HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Latest topics

Share | 
 

 Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Mon 13 Aug 2012, 6:49 am



Keluhan-Keluhan Kaum Wanita

Kecewa dengan produk pembesaran payudara yang kurang berkesan?
Kecewa dengan pam besarkan payudara yang mudah rosak?
Kecewa dengan pam manual yang menyusahkan untuk digunakan?
Bimbang dengan pelbagai produk herba pembesaran payudara yang palsu dan tiruan?
Takut terbeli herba yang tiruan bagi tujuan membesarkan payudara?


Masalah-Masalah Kaum Wanita

Merasa payudara ANDA kecil dan kurang mengancam!
Malu kepada suami dengan bentuk payudara yang kurang menawan!
Ingin membesarkan bentuk payudara yang lebih menghairahkan!
Payudara makin melendut selepas menyusukan anak!
Bentuk payudara kian kurang menarik dari hari ke hari!


Apa nak buat ni...? Malunya aku...?
Bolehkah aku besarkan payudara aku ini...?
Boleh percaya ke herba-herba ini untuk membesarkan payudara ni...?
Aku pernah pakai pam besarkan payudara, tetapi mudah rosak dan tiada jaminan?
Weeeiii malunya, makin layut la payudara aku...?
Tak kan aku tak nak susukan anak demi untuk menjaga bentuk payudara ku?

ANDA jangan lagi bimbang, penyelesaian yang terbaik telah ada kini

PAM BESARKAN PAYUDARA | Beauty Breast Pump
(Electric Breast Enhancement Pump)

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum buah dada mengembangkan tisu buah dada dengan memvakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran buah dada, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum buah dada didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah


Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara.

"Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda. Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda.

Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.

SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:

* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.
Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh
Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan dan kesan perubahan boleh dilihat selepas 4 kali penggunaan.

Keistimewaan Beauty & Breast Pump
• Membesar dan memejalkan payudara khususnya wanita selepas bersalin.
• Mencantik dan melangsingkan tubuh badan.
• Untuk kesan efektif, gunakan bersama Stallion Cream untuk membesarkan dan menegangkan payudara

Cara Penggunaan
• Bagi rawatan pembesaran dan penegangan payudara, gunakan bekas penyedut besar.
Lakukan rawatan dalam 15-20 minit bagi sebelah payudara untuk sekali sesi.
Untuk rawatan susulan, amalkan 3 kali seminggu secara berselang seli untuk kesan terbaik.
• Bagi rawatan pelangsingan, lakukan rawatan ini 30-60 minit sekali sesi.
• Untuk rawatan susulan, lakukan 3 kali seminggu secara beselang-seli untuk mendapat kesan terbaik.

YA! Memang benar, Pam Besarkan Payudara (Electric Breast Enhancement) ini mampu membesarkan payudara wanita, tanpa sebarang pembedahan..

Lakukan senaman membesarkan payudara menggunakan pam ini secara konsisten. Insyaallah, pasti ada hasil perubahan baiknya.

Cara Membuat Pembelian:

1. Bankin RM289 ke akaun
Maybank
155135115255
Noraimi Binti Mohamad Som

CIMB
05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

2. Simpan segala bukti pembayaran

3. Maklumkan kepada kami melalui SMS – 012-2791925

SMS kepada kami butir-butir berikut;

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (BBP)


CONTOH SMS
NURUL AIN
NO.3 JLN LAPAN
TMN TEMBAGA
5000 KL
5.33PM
02.11.2010
RM289 BBP


Last edited by isterisayang on Mon 19 Nov 2012, 8:58 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Thu 30 Aug 2012, 8:03 am




Mystique adalah gel berhormon untuk memikat lelaki. Ia yang pertama di dunia kerana disediakan dalam bentuk gel yang mudah diguna. Sebagaimana yang kita ketahui, pheromone adalah hormon yang dapat memikat manusia. Manusia terpikat antara satu dengan lain bergantung pada faktor hormon. Jika anda punyai aura aroma hormon yang unik, anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda. Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda! Cubalah Mystique Gel hari ni juga!


testimoni pengguna
Testimoni Real: Sharifah Safua - KL

"Saya dapati suami suka dengan saya, dia memuji bau saya, dia kata bau saya seksi, dia pernah tanya, minyak wangi apa saya pakai. Rasa best sangat, tetapi saya pelik dia sekarang suka peluk-peluk saya tidak kira waktu. Dia kata best sangat bila peluk dan bila bau saya melekat kat dia.

