online sahaja.

Tempahan diterima 24 jam / 7 hari seminggu.
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: PHER0-X (Minyak Wangi Pemikat Wanita/Isteri)   Wed 13 Oct 2010, 3:51 pm

Phero-X
Androstenone Pheromone
The Science Of Attraction
Product By : Morgan Labs LCC
Made In : Russia

Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit,
anda akan menjana pelbagai kesan aura dan
mencuri perhatian manusia.
Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda
rasa mudah untuk bergaul dan bermesra
dan bertemu dengan kenalan.

Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones
yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya
di dalam hati.... "bau apakah ini???"
disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi....
tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu,
akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni"... hemm...

Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang
berunsurkan perkara negatif.

Banyak Orang Tak Faham Fungsi Phero-X Rupanya.
Saya Kongsi Fungsi-fungsi Phero-X dengan anda semua ok...

Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi,
maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

1. Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak...
Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan
minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon
kelelakiannya ditahap maksima.

2. Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati...
Bau apa yang mereka hidu... Diri sendiri pun akan pelik dan tertanya-tanya bau apa... Sedangkan anda memakai Phero-X...

3. Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka...

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan
Phero-X, mungkin akan keliru...

Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan
Aura Hormon Androstenone... (Tidak Lebih Dari Itu)

Pasti akan ada yang bertanya,,, Adakah Phero-X berkesan???
*(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya...
Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya...

Jika anda menjual/membeli Phero-X...
Saya rasa dah banyak testimoni yang ada... Berlambak-lambak!!!

Jadi kalau ada pelanggan yang tidak appriciate,
tidak suka dan tidak hargai Phero-X... (Jangan Hirau,,
Ada Moneyback Guarantee)

Produk berkesan...tapi mungkin mereka expect yang lebih tinggi...
contoh bila pakai Phero-X...ada makwe akan kejar mereka
dan bogel dihadapan mereka.... kah kah kah ....
Ini mustahil sebab wanita-wanita Malaysia punyai harga diri yang tinggi!!!

Kerja keraslah skett brother... Berkenalan dulu.. Kenal hati budi...
Barulahh tackle...

Sekian dari saya... Warga Malaysia yang suka lihat
keharmonian dalam Forum Ini...
dan dengan keahlian yang Akrab!!!

Warga-warga penjual/ejen Phero-X yang bekerja keras,,,
disamping mencari rezki yang halal...
Anda juga telah berhasil menjadikan ramai warga
Malaysia berkeyakinan tinggi dengan keterampilan mereka...

Tahniah!!!

Hidup Phero-X...
Cubalah... Anda pasti teruja!!!

Tempah Phero-X Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM49.00 ke Akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05040000606107

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHR

Contoh :-
najib bin aliNo 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan
Sek 13,43650 Bandar Baru Bangi SelangorMaybankRM49.00
10.00AM 240709PHR
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Minyak Wangi Pemikat Lelaki!!   Wed 13 Oct 2010, 3:53 pm

Mystique Swiss:
Androstenone Pheromone:
The Science Of Attraction:
Made In Switzerland

MYSTIQUE adalah copulins untuk memikat lelaki.
Sebagaimana yang kita ketahui,
pheromone adalah hormon yang dapat memikat manusia.
Manusia terpikat antara satu sama lain
bergantung kepada faktor pheromone.
Jika anda mempunyai aura aroma hormon yang unik,
anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda.
Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai.
Semua lelaki akan cair dengan bau anda!

Pheromone adalah sel hormon yang hanya boleh dikesan
oleh organ yang terdapat di pangkal hidung yang
dinamakan VNO (Vomeronasal).
Apabila organ VNO tersebut mengesan kehadiran pheromone,
ianya seterusnya akan menghantar respon seksual signal
ke otak seterusnya membuatkan orang yang berada berdekatan
persekitaran anda menjadi lebih positif dan lebih mesra

Manfaat dari penggunaan Mystique Swiss:

++ Lebih Eye Contact dari senyuman lelaki
++ Lelaki akan terpesona dengan daya memikat anda.
++ Heigten Love Making Prowess
++ Expect More Dates & Better Still - More Sex (yang dah berkahwin je la )
++ Lelaki sentiasa mahu bersembang dengan anda.
++ Meningkatkan "Self Confidence" si pemakai.
++ Mendapat lebih "respect" Dari wanita lain.
++ Lebih success dalam perniagaan dan perhubungan seharian.

Cubalah... Anda pasti teruja!!!

Tempah Mystique Swiss Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM50.00 ke Akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05040000606107

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : MTQ

Contoh :-
jurina binti jamaludinNo 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan
Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi SelangorMaybankRM50.00
10.00AM 240709MTQ
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Teknik Istimewa Memikat Lelaki !!!   Wed 13 Oct 2010, 3:54 pm

PHEROLINS ADALAH PEWANGI PEMIKAT LELAKI

*Pherolins membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
*Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
*Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
*Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
*Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki.
*Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
*Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
*Bila lelaki bau sahaja buatkan hati tertanya-tanya,bau apakah ini.hemm.
*DI-JAMIN BERKESAN.

Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan
menaikkan tahap keyakinan diri anda,
menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk
mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi,
ia membantu anda menarik perhatian lelaki.
Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa
bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri,
sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan
lagi perhubungan & keintiman anda berdua.
Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada
di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.

Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan
untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan
daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu
lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera
perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.

HARGA HANYA RM60.00

Perhatian: Pherolins bukanlah minyak pengasih yang
berunsur perkara negatif.Ia di cipta secara saintifik
untuk memikat pasangan berlainan jantina.
Kesan keatas setiap individu adalah berbeza.
Produk Pherolins di formula di USA.
Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan.
Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

Cubalah... Anda pasti teruja!!!

Tempah Pherolins Sekarang !

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM60.00 ke Akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05040000606107

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHL

Contoh :-
jurina binti jamaludinNo2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan
Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi SelangorMaybank
RM50.00 10.00AM 28.01.2010.PHL
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Tongkat ajimat madura - vagina ketat mcm virgin   Wed 13 Oct 2010, 3:58 pm

Ketahuilah wahai kaum Hawa, kerana tidak mahu pasangan berasa hati atau berkecil hati, lazimnya lelaki tidak akan komen apa-apa tambahan pula telah lama mendirikan rumahtangga. Namun di sudut hati seorang lelaki begitu teringinkan pasangannya memilik faraj yang sempit/ketat seperti belum pernah disentuh.

Kenapa lelaki kebanyakannya berfikiran begitu? Jawapannya mudah. Ini semua adalah tuntutan nafsu yang begitu kehendaknya... sentiasa bermain difikiran lelaki. Oleh itu, janganlah memandang remeh akan perkara ini, berilah peluang kepada pasangan anda untuk menikmati malam pertama buat kali kedua bersama anda. Dan yang penting sekali, pasangan anda sudah tidak punyai alasan untuk mencari yang lain.

Memperkenalkan "Tongkat Ajimat Madura" dari Indonesia.

Inilah rahsia kaum wanita Madura mengikat pasangan mereka agar setia pada yang satu. Biarpun jauh merantau mencari rezeki namun kekasihnya tetap diingatan.

Tongkat Ajimat Madura bukanlah seperti maajun untuk dimakan tetapi ianya untuk dimasukkan ke dalam faraj hanya 1-2 minit sahaja. Jika ingin bersama pastikan 30 minit sebelum adegan bermula.

Khasiat utama Tongkat Ajimat Madura ini untuk mendatangkan manfaat berikut:

1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.

2. Menyembuhkan penyakit darah putih (piktay/keputihan) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim yang sangat menjijikkan bagi sang suami.

3. Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.

4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin.

Cara Penggunaan:

-Ambil Tongkat Ajimat Madura ini seluruhnya, masukkan dengan perlahan-lahan ke dalam faraj, tinggalkan selama 1 atau 2 minit. Sebaiknya tidak melebihi 2 minit.
-Kemudian cabut dan cuci dengan bersih dan disimpan untuk digunakan di lain masa.
-Untuk menggunakan bagi hubungan kelamin, pakai Tongkat Ajimat Madura ini kira-kira 30 minit atau 1 jam sebelum bersetubuh. Hasilnya...Amat Menakjubkan! Sekali beli lama boleh digunakan!


TESTIMONI

Quote:
Apa kata penguna TONGKAT AJIMAT MADURA

Dari : Puan Faridah (Bukan nama sebenar)

Pertama kali saya guna Tongkat Ajimat Madura hanya kerana untuk menghilangkan keputihan dan bukan untuk tujuan seks...

Saya insert pada faraj yg dah dibersihkan...dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least...tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit...so sy folow yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa ketat dan benda tuh macam serap dan sempitkan liang faraj...lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa faraj saya macam kering sbb liang dah sempit...bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan...rasa kering dan ketat sungguh ketara...

mmmm mlm tuh lepas 1 jam saya guna Tongkat Ajimat Madura..teringin lak nak buat hubungan badan dgn suami dan aduhai repeat lak lagi about 2 hours before the intercourse... Terkenang saya masa malam pertama...mengigil saya kerana faraj saya ketat sgt2 ...suami sy pun pelik first tima lah puloq dengar suami mengerang...maaf sensor sikit...masa enjut best sbb grip dia kuat dan ketat dan rasa clitoris saya berdenyut dan senang klimaks...dan yg paling best lepas terpancut dalam rasa berdenyut2 dan kemut dgn sendirinya...

seroiusly saya tak pernah rasa camni punya best plus .....melainkan masa mlm pertama dan awal2 kawin dulu jer..sbb masa tuh saya masih dara dan takde lahirkan anak lagi...saya sekarang adalah ibu kpd 4 org anak... selalunya kalau sex intercourse rasa hambar dan takde apa2... hanya sekadar melepaskan tanggungjawab... dan melampias nafsu jerk...

thanks TONGKAT AJIMAT MADURA...saya akan rekemen pada kawan2...kalau encik nak buat testimoni ker pd komen saya nih please hide my identity yer..kalau nak buat testimoni la...tgh bulan ni saya balik dan saya akan contact encik lagi. oh ya.. satu lagi ada tak ubat kuat dan tahan lama kerana kesihan lak pada suami puas control.. ha ha ha
sekian komen ikhlas dari saya ..