Saya juga pernah ke hotel dan masa kat lobby hotel ada seorang lelaki kejar saya, risau juga, saya ingat ada apa, rupanya dia nak tahu minyak wangi apa saya pakai, dia kata bau saya seksi dan mengancam abis, saya rasa dia ghairah kut, orangnya hensem, buat pengetahuan awak, saya ni dah kahwin, saya cakap padanya"


Kenapa ANda Perlu Gunakan Mystique Swiss;

Lebih renungan, jelingan dan tenungan ghairah dari lelaki
Tingkatkan temujanji dan keluar bersama lelaki idaman
Meningkatkan Daya Tarikan Seksual anda
Merapatkan hubungan yang sedia ada
Anda akan diselubungi aura positif yang menawan
Interaksi yang lebih Ceria dari Lelaki
Orang akan respek dengan anda
Anda akan jadi tumpuan utama rakan sekerja
Meningkatkan daya keibuan, keayuan seorang gadis.


Gunakan Kuasa Hormon Berteknologi Swiss Ini,
Anda Pasti Teruja!

ADA JAMINAN PULANG WANG?
Ya, kami menawarkan 30 hari jaminan wang dikembalikan, jika anda tidak berpuashati. Sila baca lebih lanjut di sini.

WAKTU PENGHANTARAN?
Penghantaran dilakukan dalam 24 jam. Pesanan anda akan tiba dua hari, iaitu selepas anda membuat pembayaran.

ADAKAH BUNGKUSANNYA RAHSA?
Ya. Bungkusan kami gunakan amatlah rahsia, hinggakan penghantar dan penerimanya tidak akan tahu isi kandungan bungkusan tersebut.

CARA GUNA?
Picit botol, gel akan keluar dan kenakan pada nadi tangan, leher dan belakang cuping telinga.
Ia tidak mempunyai alkohol dan bahan haiwan, jadi boleh bawa solat.

CARA BELI?

Mudah sahaja, pergi ke Maybank atau maybank2u online.

Masukkan duit RM69 ke akaun

MAYBANK: 155135115255.
NORAIMI BINTI MOHAMAD SOM

Simpan resit pembayaran. Call dan SMS kami setelah bayaran selesai dibuat.

Berikan butir-butir berikut kepada kami;
1. Nama anda
2. Alamat anda
3. Waktu bayar
4. Tarikh bayar
5. Jumlah bayar
6. Kod produk (MTQ)

KHIDMAT PELANGGAN
Sila hubungi nombor ini;
012-2791925



Last edited by isterisayang on Sat 29 Dec 2012, 5:06 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Tue 25 Sep 2012, 10:19 pm




Tongkat Ajimat Madura

Rahsia purba Wanita Madura yang membuatkan lelaki tergila-gilakan mereka. Lebih ketat, rapat & wangi semasa hubungan intim.


TONGKAT AJIMAT MADURA

Kenapa lelaki kebanyakannya berfikiran begitu... jawapannya terlalu mudah.. ini semua adalah tuntutan nafsu yang begitu kehendaknya... sentiasa bermain difikiran lelaki. Oleh sebab itu, wahai kaum wanita.. janganlah memandang remeh akan perkara ini, berilah peluang kepada pasangan anda untuk menikmati malam pertama buat kali kedua bersama anda dan saya yakin pasangan anda PASTINYA akan tersenyum puas malah hubungan anda akan jauh lebih indah dari sebelum ini. Dan yang penting sekali pasangan anda sudah tidak punyai alasan untuk mencari yang lain.

Untuk itu saya perkenalkan "Tongkat Ajimat Madura". Inilah rahsia kaum wanita Madura mengikat pasangan mereka agar setia pada yang satu. Biarpun jauh merantau mencari rezeki namun kekasihnya tetap diingatan.

Tongkat Ajimat Madura bukanlah seperti maajun untuk dimakan tetapi ianya untuk dimasukkan kedalam faraj hanya 1-2 minit sahaja. Jika ingin bersama pastikan 30 minit sebelum mulakan hubungan seksual.

''TONGKAT AJIMAT MADURA'' (Indonesia) ini dibuat dari bahan-bahan kayu dan tumbuh-tumbuhan yang terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Jamu ini dibuat berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara keindahan tubuhnya serta memikat kasih sayang suaminya.
Khasiat utama Tongkat Ajimat Madura ini untuk mendatangkan manfaat berikut:

1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.
2. Menyembuhkan penyakit darah putih (Piktay) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim.
3. Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.
4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin.

Cara memakainya:

1. Ambil Tongkat Ajimat Madura dan masukkan 3/4 darinya secara perlahan-lahan ke dalam faraj.
2. Tinggalkan selama 1-2 minit.
3. Keluarkan dan kemudian cuci dengan bersih dan simpan untuk digunakan di lain masa.



Apa kata penguna TONGKAT AJIMAT MADURA.

Dari : Puan Bariah (Bukan nama sebenar)

Pertama kali saya guna Tongkat Ajimat Madura hanya kerana untuk menghilangkan keputihan dan bukan untuk tujuan seks...

Saya insert pada faraj yg dah dibersihkan...dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least...tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit...so sy folow yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa ketat dan benda tuh macam serap dan sempitkan liang faraj...lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa faraj saya macam kering sbb liang dah sempit...bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan...rasa kering dan ketat sungguh ketara...

mmmm mlm tuh lepas 1 jam saya guna Tongkat Ajimat Madura..teringin lak nak buat hubungan badan dgn suami dan aduhai repeat lak lagi about 2 hours before the intercourse... Terkenang saya masa malam pertama...mengigil saya kerana faraj saya ketat sgt2 ...suami sy pun pelik first tima lah puloq dengar suami mengerang...maaf sensor sikit...masa enjut best sbb grip dia kuat dan ketat dan rasa clitoris saya berdenyut dan senang klimaks...dan yg paling best lepas terpancut dalam rasa berdenyut2 dan kemut dgn sendirinya...
seroiusly saya tak pernah rasa camni punya best plus .....melainkan masa mlm pertama dan awal2 kawin dulu jer..sbb masa tuh saya masih dara dan takde lahirkan anak lagi...saya sekarang adalah ibu kpd 4 org anak... selalunya kalau sex intercourse rasa hambar dan takde apa2... hanya sekadar melepaskan tanggungjawab... dan melampias nafsu jerk...

Untuk menggunakan bagi hubungan kelamin, Pakai Tongkat Ajimat Madura ini kira-kira 5-10 minit sebelum bersetubuh... dan lihatlahh...hasilnyaa...Amat Menakjubkan!!!! Sekali beli.....lama boleh digunakan!!!!!! Cubalah...dan percayalahhh!!!!!
PERINGATAN : "WANITA YANG MENGANDUNG ADALAH DILARANG UNTUK MENGUNAKAN TONGKAT AJIMAT MADURA KERANA DITAKUTI SUKAR UNTUK MELAHIRKAN ANAK. INI ADALAH DISEBABKAN FARAJ YANG SEMPIT AKAN MENYUKARKAN KELAHIRAN". ORDER HARI INI SEMENTARA HARGA BELUM DINAIKKAN LAGI... BILA PERMINTAAN TINGGI DAN PRODUK SUKAR DIPEROLEHI SUDAH PASTI HARGA AKAN MELAMBUNG TINGGI.... DI CHINA TONGKAT AJIMAT MADURA DI JUAL PADA HARGA USD63.00


CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM39.90 ke Akaun :

Nama : Noraimi binti Mohamad Som
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155135115255


CIMB
05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

( 3rd Party Email Address :isterisayang@gmail.com )


Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 012-2791925
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : AJIMAT


Contoh Arahan SMS

Fatimah Binti Abdullah
No 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13,
43650 Bandar Baru Bangi Selangor.
Maybank RM39.90 10.00AM 231108
AJIMAT
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Fri 12 Oct 2012, 3:51 pm

KasI yup
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Wed 17 Oct 2012, 4:42 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Fri 19 Oct 2012, 9:35 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Wed 24 Oct 2012, 4:32 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Fri 09 Nov 2012, 11:21 pm




HERBA PAYUDARA || THANYAPORN PLUS++
"Anda Akan Kelihatan Menawan Dalam Masa 30 Hari"

Anda sebagai wanita harus peka dalam menjaga kecantikan dan kesihatan tubuh badan. Wanita perlu menitik beratkan penjagaan kecantikan berbanding lelaki, kerana kecantikan itu akan menaikkan harga diri dan menyerlahkan lagi diri anda sebagai wanita. Jika kaum adam yang digelar "Si Lembut" kelihatan lebih cantik dari anda, tidakkah anda irihati atau terkejut?

Lelaki lebih pandai memasak berbanding wanita, lihat sahaja chef terkemuka di Malaysia. Chef Malaysia iaitu Chef Wan sekarang berada di kedudukan nombor 3 di dunia. Ia tidak perlu diherankan. Cuba anda lihat kaum Adam yang berpewatakan wanita (bapuk) kadang-kadang 100x lebih cantik dari wanita yang tulen. Tidakkah anda memerhatikannya? Tahukah anda apakah rahsia silembut yang menawan itu? Kami akan berikan anda rahsia tersebut kepada anda... Teruskan membaca;


Pasti Anda Akan Jadi Lebih Menawan

Thanyapon Plus adalah herba semulajadi yang tinggi khasiatnya. Hanya terdapat di negara Thailand sahaja, tidak hairanlah bapuk-bapuk Thailand terkenal di serata dunia dengan kecantikannya. Kalau lelaki boleh berubah menjadi wanita, inikan pula anda yang memang semulajadi wanita, ia akan menjadi sangat mudah.

Thanyaporn Plus mempunyai herba yang digelar sebagai Puririe Murifica, terkenal dalam meningkatkan hormon estrogen semulajadi wanita. Sekiranya diamalkan, kulit akan menjadi cerah, gebu, anjal dan payudara anda akan membesar. Bahagian tubuh badan menggeleber akan dipadatkan, perawan anda dapat dikembalikan, tidak hairan "sejata wanita Thai" mampu menambat ramai lelaki-lelaki Eropah.

Thanyaporn Plus sediaan herba semulajadi yang berkesan, punyai sijil FDA, digunakan untuk, awet muda, hilangkan kedutan, membesarkan payudara, menganjalkan tubuh badan, kembalikan keperawanan, serta kesihatan tubuh badan secara menyeluruh. Berkesan dalam masa yang singkat iaitu 2-4 minggu; Keberkesanannya dijamin dan terbukti.

Thanyaporn Plus adalah sediaan herba 100% semulajadi; Ia digunakan sebagai alternatif kepada pembedahan plastik


Kini ia menjadi lebih mudah dengan bantuan herba semulajadi, dapatkan bentuk badan yang menggiurkan.

Kebanyakan pelanggan kami dapat merasai keanjalan secepat 14 hari sahaja, dan pembesaran payudara dapat dirasai paling lewat dalam 60 hari sahaja. Selain itu khasiat Thanyaporn Plus ialah, meningkatkan daya seks, memberikan anda tenaga, mengembalikan keperawanan, menjadikan anda awet muda. Thanyaporn adalah herba yang sangat berkesan dan selamat dan ia diiktiraf oleh FDA.

Mengapa Thanyaporn Plus Breast Capsule dan bukannya yang lain?

Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand.
Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri.
Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain.
Kualiti yang tinggi.
Kulit kapsul Thanyaporn Plus diperbuat daripada beras pulut .
Thanyaporn Plus adalah 100% herba



Antara Khasiat Pueraria Mirifica

Menambah saiz payudara.
Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
Menganjalkan kulit yang melendut.
Melambatkan proses penuaan.
Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
Mengetatkan vagina.
Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
Membantu menggelapkan rambut beruban dan
menggalakkkan pertumbuhan rambut
Menambah tenaga dan kecergasan
Mengatasi masalah sukar tidur
Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'


Kandungan
Satu botol mengandungi 60 biji kapsul
(1 kapsul untuk 1 hari)
*Makan Sebiji kapsul, selepas sarapan pagi.

Setiap Satu Kapsul ini mengandungi;
(150 mg Pueraria Mirifica)
* Sebiji kapsul sudah mencukupi.

Cara Membuat Pembelian:

1. Bankin RM129 ke akaun
Maybank
155135115255
Noraimi Binti Mohamad Som

CIMB
05060105841523
Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof

2. Simpan segala bukti pembayaran

3. Maklumkan kepada kami melalui SMS – 012-2791925

SMS kepada kami butir-butir berikut;

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (typ)


CONTOH SMS
NURUL AIN
NO.3 JLN LAPAN
TMN TEMBAGA
5000 KL
5.33PM
02.11.2010
RM129 typ
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Mon 19 Nov 2012, 8:59 pm




Flaming Desire Pheromones – Wangian Hebat Pemikat Wanita
Ingin MEMIKAT Wanita?
Gunakan,,, Kuasa PHEROMONES!

Gunakan (pheromones), sejenis hormon lelaki, perangsang nafsu semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah JAGUH dalam arena memikat wanita!

Flaming Desire Pheromones – Wangian Hebat Pemikat Wanita

* pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
* wanita akan cuba menggoda ANDA tanpa anda sedari.
* lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
* dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
* anda akan dapat lebih senyuman dari wanita.
* anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
* hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
* DI-JAMIN.

Ianya adalah TEKNIK MEMIKAT WANITA yang berkesan.

Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Sekarang telah ditemui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini sebenarnya dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.

Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones daripada Flaming Desire, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.

Efek penggalak nafsu pheromones:

Pheromones bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang nafsu seksual pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan Flaming Desire pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual akan anda akan meningkat. Ini pasti akan meningkatkan hubungan intim yang akan anda alami. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti MAGNET. Dengan efek Flaming Desire ini, anda akan MEMPEROLEHI kelebihan berbanding lain-lain lelaki. Gunalah ia setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. (Jangan risau sebotol Flaming Desire ini tahan hingga 4-5 bulan lamanya!)

Flaming Desire akan meningkatkan keinginan (nafsu) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. (kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan keatas pengguna-pengguna pheromones) ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak nafsu. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.

Kebiasaannya pheromones manusia terdapat di celah ketiak ketika perpeluhan berlaku. Pheromones semulajadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa, wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONES yang dimiliki oleh lelaki yang bakal dijadikan pasangan hidup mereka! Fakta yang menarik dan harus anda berikan perhatian, bukankah begitu?

Flaming Desire mengandungi kandungan pheromone manusia tulin, pada gred tinggi dan terbaik, yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada di pasaran. Anda pasti perolehi kesan paling OPTIMUM setiap kali menggunakannya.

Flaming Desire adalah adunan pheromones berasas minyak tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Pembeli harus berhati-hati membeli produk pheromones sintetik, yang campuran bahan asasnya alkohol seperti ethanol dan sebagainya, kerana kajian yang dilakukan telah menunjukkan bahawa pheromones akan rosak dan musnah dalam masa beberapa saat, sebaik saja ia dilarutkan ke dalam bahan asas alkohol.

Anda patut beli Pheromones dengan bijak, dengan melakukan survey & kajian!