Peringatan:
Wanita mengandung adalah dilarang menggunakan Tongkat Ajimat Madura.

"WANITA YANG MENGANDUNG ADALAH DILARANG UNTUK MENGUNAKAN TONGKAT AJIMAT MADURA KERANA DITAKUTI SUKAR UNTUK MELAHIRKAN ANAK. INI ADALAH DISEBABKAN FARAJ YANG SEMPIT AKAN MENYUKARKAN KELAHIRAN"
ORDER HARI INI SEMENTARA HARGA BELUM DINAIKKAN LAGI... BILA PERMINTAAN TINGGI DAN PRODUK SUKAR DIPEROLEHI SUDAH PASTI HARGA AKAN MELAMBUNG TINGGI.... DI CHINA TONGKAT AJIMAT MADURA DI JUAL PADA HARGA USD63.00

Tempah Tongkat Ajimat Madura™ Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
Cimbclicks.com / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM39.00 ke Akaun :

Nama : Zanuddin Nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155126999034
( 3rd Party Email Address : mrlelakiperkasa@gmail.com )
@
Cimbclicks.com / Cimb Atm Cash Deposit
Nama : Zanuddin Nawang
Nama Bank : CIMB
Acc No : 05040000606107

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

* Nama anda
* Alamat Anda
* Bank In
* Jumlah Transaksi
* Masa transaksi
* Tarikh transaksi

Nama<> anda<> alamat anda<> jumlah<> tarikh<> masa<> Code : MDR

Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Tue 14 Dec 2010, 4:33 pm

zanuddin wrote:
Kami menawarkan anda produk bermutu tingg pada harga berpatutan.
Pembelian melalui online diuruskan secara profesional
Memudahkan anda membeli tanpa segan silu dan tanpa perlu bersesak di jalan raya Mudah,jimat masa dan tenaga.
Kami telah menguji sendiri produk yang dijual sebelum ia sampai kepada anda.
Ini memastikan produk berkesan dan dalam keadaan baik


PERHATIAN :
Kepada Yang Membuat Pembelian Melalui Online sahaja.

Tempahan diterima 24 jam / 7 hari seminggu.

Tempahan yang diterima sebelum jam 4.30pm akan diposkan
pada hari yang sama.

Tiada aktiviti pengeposan pada hari sabtu minggu pertama.

Kami akan maklumkan kepada anda jika terdapat sebarang kesulitan yang menyebabkan pengeposan
tidak dapat dilakukan pada hari-hari kerja biasa.

Jangka masa tiba :-
Semenanjung Malaysia - 1-2 hari.(biasa 1 hari SAHAJA)
Sabah / Sarawak - 2-3 hari.

CARA PEMBAYARAN SEPERTI DIBAWAH INI

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
Cimbclicks.com /Cimb Bank Atm Cash Deposit

1. Bankin ke Akaun atas nama ZANUDDIN NAWANG
Akaun maybank:155126999034
Akaun cimb bank:05040000606107
Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

* Nama anda
* Alamat AndA
* Bank In
* Jumlah Transaksi
* Masa transaksi
* Tarikh transaksi




HARGA RM49.00



PHERO-X
Phero-X adalah produk PEMIKAT WANITA yang paling LARIS jualannya.
Testimoni pelanggan yang terkumpul setakat ini ada 800 lebih!

Phero-X adalah wangian berhormon untuk memikat wanita dan meningkatkan keterampilan anda. Phero-X adalah produk yang dipatenkan. Ia mempunyai 8 jenis hormon manusia padagred paling baik. Formula kepekatannya 25 kali ganda.
Sebaik sahaja pasangan anda menghidunya.
Phero-X digunakan untuk meningkatkan penampilan diri secara aura untuk
memikat wanita, ia juga untuk golongan kenamaan yang sering bertemu kenalan.
Untuk golongan bisness ia sesuai kerana sering berjumpa pelanggan.
Selain itu membuatkan aura positif berada sekeliling anda dalam jarak
tiga kaki untuk selama 6-8 jam.
KOD PRODUK: PHR

MATLUMAT LANJUT TENTANG PHERO-X KLIK SINI
http://lelakiperkasa.com/phero-x/index.htm




HARGA RM50.00

Wangian Pemikat Lelaki/Suami
Mystique adalah hormon copulins untuk memikat lelaki.
Sebagaimana yang kita ketahui, pheromone adalah
hormon yang dapat memikat manusia.
Manusia terpikat antara satu dengan lain bergantung pada faktor hormon.
Jika anda punyai aura aroma hormon yang unik,
anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda.
Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda!
Cubalah Mystique hari ni juga!
KOD PRODUK: MTQ

MATLUMAT LANJUT TENTANG MYSTIQUE SWISS KLIK SINI
http://lelakiperkasa.com/mystique/index.htm



HARGA RM69.00

LIBIDO GEL
Libido Gel adalah produk TAHAN LAMA Berbentuk gel.
Ia mudah digunakan dan amat berkesan untuk pancutan Pramatang!