CARA MEMBUAT TEMPAHAN FLAMING DESIRE (MEN)

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
Cimb Clicks / Cimb Atm Cash Deposit sahaja.

1. Bankin RM79.00 ke Akaun :-

Nama : Noraimi Binti Mohamad Som
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155135115255
Atau
Nama : Mohd Zaidi Bin Mohamad Yusof
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05060105841523


SIMPAN RESIT & BUKTI PEMBAYARAN
dan hantarkan maklumat dengan lengkap
ke 012-2791925
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Wed 28 Nov 2012, 9:11 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Wed 05 Dec 2012, 9:51 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Mon 10 Dec 2012, 10:12 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Thu 13 Dec 2012, 6:39 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Wed 19 Dec 2012, 6:23 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Tue 25 Dec 2012, 9:11 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Sat 29 Dec 2012, 5:07 pm

kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Sat 29 Dec 2012, 5:08 pm

kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Mon 31 Dec 2012, 2:20 pm

kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Thu 03 Jan 2013, 9:35 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Mon 07 Jan 2013, 5:07 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Thu 10 Jan 2013, 11:57 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Sun 13 Jan 2013, 12:05 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Tue 15 Jan 2013, 12:04 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Sat 19 Jan 2013, 11:33 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Wed 23 Jan 2013, 4:43 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Mon 28 Jan 2013, 6:17 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Sat 09 Feb 2013, 6:46 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Fri 15 Feb 2013, 3:57 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Sat 23 Feb 2013, 3:06 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Sun 17 Mar 2013, 11:34 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Wed 10 Apr 2013, 10:24 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Tue 23 Apr 2013, 12:22 pm

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Mon 06 May 2013, 6:29 am

Kasi up sikit
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Mon 10 Jun 2013, 2:04 pm

CUBA GENERASI BAHARU
VIMAX Herbs SEKARANG!
FORMULA 5 DALAM 1

Bayangkan jika air mani anda bertambah. Pasti pancutan anda akan rasa lebih puas dan enak. Air mani anda akan keluar bertali-tali. Kesuburan anda juga meningkat, maka kadar untuk mendapatkan zuriat lebih cerah. Tidakkah anda ingin memberikan sesuatu yang terbaik buat pasangan anda? Inginkan zakar yang lebih sihat? Vimax Herb mampu melancarkan aliran darah, menguatkan sperma dan meningkatkan ketegangan anda.

Formulasi kami dirumus untuk faktor yang sering lelaki idamkan. Pengguna melaporkan kesan yang memuaskan dari segi saiz, kekerasan, dan produksi sperma. Vimax Herbs juga meningkatkan nafsu seks dan stamina ketika hubungan intim. Pancutan yang lebih puas dan lama juga dapat dinikmati, selain seks yang lama hingga berjam lamanya.

pengguna juga melaporkan peningkatan dari segi konfiden dan Vimax selalu menjadikan mereka lelaki idaman wanita yang sering mereka impikan menjadi kenyataan.

Itulah yang dapat dilakukan oleh Vimax Herbs. Tiada usaha berat yang perlu anda pikul. tidak perlu bersenam, tidak perlu meregang dan tidak perlu mengurut. Vimax Herbs akan mengembangkan tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah. Ini akan membuatkan zakar anda keras, panjang dan kuat.

Sebab itu ada pengguna Vimax Herbs yang mampu mencapai tambahan 2-3" inci setelah menggunakannya.

BILA KESANNYA DAPAT
SAYA LIHAT?
TAMBAH 2" INCI

- Minggu 1 Hingga 4;
Kesan dapat dilihat dalam beberapa minggu, iaitu ketebalan dan ereksi yang lebih lama.

- Minggu 5 Hingga 8;
Selepas sebulan dua, zakar akan ketara dari segi panjang, tebal dan lebar. Berdiri di depan cermin dan amati. Anda akan kagum dengan saiz zakar anda yang baru.

- Minggu 9+;
Bila anda ereksi, anda dapati kesan perubahan yang amat ketara sekali. Bukan hanya dari segi saiz, malahan zakar lebih padat dan kuat dari sebelumnya.