LIBIDO Gel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu menyapu
LIBIDO Gel dibawah kepala zakar dan sekitar pelipat sunat. Gunakan LIBIDO Gel sebelum seks,sekiranya anda tidak merancang
untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka LIBIDO Gel tidak perlu digunakan. Ia merawat nyiludan geli yang anda hadapi, tanpa perlu rasa kebas dan panas
LIBIDO Gel akan meresap ke dalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali sebagai 'Transdermal Delivery System'. Kaedah yang amat berkesan untuk penyerapan molekul melalui kulit.Sebaik sahaja anda sapu Libido Gel pada kulit zakar anda, bahan-bahan asli yang telah digunakan turun temurun seperti
pati pelbagai botani dan herba akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya (tiada lagi rasa nyilu & geli)
dan ia berkesan serta merta.
KOD PRODUK: LBG
MATLUMAT LANJUT TENTANG LIBIDO GEL KLIK SINI
http://lelakiperkasa.com/new-libido




HARGA RM329.00

Vimax Herba Original Pembesar Alat Senjata Lelaki !!!

Vimax Herbs adalah adunan botani bertenaga yang kuat, menggunakan herba semulajadi gred farmaseutikal. Bahan herba untuk kelelakian dari segi anatomi zakar
dan upaya nafsu. Pengguna melaporkan peningkatan dari segi seksual, kekerasan, ereksi yang tahan lama dan peningkatan menyeluruh
dari segi dorongan Tidak, tiada kesan sampingan akan di alami. Vimax Herbs
adalah herba dan makanan semulajadi, ia
boleh diambil tanpa sebarang priskripsi dari doktor.
KOD PRODUK:VMX
MATLUMAT LANJUT TENTANG VIMAX KLIK SINI
http://lelakiperkasa.com/vimax/index.htm


ANDROPENIS GOLD ALAT PERENGGANG ZAKAR TERULUNG



HARGA RM849.00

Andropenis Gold
Alat peregang zakar yang terulung. Menggunakan sistem regangan
yang mempunyai dua teknik pemegang yang efisien Mengadaptasikan Sistem Bio Magnetik dan Gelombang Infra Merah yang pertama terulung

Sistem Bio Magnetik dan Gelombang Infra Merah diguna kerana
saintis mendapati ianya menggalakkan lagi pertumbuhan bahagian badan yang diregang. Sistem Bio Magnetik dan
Gelombang Infra Merah dapat menyusun atom-atom dan sel-sel tubuh badan pada
anggota anatomi zakar dengan lebih efisien, sihat dan cepat!
KOD PRODUK:ANDRO
MATLUMAT LANJUT TENTANG ANDROPENIS GOLD KLIK SINI
http://lelakiperkasa.com/andropenis/index.htm


ANDA MINAT BISNESS? INGINKAN PENDAPATAN TAMBAHAN?

Kami
punyai ramai network yang membeli dan menjual produk kami.
Produk kamiamat terkenal di internet. Jika anda berminat atau
tercari-cari produk yang laris jualannya, hubungi kami dengan segera!




RM60.00
PHEROLINS WANGIAN PEMIKAT LELAKI

Copulins yang dihasilkan akan dikesan oleh deria manusia khususnya lelaki. Ia
berupaya untuk memanupilasi keupayaan lelaki membezakan daya tarikan pada wanita

KOD PRODUK: PHL
.
http://lelakiperkasa.com/pherolins/index.html





RM130.00
THANYAPORN UNTUK PAYUDARA CANTIK MENAWAN

Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk
pembesaran serta penganjalan payudara Maklumat lanjut layari
http://www.lelakiperkasa.com/thanyaporn/index.html
KOD PRODUK:THANYA




RM199.00
PLAYBOY MEDICAL DEVICE

Alat Medical Devicekeluaran Playboy telah terbukti dapat
menyelesaikan banyak masalah yang dihadapi oleh lelaki.Playboy Medical Device.
Sejenis alat hampaga yang menggunakan teori BEKAM
Maklumat lanjut layari
http://lelakiperkasa.com/ppv
KOD PRODUK:PPV
Pembelian melalui online diuruskan secara profesional
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Inginkan payudara montok menawan!.cuba beauty breast pump.   Tue 25 Jan 2011, 5:05 pm

Beauty Breast Pump

(Electric Breast Enhancement Pump)

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum buah dada mengembangkan tisu buah dada dengan memvakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran buah dada, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum buah dada didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah serta krim.


Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda. Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.



SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:

* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.


Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh


Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan dan kesan perubahan boleh dilihat selepas 4 kali penggunaan.

* Dapatkan BREAST CREAM secara PERCUMA dengan pembelian mesin Beauty Breast Pump.

Keistimewaan Beauty & Breast Pump


• Membesar dan memejalkan payudara khususnya wanita selepas bersalin.
• Mencantik dan melangsingkan tubuh badan.
• Untuk kesan efektif, gunakan bersama Breast Cream untuk membesarkan dan menegangkan payudara


Cara Penggunaan


• Bagi rawatan pembesaran dan penegangan payudara, gunakan bekas penyedut besar.
Lakukan rawatan dalam 15-20 minit bagi sebelah payudara untuk sekali sesi.
Untuk rawatan susulan, amalkan 3 kali seminggu secara berselang seli untuk kesan terbaik.
• Bagi rawatan pelangsingan, lakukan rawatan ini 30-60 minit sekali sesi.
• Untuk rawatan susulan, lakukan 3 kali seminggu secara beselang-seli untuk mendapat kesan terbaik.

Kandungan:


1 set charger
1 set pump eletronik
1 cup size L
1 cup size M
1 beg

Harga:

Harga Pasaran RM399 Harga Jualan Internet RM289 (Anda jimat RM120!)
Percuma 1 krim payudara bollywood bernilai RM129!

dengan setiap pembelian beauty breast pump


Jaminan Kami:


Payudara anda akan membesar dengan sihat dalam masa 2-6 bulan jika mengamalkan penggunaan Breast Beauty Pump.
Sekiranya payudara anda tidak bertambah sihat, tidak membesar dan anda tidak berpuashati dengan kesannya, sila maklumkan pada kami.
Wang pembelian anda, akan kami pulangkan.

• Produk memang berkesan jika anda ikuti arahan penggunaan yang betul
• Sekiranya anda tidak berpuashati dengan kesan-kesan, pembungkusan, atau kualiti produk.
Wang anda akan dipulangkan
• Produk datang dengan jaminan selama setahun!


Tempah Breast Beauty Pump™ Online

BEAUTY BREAST PUMP sungguh hebat dan kami berani memberikan anda jaminan pulangan wang
jika tidak berpuashati dengan hasilnya.
Produk ini perlu anda miliki. Simpan satu , anda pasti perlukannya.

MAKLUMAT LANJUT MENGENAI BEAUTY BREAST PUMP
MILIKI PAYUDARA CANTIK MENAWAN


Tempah Beauty Bresat Pump Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM289.00 ke Akaun :

Nama : Zanuddin Nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034

@

Nama : Zanuddin Nawang
Nama Bank : Cimb bank
Acc No :05040000606107

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : BBP

Contoh :-
izzati mysara
No 712,Jalan G/13c,Kawasan Perusahaan Sek17,
43650 Bandar Baru Bangi Selangor
Maybank RM289.00
10.00AM 13-02-2010 BBP



Ada yang bertanyakan kepada kami....

"ADA PRIVASI TAK PEMBELIAN DARIPADA PIHAK ANDA? "

"PEMBUNGKUSAN BAGAIMANA YANG DIBUAT OLEH PIHAK ANDA?"

"BERAPA LAMA SAMPAI TEMPAHAN KEPADA PIHAK SAYA?"

Terima kasih atas pertanyaan anda kepada pihak kami. Kami sedar akan kepentingan privasi tempahan anda. Jawapannya YA

1 ) PRIVASI ANDA DIJAMIN DIRAHSIAKAN
2 ) BUNGKUSAN ANDA DIJAMIN SELAMAT MENGGUNAKAN KOTAK KHAS
DAN KAMI MENGGUNAKAN KHIDMAT KURIER POSLAJU ' NEXT DAY DELIVERY' AND 'DOOR TO DOOR SERVICE'
3 )SELEWAT-LEWATNYA 48JAM DARI MASA PESANAN..

Maklumat lanjut layari http://lelakiperkasa.com/pumppayudara
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: PHER0-X (Minyak Wangi Pemikat Wanita/Isteri)   Tue 25 Jan 2011, 5:06 pm

Phero-X
Androstenone Pheromone
The Science Of Attraction
Product By : Morgan Labs LCC
Made In : Russia

Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia.
Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya
di dalam hati.... "bau apakah ini???" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi....
tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni"... hemm...

Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif.

Banyak Orang Tak Faham Fungsi Phero-X Rupanya.
Saya Kongsi Fungsi-fungsi Phero-X dengan anda semua ok...

Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi, maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

1. Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak... Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kelelakiannya ditahap maksima.

2. Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati... Bau apa yang mereka hidu... Diri sendiri pun akan pelik dan tertanya-tanya bau apa... Sedangkan anda memakai Phero-X...

3. Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka...

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan Phero-X, mungkin akan keliru...

Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan Aura Hormon Androstenone... (Tidak Lebih Dari Itu)

Pasti akan ada yang bertanya,,, Adakah Phero-X berkesan???
*(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya...
Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya...

Jika anda menjual/membeli Phero-X... Saya rasa dah banyak testimoni yang ada... Berlambak-lambak!!!

Jadi kalau ada pelanggan yang tidak appriciate, tidak suka dan tidak hargai Phero-X... (Jangan Hirau,, Ada Moneyback Guarantee)

Produk berkesan... tapi mungkin mereka expect yang lebih tinggi... contoh bila pakai Phero-X... ada makwe akan kejar mereka dan bogel dihadapan mereka.... kah kah kah .... Ini mustahil sebab wanita-wanita Malaysia punyai harga diri yang tinggi!!!

Kerja keraslah skett brother... Berkenalan dulu.. Kenal hati budi... Barulahh tackle...

Sekian dari saya... Warga Malaysia yang suka lihat keharmonian dalam Forum Ini... dan dengan keahlian yang Akrab!!!

Warga-warga penjual/ejen Phero-X yang bekerja keras,,, disamping mencari rezki yang halal... Anda juga telah berhasil menjadikan ramai warga Malaysia berkeyakinan tinggi dengan keterampilan mereka...

Tahniah!!!