Ramuan kami yang semulajadi dan esklusif adalah lengkap untuk tingkatkan daya seksual. Setiap ramuan memainkan peranan penting dalam aspek kelelakian.

Zakar kita punyai 3 ruang yang akan kembang apabila dipenuhi darah. Ruang ini mengumpul darah ketika teransang, Ereksi berlaku apabila darah masuk dan memenuhkan semua ruang. Jika tisu dan organ ini diberi khasiat yang secukupnya, maka sel akan membiak dengan cepat. Ruang ini boleh dibesarkan dengan menggunakan Vimax Herbs. Ia umpama jantung, jika zakar anda diberi khasiat yang secukupnya, ia juga akan kuat dan sihat.

CARA UNTUK BELI?

SMS PESANAN ANDA KEPADA 012-2791925

PERTAMA #1
Masukkan duit ke akaun

Noraimi Binti Mohamad som
MayBank :155135115255

Nama : Mohd ZaidiBin Mohamad Yusof
Nama Bank : CIMB BANK
Acc No : 05060105841523

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin
5. Cheque Deposit Machin

KEDUA #2
Simpan segala butir-butir, resit (bukti) transaksi.

KETIGA #3
Berikan kami butir-butir ANDA
yang penting melalui SMS

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (VMX)

Setelah selesai membuat pembayaran, simpan semua resit (bukti) transaksi & maklumat transaksi. Tunggu jawapan SMS dari kami. Produk akan tiba dalam 2 hari.
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Mon 05 Aug 2013, 7:36 pm

CUBA GENERASI BAHARU
VIMAX Herbs SEKARANG!
FORMULA 5 DALAM 1

Bayangkan jika air mani anda bertambah. Pasti pancutan anda akan rasa lebih puas dan enak. Air mani anda akan keluar bertali-tali. Kesuburan anda juga meningkat, maka kadar untuk mendapatkan zuriat lebih cerah. Tidakkah anda ingin memberikan sesuatu yang terbaik buat pasangan anda? Inginkan zakar yang lebih sihat? Vimax Herb mampu melancarkan aliran darah, menguatkan sperma dan meningkatkan ketegangan anda.

Formulasi kami dirumus untuk faktor yang sering lelaki idamkan. Pengguna melaporkan kesan yang memuaskan dari segi saiz, kekerasan, dan produksi sperma. Vimax Herbs juga meningkatkan nafsu seks dan stamina ketika hubungan intim. Pancutan yang lebih puas dan lama juga dapat dinikmati, selain seks yang lama hingga berjam lamanya.

pengguna juga melaporkan peningkatan dari segi konfiden dan Vimax selalu menjadikan mereka lelaki idaman wanita yang sering mereka impikan menjadi kenyataan.

Itulah yang dapat dilakukan oleh Vimax Herbs. Tiada usaha berat yang perlu anda pikul. tidak perlu bersenam, tidak perlu meregang dan tidak perlu mengurut. Vimax Herbs akan mengembangkan tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah. Ini akan membuatkan zakar anda keras, panjang dan kuat.

Sebab itu ada pengguna Vimax Herbs yang mampu mencapai tambahan 2-3" inci setelah menggunakannya.

BILA KESANNYA DAPAT
SAYA LIHAT?
TAMBAH 2" INCI

- Minggu 1 Hingga 4;
Kesan dapat dilihat dalam beberapa minggu, iaitu ketebalan dan ereksi yang lebih lama.

- Minggu 5 Hingga 8;
Selepas sebulan dua, zakar akan ketara dari segi panjang, tebal dan lebar. Berdiri di depan cermin dan amati. Anda akan kagum dengan saiz zakar anda yang baru.

- Minggu 9+;
Bila anda ereksi, anda dapati kesan perubahan yang amat ketara sekali. Bukan hanya dari segi saiz, malahan zakar lebih padat dan kuat dari sebelumnya.