Hidup Phero-X...
Cubalah... Anda pasti teruja!!!

Tempah Phero-X Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM49.00 ke Akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05040000606107

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHR

Contoh :-
najib bin aliNo 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi SelangorMaybankRM49.00
10.00AM 17.01.2010PHR
Maklumat lanjut layari http://lelakiperkasa.com/phero-x
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Tue 08 Feb 2011, 10:11 am

Sms / Call : 019-3019978
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Pendek Tak Puas ? Vimax Extender Membantu Anda   Thu 03 Mar 2011, 8:25 pm

Pernah menginginkan zakar yang lebih besar? Pernah berfikir bahawa, tidak ada yang boleh membantu anda membuat impian anda menjadi kenyataan?

Berhenti menjadi malu dengan saiz zakar anda. Anda boleh melupakan, situasi memalukan ketika bersama pasangan ditempat tidur, tentang rasa tidak aman, tentang kurangnya keyakinan diri dan harga diri hanya dengan Vimax Extender.


Jika anda ingin terkesan pasangan anda dengan zakar yang lebih besar, jika anda ingin meningkatkan prestasi anda di tempat tidur dan memberikan pasangan anda lebih banyak kesenangan, dan secara keseluruhan, jika anda ingin kehidupan seksual yang lebih baik , hari ini adalah kesempatan besar anda. Hari ini anda memiliki kemungkinan untuk memulakan hidup baru. Jangan sia-siakan kesempatan ini!

Pernah ingin untuk membesarkan zakar dan anda berfikir bahawa tidak ada yang boleh anda lakukan untuk hal itu? Pernah cuba kaedah lain seperti pil, patch dan tidak berkesan untuk anda?

Ya, penyelesaiannya ada di sini. Vimax Extender adalah unik, diluluskan secara perubatan dan terbukti kerkesan kaedah pembesaran zakar. Dengan Vimax Extender, anda boleh menambah hingga 3 inci panjang, dan semua ini dalam 6 bulan penggunaan. Paling penting, mudah dan tanpa kesan samping. Meningkatkan keyakinan, harga diri yang lebih tinggi, prestasi yang lebih baik di tempat tidur anda dengan hanya manfaat daripada penggunaan Extender Vimax.

Dengan hanya RM329.00, anda akan mendapatkan peranti yang ampuh dan berkesan. Anda tidak akan bertemu produk lain dengan harga yang sama ditawarkan Vimax Extender untuk hanya $329.00 sahaja. Syarikat-syarikat lain hanya tertarik untuk mengaut keuntungan yang banyak daripada anda sementara kami tertarik untuk menjual produk yang berkualiti tinggi kepada kebanyakan orang yang perlu untuk membesarkan saiz zakar mereka.

"Isteri saya bilang, dia tidak pernah merasa begitu baik di tempat tidur dengan saya. Saya telah menggunakan Vimax Extender hanya satu bulan, dan zakar saya sudah tampak lebih besar"

Robert, NM Robert, NM

Dan ini hanyalah salah satu kandungan daripada ribuan pelanggan . Anda boleh menjadi salah satu daripada mereka juga dengan menempah Vimax Extender anda hari ini.

Bagaimana tepatnya Vimax Extender akan membantu saya?

Vimax Extender terbukti berkesan dan alat perubatan yang direka khusus ini disokong oleh pakar kami. Dengan Vimax Extender anda boleh membesarkan zakar anda secara kekal dalam waktu sesingkat mungkin pada harga terendah.
Vimax Extender sangat cekap dalam memperoleh saiz panjang dan tebal yang diingini daripada zakar anda. Selamat, tidak menyakitkan dan dapat menyesuaikan saiz zakar apapun.

Vimax Extender sangat kecil sehingga anda dapat membawanya bersama anda ke mana-mana juga. Ianya hanya sebesar telapak tangan anda. Anda boleh memakai ketika anda berpakaian dengan tidak ada masalah dan tak seorang pun akan menyedari/mengetahuinya.


Keputusan kajian klinikal dilakukan keatas Vimax Extender :-

* Memanjang zakar dalam waktu singkat (dalam kebanyakan kes sehingga 3" panjang dengan penggunaan hanya 6 bulan)
* Meningkatan ketebalan zakar
* Membetulkan zakar yang bengkok hingga 75%.
* Meningkatkan prestasi seksual


Bersama dengan ini, anda akan melihat keseluruhan meningkatkan kepada kawalan ejakulasi, lebih stamina dan keghairahan seksual.

Tempah Vimax Extender anda hari ini dan hadapi kehidupan anda yang jauh lebih baik.

Jika anda tidak benar-benar yakin, jika anda tertarik tentang bagaimana Extender Vimax bekerja atau jika anda tertarik mengenai teori-teori dan teknologi yang terlibat, sila lawati bahagian Cara kerja di halaman ini.

Didukung pengamal perubatan dan Diluluskan
Vimax Extender telah telah dibuktikan oleh pelbagai kajian dan ujian. Vimax Extender bukan hanya satu produk biasa. Kerana potensinya, dan fakta secara perubatan diluluskan, dan mencapai standard yang tinggi oleh pengamal perubatan terkenal dunia urologi yang mengesyorkan penggunaan alat Vimax Extender untuk pesakit mereka.

Pada halaman dukungan pengamal perubatan anda boleh mencari maklumat lebih lanjut, yang membuktikan Vimax Extender adalah penyelesaian yang tepat untuk cepat dan kekal pembesaran zakar, baik dalam saiz panjang atau ketebalan, dan juga penyelesaian yang sangat efektif dalam pembetulan lengkungan pada zakar.


Apa yang membuatkan Vimax Extender unik?

Ini adalah kerana kosnya rendah, cepat dan keputusan kekal. Pasukan kami telah menerbitkan produk ini selepas bertahun-tahun kerja keras dan ujian, untuk memastikan bahawa akan menjadi yang tercepat dan produk yang paling kuat di pasaran.

Ribuan pelanggan berpuashati bahawa Vimax Extender berupaya membesarkan zakar anda dengan cepat, mudah, kekal, dengan kos yang sangat rendah.
Klik di sini untuk mula membesarkan zakar anda hari ini untuk hanya $ 329.00 sahaja.

"Saya menggunakan Vimax Extender Device selama satu bulan dan saya sudah mendapatkan 0.5 inci. Luar biasa!!! Saya fikir adalah produk terbaik yang pernah!!! Sebuah pil tidak bisa melakukan itu!!!"

Federico.

Tidak seperti produk lain, Vimax Extender tidak memaksa anda untuk memanjangkan zakar Ini kerana ia menggunakan kemampuan alami tubuh seseorang untuk beradaptasi di bawah tekanan, sehingga memberikan anda keuntungan yang cepat. Kesan Vimax Extender adalah kekal. Selepas anda mempunyai saiz yang diinginkan, tidak ada risiko menghentikan menggunakan peranti ini. Efek akan menjadi kekal. Zakar anda akan tetap lebih besar, lebih kuat, dan sihat. Juga meletakkan rasa percaya kepada diri anda akan berada pada tahap yang tinggi sepanjang masa.

Panduan Tempah Online
Vimax Extender

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM329.00 ke Akaun :

Nama : Noraimi Binti Mohamad Som
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155135115255
( 3rd Party Email Address : isterisayang@gmail.com )

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 012-2791925 ( Amy / Zaidi )
Berikan butiran lengkap berikut :

* Nama anda
* Alamat Anda
* Bank In
* Jumlah Transaksi
* Masa transaksi
* Tarikh transaksi
* Kod Produk : VMT



[b][url][/url]
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Thu 17 Mar 2011, 3:29 pm

Bump thread bagi duk atas sekali. :)
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
amirul
Newbie
Newbie


Number of posts : 2
Age : 37
Registration date : 30/06/2011

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Thu 30 Jun 2011, 9:59 pm

idea yg bernas.thnks
Back to top Go down
View user profile
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Tue 26 Jul 2011, 8:47 am

zanuddin wrote:
Phero-X
Androstenone Pheromone
The Science Of Attraction
Product By : Morgan Labs LCC
Made In : Russia

Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia.
Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya
di dalam hati.... "bau apakah ini???" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi....
tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni"... hemm...

Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif.

Banyak Orang Tak Faham Fungsi Phero-X Rupanya.
Saya Kongsi Fungsi-fungsi Phero-X dengan anda semua ok...

Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi, maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

1. Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak... Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kelelakiannya ditahap maksima.

2. Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati... Bau apa yang mereka hidu... Diri sendiri pun akan pelik dan tertanya-tanya bau apa... Sedangkan anda memakai Phero-X...

3. Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka...

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan Phero-X, mungkin akan keliru...

Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan Aura Hormon Androstenone... (Tidak Lebih Dari Itu)

Pasti akan ada yang bertanya,,, Adakah Phero-X berkesan???
*(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya...
Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya...

Jika anda menjual/membeli Phero-X... Saya rasa dah banyak testimoni yang ada... Berlambak-lambak!!!

Jadi kalau ada pelanggan yang tidak appriciate, tidak suka dan tidak hargai Phero-X... (Jangan Hirau,, Ada Moneyback Guarantee)

Produk berkesan... tapi mungkin mereka expect yang lebih tinggi... contoh bila pakai Phero-X... ada makwe akan kejar mereka dan bogel dihadapan mereka.... kah kah kah .... Ini mustahil sebab wanita-wanita Malaysia punyai harga diri yang tinggi!!!

Kerja keraslah skett brother... Berkenalan dulu.. Kenal hati budi... Barulahh tackle...

Sekian dari saya... Warga Malaysia yang suka lihat keharmonian dalam Forum Ini... dan dengan keahlian yang Akrab!!!

Warga-warga penjual/ejen Phero-X yang bekerja keras,,, disamping mencari rezki yang halal... Anda juga telah berhasil menjadikan ramai warga Malaysia berkeyakinan tinggi dengan keterampilan mereka...

Tahniah!!!

Hidup Phero-X...
Cubalah... Anda pasti teruja!!!