Ramuan kami yang semulajadi dan esklusif adalah lengkap untuk tingkatkan daya seksual. Setiap ramuan memainkan peranan penting dalam aspek kelelakian.

Zakar kita punyai 3 ruang yang akan kembang apabila dipenuhi darah. Ruang ini mengumpul darah ketika teransang, Ereksi berlaku apabila darah masuk dan memenuhkan semua ruang. Jika tisu dan organ ini diberi khasiat yang secukupnya, maka sel akan membiak dengan cepat. Ruang ini boleh dibesarkan dengan menggunakan Vimax Herbs. Ia umpama jantung, jika zakar anda diberi khasiat yang secukupnya, ia juga akan kuat dan sihat.

CARA UNTUK BELI?

SMS PESANAN ANDA KEPADA 012-2791925

PERTAMA #1
Masukkan duit ke akaun

Noraimi Binti Mohamad som
MayBank :155135115255

Nama : Mohd ZaidiBin Mohamad Yusof
Nama Bank : CIMB BANK
Acc No : 05060105841523

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin
5. Cheque Deposit Machin

KEDUA #2
Simpan segala butir-butir, resit (bukti) transaksi.

KETIGA #3
Berikan kami butir-butir ANDA
yang penting melalui SMS

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (VMX)

Setelah selesai membuat pembayaran, simpan semua resit (bukti) transaksi & maklumat transaksi. Tunggu jawapan SMS dari kami. Produk akan tiba dalam 2 hari.
__________________
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Sat 21 Sep 2013, 8:24 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Sun 13 Oct 2013, 4:28 pm

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Sun 10 Nov 2013, 5:03 pm

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Fri 22 Nov 2013, 12:39 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Mon 09 Dec 2013, 8:18 am

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Mon 10 Feb 2014, 9:20 pm


Apa nak buat ni...? Malunya aku...?
Bolehkah aku besarkan payudara aku ini...?
Boleh percaya ke herba-herba ini untuk membesarkan payudara ni...?
Aku pernah pakai pam besarkan payudara, tetapi mudah rosak dan tiada jaminan?
Weeeiii malunya, makin layut la payudara aku...?
Tak kan aku tak nak susukan anak demi untuk menjaga bentuk payudara ku?

ANDA jangan lagi bimbang, penyelesaian yang terbaik telah ada kini

PAM BESARKAN PAYUDARA | Beauty Breast Pump
(Electric Breast Enhancement Pump)
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Wed 26 Feb 2014, 9:38 pm

Maklumat lanjut klik dibawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Wed 07 May 2014, 10:05 pm

Maklumat lanjut klik di bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Thu 03 Jul 2014, 10:56 am

Maklumat lanjut klik bawah sekali
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Wed 23 Jul 2014, 10:13 am

payudara?


Masalah-Masalah Kaum Wanita

Merasa payudara ANDA kecil dan kurang mengancam!
Malu kepada suami dengan bentuk payudara yang kurang menawan!
Ingin membesarkan bentuk payudara yang lebih menghairahkan!
Payudara makin melendut selepas menyusukan anak!
Bentuk payudara kian kurang menarik dari hari ke hari!
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
isterisayang
Ahli VIP
Ahli VIP


Number of posts : 1519
Age : 42
Location : Seremban
Registration date : 28/02/2011

PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   Sat 13 Sep 2014, 8:07 am


Masalah-Masalah Kaum Wanita

Merasa payudara ANDA kecil dan kurang mengancam!
Malu kepada suami dengan bentuk payudara yang kurang menawan!
Ingin membesarkan bentuk payudara yang lebih menghairahkan!
Payudara makin melendut selepas menyusukan anak!
Bentuk payudara kian kurang menarik dari hari ke hari!
Back to top Go down
View user profile http://isterisayang.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur   

Back to top Go down
 

Pam Besarkan Payudara Paling Berkesan Serta Menaikkan Payudara Kendur

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Pekanrabu :: produk kecantikan, kosmetik dan wangian-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Report an abuse | Free blog