Tempah Phero-X Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM49.00 ke Akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05040000606107

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHR

Contoh :-
najib bin aliNo 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi SelangorMaybankRM49.00
10.00AM 17.01.2010PHR
Maklumat lanjut layari http://lelakiperkasa.com/phero-x

Bump lg thread bg duk atas ruangan atas sekali
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Fri 09 Mar 2012, 3:35 pm

Bump thread
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
zanuddin
Enterpreneur
Enterpreneur


Number of posts : 68
Age : 44
Registration date : 24/07/2009

PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   Tue 24 Feb 2015, 7:54 pm

Beauty Breast Pump

(Electric Breast Enhancement Pump)

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik
yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda
dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan.
Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon,
ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik.
Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara
tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum buah dada mengembangkan tisu buah dada dengan
memvakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar.
Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin
akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab
untuk tumbesaran buah dada, sama banyak seperti rangsangan hisapan
yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin.
Pam vakum buah dada didatangkan bersama format diagram langkah
demi langkah yang mudah serta krim.


Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah,
saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada
bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza
tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara.
"Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki
akan tewas dengan anda. Anda sebagai wanita ingin
mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok.
Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat
yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli?
Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat
sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat
untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.


SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:

* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh
badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda,
sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda
masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan a
nda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang
sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda
memang pandai menjaga tubuh badan anda.


Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh


Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu
pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk
tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit.
Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita.
Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang,
padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan
selain badan lebih langsing dan terbentuk.
Mesin ini amat mudah dikendalikan dan kesan perubahan boleh
dilihat selepas 4 kali penggunaan.

Keistimewaan Beauty & Breast Pump


• Membesar dan memejalkan payudara khususnya wanita selepas bersalin.
• Mencantik dan melangsingkan tubuh badan.
• Untuk kesan efektif, gunakan bersama Breast Cream untuk
membesarkan dan menegangkan payudara


Cara Penggunaan


• Bagi rawatan pembesaran dan penegangan payudara, gunakan bekas penyedut besar.
Lakukan rawatan dalam 15-20 minit bagi sebelah payudara untuk sekali sesi.
Untuk rawatan susulan, amalkan 3 kali seminggu secara berselang
seli untuk kesan terbaik.
• Bagi rawatan pelangsingan, lakukan rawatan ini 30-60 minit sekali sesi.
• Untuk rawatan susulan, lakukan 3 kali seminggu secara
beselang-seli untuk mendapat kesan terbaik.

Kandungan:


1 set charger
1 set pump eletronik
1 cup size L
1 cup size M
1 beg

Harga:

Harga Pasaran RM399 Harga Jualan Internet RM240

Jaminan Kami:

Payudara anda akan membesar dengan sihat dalam masa 2-6
bulan jika mengamalkan penggunaan Breast Beauty Pump.
Sekiranya payudara anda tidak bertambah sihat,
tidak membesar dan anda tidak berpuashati dengan kesannya,
sila maklumkan pada kami.
Wang pembelian anda, akan kami pulangkan.

• Produk memang berkesan jika anda ikuti arahan penggunaan yang betul
• Sekiranya anda tidak berpuashati dengan kesan-kesan,
pembungkusan, atau kualiti produk.
Wang anda akan dipulangkan
• Produk datang dengan jaminan selama setahun!


Tempah Breast Beauty Pump™ Online

BEAUTY BREAST PUMP sungguh hebat dan kami berani memberikan
anda jaminan pulangan wang
jika tidak berpuashati dengan hasilnya.
Produk ini perlu anda miliki. Simpan satu ,
anda pasti perlukannya.

MAKLUMAT LANJUT MENGENAI BEAUTY BREAST PUMP
MILIKI PAYUDARA CANTIK MENAWAN


Tempah Beauty Bresat Pump Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM240.00 ke Akaun :

Nama : Zanuddin Nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama : Zanuddin Nawang
Nama Bank : Cimb bank
Acc No :8601051452

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 019-3019978
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : BBP

Contoh :-
izzati mysara
No 712,Jalan G/13c,Kawasan Perusahaan Sek17,
43650 Bandar Baru Bangi Selangor
Maybank RM240.00
10.00AM 13-02-2015 BBP


Ada yang bertanyakan kepada kami....

"ADA PRIVASI TAK PEMBELIAN DARIPADA PIHAK ANDA? "

"PEMBUNGKUSAN BAGAIMANA YANG DIBUAT OLEH PIHAK ANDA?"

"BERAPA LAMA SAMPAI TEMPAHAN KEPADA PIHAK SAYA?"

Terima kasih atas pertanyaan anda kepada pihak kami.
Kami sedar akan kepentingan privasi tempahan anda. Jawapannya YA

1 ) PRIVASI ANDA DIJAMIN DIRAHSIAKAN
2 ) BUNGKUSAN ANDA DIJAMIN SELAMAT MENGGUNAKAN KOTAK KHAS
DAN KAMI MENGGUNAKAN KHIDMAT KURIER POSLAJU '
NEXT DAY DELIVERY' AND 'DOOR TO DOOR SERVICE'
3 )SELEWAT-LEWATNYA 48JAM DARI MASA PESANAN..

https://www.flickr.com/photos/58739537@N05/5387028081/in/photostream/
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.   

Back to top Go down
 

Pum zakar auto energy power pump..mudah dan cepat.

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Pekanrabu :: produk kecantikan, kosmetik dan wangian-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Report an abuse | Create a blog